Mies jäi kiinni pettämisestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi on varmasti pirun hankala tilanne ja päätös. Jos päätät luottaa mieheesi jatkossa ja jatkaa yhdessä, täytyy tuo asia käsitellä pohjamutia myöten nyt ja "unohtaa" sitten eli sitä ei voi vetää esiin joka riidan tullen

Toi on varmasti pirun hankala tilanne ja päätös. Jos päätät luottaa mieheesi jatkossa ja jatkaa yhdessä, täytyy tuo asia käsitellä pohjamutia myöten nyt ja "unohtaa" sitten eli sitä ei voi vetää esiin joka riidan tullen

Sepä se, enkä oikein tiedä ainakaan vielä, pystynkö oikeasti kuoppaamaan asian. Toisaalta kyllä haluaisin, mutta riittääkö haluaminen onnistumiseen.

Sepä se, enkä oikein tiedä ainakaan vielä, pystynkö oikeasti kuoppaamaan asian. Toisaalta kyllä haluaisin, mutta riittääkö haluaminen onnistumiseen.

Taitaa olla vielä nyt niin tuore ja kipeä asia, ettei kannata edes miettiä vielä lopullista päätöstä. Asia pitää käsitellä ensin oman pään sisällä ja sitten miehen kanssa ja sitten miettiä miten edetään. Kuulostaa kuitenkin lupaavalta, että pystytte keskustelemaan asiasta. Tsemppiä sinne!

[QUOTE="Juu";29863568]Jos kerran on puhelinseksiäkin harrastanut niin mikä ihme sen oikean olisi sitten estänyt?Tilaisuus on ollut, on kosketeltu yms mutta sitten kuitenkaan ei ole pantu? Miksei muka? Itselläni kokemusta aiheesta myös ja mies ei myönnä mitään ylimääräistä niin kauan kuin ei siitä ole jäänyt rysän päältä kiinni. Pala palalta tuli lisätietoa sitten kun asiat itse hoksasin. Testeihin myös miehen silloin patistin ja meni "vaikkei mitään ollut tapahtunut". Miksi helvetissä mennä sitten turhiin testeihin?? Itse en ainakaan suostuisi moiseen jos kerran mitään ei ole tehty. Mies sanoi juuri samat jutut "tekee mitä vaan haluan että suhde jatkuisi". Kriisi oli melkoinen mutta siitä jatkettiin eteenpäin. Edelleen 13v jälkeen voin sanoa ettei luottamus ole koskaan tullut takaisin. Heijastuu muihinkin asioihin, esim seksiin, omaan itsetuntoon, en luota edes siihen että saamani positiiviset "palautteet" ovat totta. Sitä miettii että toisenlainenkin elämä olisi ollut mahdollinen...nyt se on myöhäistä.[/QUOTE]

Kamalaa.. Tuo olisi varmaan pahin pelkoni, että elämää yhdessä jatkettaisiin mutta että asetelma ja luottamuspula jatkuisivat ennallaan. Muakin hämmentää että kun on tapailtu, harrastettu puhelinseksiä, nainen on lähettänyt intiimialueistaan kuvia ja on,kosketeltu intiimisti (mies ei avannut tätä sen tarkemmin ja vaivaa etten kysynyt) niin miksei olisi sitten ollut yhdynnässä. Tietysti jos mies on ajatellut tilanteiden menevän liian pitkälle tai on ajatellut ettei ainakaan sananmukaisesti petä. En tiedä mutta musta tuokin on jo pettämistä.

Tilanteessasi olisin varmaan piessyt mieheni. Sen jälkeen pakannut sen kamat ja heittänyt pihalle. Mitkään selittelyt ei olisi kiinnostaneet. Peli olisi pelattu.
Kadehdittavaa, että osaat suhtautua asiaan noin viileästi.

Tuo on kyllä totta, että mies ei tasan varmasti myönnä mitään ylimääräistä. Nyt hän on jäänyt kiinni noista kuvista ja selitti ne sinulle.

Hän ei ole jäänyt kiinni seksistä, eikä tule mitenkään jäämäänkään siitä kiinni, joten voi aivan yhtä hyvin kieltää ettei ole seksiä ollutkaan. Eilen oli varmasti tämän naisen luona ja vannotti tätä olemaan hiljaa seksistä jos sinä joku kerta sille soitat.

Mua ällöttäisi jo ajatus kaikista tuosta niin paljon, etten voisi ikinä koskea mieheeni :(

Vaikeaa on kasvattaa luottamus tuon jälkeen takaisin. Ja selvitä loukkauksesta.

Sinänsä tarina on ihan tuttu. Oma eksä jäi aikanaan kiinni niinkin typerällä tavalla, että meillä oli kotikoneella yhteinen sähköposti, joka aukesi outlook-ikonista. Ja miehen työkoneessa oli eri sähköposti. Niin tuo valopää oli tuonut työkoneensa kotiin, liittänyt sen meidän omaan näyttöön, ja kun täppäsin outlookia niin haa, sieltä aukeskin miehen työsähköposti. Kuvineen ja viesteineen. - Ehkä teki sen jotenkin tiedostamattomasti tarkoituksella, en tiedä. Mutta roiseja kuvia ja viestejä oli.

Jätin mieheni ja suru oli suuri, mutta kadu en. Jälkeenpäin voin todeta, että eipä se meidän suhde ollut kunnossa (vaikka seksiä kyllä oli, siitä ei ollut kiinni; en vain voinut oikein arvostaa miestä).

