Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toi on varmasti pirun hankala tilanne ja päätös. Jos päätät luottaa mieheesi jatkossa ja jatkaa yhdessä, täytyy tuo asia käsitellä pohjamutia myöten nyt ja "unohtaa" sitten eli sitä ei voi vetää esiin joka riidan tullen
Sepä se, enkä oikein tiedä ainakaan vielä, pystynkö oikeasti kuoppaamaan asian. Toisaalta kyllä haluaisin, mutta riittääkö haluaminen onnistumiseen.
Huh huh. Kuinka moni nainen lähettelee kuvia alapäästään ilman fyysistä kanssakäymistä? Aika harva, veikkaisin.
Itse asiassa näitähän lähetelään just kun ei sitä seksiä vielä ole, kiusotelaan. Mitä niitä lähettelemään jos toisen on jo alasti nähny.
Ehkä niissä ympyröissä, missä sinä elät. Mutta lähetellä naimisissa olevalle miehelle, jolla on pieniä lapsia tuollaisia kuvia...
Ehkä niissä ympyröissä, missä sinä elät. Mutta lähetellä naimisissa olevalle miehelle, jolla on pieniä lapsia tuollaisia kuvia...
Sun ympyröissäkö noita sit lähetelää jos nimenomaan on harrastanu seksiä? Onko näissä alapääkuvissa eri ympyrät?
Tilanteessasi olisin varmaan piessyt mieheni. Sen jälkeen pakannut sen kamat ja heittänyt pihalle. Mitkään selittelyt ei olisi kiinnostaneet. Peli olisi pelattu.
Kadehdittavaa, että osaat suhtautua asiaan noin viileästi.
Kyllä mä vaan laittaisin miehen itse pakkaamaan omat kalsarinsa laukkuun.