Poksis ja sitten seuraa tajuttomuus satsin syötyä?Meillä on aina pannariaineet kotona ja mummon resepti tehdä se. Olen antanut sen nimeksi verisuontenräjäytypannukakku. Siihen kuuluu sokeria, voita ja punaista maitoa..
Poksis ja sitten seuraa tajuttomuus satsin syötyä?Meillä on aina pannariaineet kotona ja mummon resepti tehdä se. Olen antanut sen nimeksi verisuontenräjäytypannukakku. Siihen kuuluu sokeria, voita ja punaista maitoa..
SuurinpiirteinPoksis ja sitten seuraa tajuttomuus satsin syötyä?
Siileissä on salmonellaa.Meidän pihalla oli tänään kaksi yliaktiivista siiliä. Yrittivät päästä sisään ihan mistä kolosta vaan. Kannettiin ne puskien alle. Oliskohan pitänyt ottaa kotiin lämpöiseen?
Oikeesti? Voi yök.Siileissä on salmonellaa.
Koulussa puhuttiin epidemioista, niin yksi meidän alueen suurimmista on ollut salmonella joka sai alkunsa kun joku syötti siilejä terassillaan. Minäkin olen syöttänyt, mutta tuohon uutiseen lopetin aika nopsaanOikeesti? Voi yök.
Mites se tauti siilistä ehtii hyppää ihmiseen? Onneksi veijarit kipittivät karkuun.Koulussa puhuttiin epidemioista, niin yksi meidän alueen suurimmista on ollut salmonella joka sai alkunsa kun joku syötti siilejä terassillaan. Minäkin olen syöttänyt, mutta tuohon uutiseen lopetin aika nopsaan
Niitä pitää pitää varmaan kädessä että tarttuu peräaukonkautta. Onhan lemmikki kilpikonnissakin,mutta silti niitä kotona jotku pitää ja pesee vain kädet hyvin kun on köäsitellyt. Siilit on kyllä hurjan söpöjä.Mites se tauti siilistä ehtii hyppää ihmiseen? Onneksi veijarit kipittivät karkuun.
Niin ne tekee. Siksi en syötä. Ne oppii hirmu äkkiä mistä ei saa ruokaa.Ne käy siis kakkimassa meidän pihalla ja levittävät salmonellaa :-x really cute
onkohan sillä uroksella patakintaat kädessä kun joutuu pitäään piikikästä rouvaa selästä kiinnitulee aina noista siileistä mieleen että kerran yllätettiin ne pupuilemasta meidän pihalla
oli aika tarkan näköstä puuhaa...
auto on vaan kulkuväline, mulla ei tossa iässä ollut minkäänlaistaHitto miten väsyttää. Ja tosi tyhmää ku saan töissä ajaa hienoja ja uusia asiakkaiden autoja, sit vaan harmittaa ku itellä on vaan vanha ruosteen raiskaama kottero.
Mä kaipaisin autoon semmosia hienouksia kun toimivat lukot ja varmuus että perillw pääsee eikä j tien poskeen.auto on vaan kulkuväline, mulla ei tossa iässä ollut minkäänlaista
tuseeMä kaipaisin autoon semmosia hienouksia kun toimivat lukot ja varmuus että perillw pääsee eikä j tien poskeen.
Ja mun muistaakseni sulla ei tässä iässä ollu lapsia ja tsadissa vähän paremmat kulkuyhteydet tarvitsematta huomioida tarhan sijaintia matkalla.