Jos aloittaja päätät että jatkatte yhdessä, sinun pitää myös yrittää tosissaan. Ja luulen, että tarvitsette parisuhdeterapiaa tai vaikkapa jonkun avioliittoleirin tai vastaavan - ammattiapua, ulkopuolisuutta. Toinen vaihtoehto on ero. Mutta kun lapsia on useampi ja ovat vielä pieniä, niin neuvoisin kyllä paljon tekemään ja satsaamaan ennen kuin heittää hanskansa tiskiin (niin kuin minä aikanaan omassa suhteessani sitten tein, ne kuvat ja viestit löydettyäni).

En tiedä minkälainen aivopieru miehille näissä tilanteissa tulee, tuntuu että monikin jää kiinni ihan yksinkertaisella tavalla, kuten nämäkin tarinat tässä todistavat. Puhelin ja tietokone ne yleisimmät, tuntuu että naiset ei lankeaisi näin tyhmiin virheisiin?! Puhelimesta ne meilläkin totuudet selvisi, se milloin on taksi oikeasti soitettu ja kuiteista milloin on maksettu ja millä. Meni ristiin aiemman tarinan kanssa aika pahasti..Ja mies aidosti hämmästyneenä toteaa että katsoitko hänen puhelimen...No katsoin joo ja hyvä oli. Ja semmoisia selityksiä kyllä riitti että satukirjan niistä olisi kirjoittanut.

Jos mä olisin tuo kiimainen Söpöliini niin tuo sun mies olis jo puhkinussittu. Sori vaan, ei mene läpi miehen "yhtymistä ei ole tapahtunut"-tarinat. Että elokuvaa ihan vierekkäin vaattet päällä katsottu :D :D kysy mitä elokuvaa katselivat? Viikkoja viestitelty, pillunkuvia lähetelty ja sittenkö sohvalle nalle puhia katsomaan eikä mitään tapahdu?

No tietenkin yhdyntä on tapahtunut. Siitähän ei ole epäilystäkään. Mutta mitä väliä SILLÄ on onko se ollut siellä vai eikö ole ollut. Pettäminen on tapahtunut.

Sinänsä sillä ei ole väliä, onko mies oikeasti sekstaillut Söpöliinin kanssa vai ei. Haluaisin kuitenkin tietää totuuden, syystä jota en osaa sanoa... Jotenkin vain haluaisin että asia tulisi perinpohjaisesti selvitettyä, niin että tietäisin kaiken oleellisen, koska vasta totuuden valjettua (ellei se vielä ole valjennut, en tiedä koska mun luottamus on nollilla) tiedän itse, millä linjalla haluan jatkaa.

Mä oon miettinyt paljon kaikenlaista. Että kun mies on koskenut minua, onko ajatellut sitä Söpöliiniään. Kuinka monta kertaa onkaan Söpöliininsä kanssa treffaillut kun on pitänyt olla treeneissä? Jos heillä on ollut seksiä, miksei mies voi myöntää asiaa? Tietää jo kuitenkin, että mun ajatukset meidän avioliiton suhteen on joka tapauksessa sekaisin, enkä vielä tiedä, haluanko tai kykenenkö jatkamaan. Luottamus on hankala asia. Tiedän montakin ihmistä, jotka tavalla tai toisella on lähimmäistään pettäneet ja kaikkien selvittelyjen jälkeenkin sama meininki vain jatkuu. Mistä mäkään tiedän, mistä muista asioista mies mulle valehtelee...

Toisaalta en ymmärrä sitäkään että jos toista kosketellaan intiimisti ja katsotaan leffaa lähekkäin ja lähetellään pillun kuvia (viesteissä ei muuten ollut mitään kuvia miehen taholta, mutta oli kyllä kuvaillut yhdessä viestissä elintään sanoin), viestitellään härskejä ja harrastetaan puhelinseksiä, niin miksei sitä seksiä sitten ole ollut?

Miehen tuloon on vielä jonkin verran aikaa, sitä odotellessa... vaikka oikeastaan mun tekisi mieli painua kiviseinän sisälle piiloon, mun ajatukset tuntuu olevan ihan uskomattoman hajalla just nyt. Siskokin soitti ja kyseli, tulisimmeko tänään heille kylään. Sanoin että ei tulla, kuulostin kai kummalliselta kun rupesi kyselemään, onko kaikki hyvin. Mitäpä olisin voinut sanoa, miehellä on joku toinen nainen, kaikkihan on helvetin hyvin.

Tsemppiä. Itse olen jotakuinkin päässyt yli samankaltaisesta tilanteesta, mutta ei asiat ole palautuneet ennalleen. Jäljelle jäi muuri mun ympärillä, en anna satuttaa enää kenenkään. Surullista kyllä, en tiedä olisiko ollut parempi lähteä suhteesta, mitä elämä olisi tuonut sitten tullessaan. Kuitenkin nautin elämästä nytkin :)

Selvähän se on, että tämä parisuhde ei koskaan palaudu ennalleen.

Mitä jos ottaisit loppuviikoksi omaa lomaa? Lähde muutamaksi päiväksi miettimään asioita, ja jätä vastuu kodista ja lapsista miehelle siksi aikaa. Juttelette kun olet miettinyt.

Kysyt miksei sitä seksiä sitten ollut.

Ehkä oli, ehkä ei. Ehkä juuri nimenomaista yhdyntää ei ole tapahtunut. Kysymys nyt on vähän kuin Bill Clintonilla, elikkä miten seksin määrittelee. Toisaalta onko sillä ratkaisevaa merkitystä? Teetkö päätöksen sen perusteella, oliko vehkeet sisäkkäin, tai jos oli, niin oliko tunnetta mukana?

Paska tilanne, ei se siitä muuksi muutu. Ei kuitenkaan uutta maailmanhistoriassa, vaan tilastojen perusteella melkeinpä useimpien suhteissa jotain tällaista tapahtuu.

Lusikat jakoon, tai sitten ei. Vaikea valintatilanne. eikä yhtä oikeaa vastausta ole.

Yhteistyössä