Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

"vieras."
Itseasiassa joo. Jos sä olet koko päivän mysteerisesti vihjaillut että olen valehdellut jotain mutta et kertaakaan ole sanonut että mistä, saati että näyttäisit mitä niin en todella enää jaksa keksiä parempaa (ja samaan aikaan jankkaat että minun pitää todistella jotain jollekin). Katsotaan keksinkö sitten jotain parempaa kun sanot mistä on kyse.

Sovitaan siihen asti että sinä voitit. Jee, kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
Jankkaan, eli mainitsin kerran, tämä on nyt toinen kerta = tuplajankkausta, että kun sinä väität jotain, niin sille väitteelle on hyvä olla todiste. Muuten palstailu olis aika ikävää, kun jokainen voisi laittaa toisen suuhun mitä tahansa sanoja. Jos et tätä ymmärrä tällä valtavalla jankutuksen määrälläkään, niin sitten olet ymmärtämättä.

Blue
[QUOTE="vieras.";29861443]Jankkaan, eli mainitsin kerran, tämä on nyt toinen kerta = tuplajankkausta, että kun sinä väität jotain, niin sille väitteelle on hyvä olla todiste. Muuten palstailu olis aika ikävää, kun jokainen voisi laittaa toisen suuhun mitä tahansa sanoja. Jos et tätä ymmärrä tällä valtavalla jankutuksen määrälläkään, niin sitten olet ymmärtämättä.[/QUOTE]

Miksi sun ei sitten tarvitse todistella mitään?

"huoh"
mitä minä sinne olin kirjoittanut? Kiinnostaa.. Pitää varmaan tarkastaa oma lääkitys, jos kirjoittelen johonkin itseäni kiinnostamattomaan ketjuun ja vielä poistan ne -enkä edes muista mitään kyseisestä tapahtumasta! :D
Eihän siinä mitään uutta olisi jos et muista tekemisiäsi. Muutenkin vaikutat varsin seonneelta, liekö vappu ja viina tehnyt tehtävänsä ja nyt menee niin lujaa että piti tulla esittäytymään muka "uudella nikillä". Niin no, nikki voi olla uusi mutta sama vanha sekopää siellä.
Vai luuleeko joku että näin läpinäkyvän ja teennäisen aloituksen takana on oikeasti joku Ricky Martinin näköinen YH-iskä? :LOL:

Miks just Ricky Martin, onko se sun mielestä seksikäs muka? Senkö takia että sillä on ruskeat silmät niinkuin sulla? Kannattas lukea vanhoja ketjuja missä suurin osa naisista pitää paskanruskeita silmiä kuvottavina.

huano
Moi, yritän nyt vastailla hieman. :) Olen ammatiltani kokki, ja mieluiten laitan ihan tavallista kotiruokaa. Se maistuu lapsillekin parhaiten! Olen täysin yh, lasteni äiti muutti Turkkiin uuden miehen perässä.. Olen keski-Suomesta, sen tarkemmin en tässä vaiheessa paljasta. ;) Pillua en ole hakemassa, vaan haluan keskustella (niinkuin keskustelupalstoilla yleensä). Kuvaa en tule laittamaan, mutta minua on kuvailtu Ricky Martinin näköiseksi (en tiedä pitääkö paikkaansa :D) koska isäni on espanjalainen. Unohtuikohan vielä jotain? -Marco
Niin kömpelö viritelmä, että ihan nolottaa. :LOL:
Harmi sinänsä, tässä olisi ollut ainesta jos et olisi kertonut näitä "faktoja" niin auliisti.

"hehee"
no ei ihme jos tätä menoa ihmetellään-yllättyy tai ei niin kyllähän täällä on aika sairasta menoa-millasia nää pahimmat vittuilijat yms kiusaajat on netin ulkopuolella??siis hyökätään ku hyeenat kimppuun ja syytellään provoksi ja haukutaan millon mistäkin :O että ei heti uskos että on aikuisten paikka(vai onko?)ap kuulostaa mukavalle ja toivotan tervetulleeksi!
Eihän täällä ole kukaan haukkunut ja vittuillut, paitsi el padre lääkityksestä horissut yhdelle jos toiselle, plus valehdellut,

se, että joku tunnistaa ap:n itsensä tässäkin ketjussa aika monen harmaan ja mustan nimimerkin takaa, ei tee kenestäkään kiusaajaa.

no heh
no ei ihme jos tätä menoa ihmetellään-yllättyy tai ei niin kyllähän täällä on aika sairasta menoa-millasia nää pahimmat vittuilijat yms kiusaajat on netin ulkopuolella??siis hyökätään ku hyeenat kimppuun ja syytellään provoksi ja haukutaan millon mistäkin :O että ei heti uskos että on aikuisten paikka(vai onko?)ap kuulostaa mukavalle ja toivotan tervetulleeksi!
Ap tykännyt omasta kommentistaan...

Blue
Niin. Piti pyytää anteeksi El padre. Olen pahoillani että toin epäilyni ääneen esille. Jokaisella on oikeus palstailla, ovat he sitten ketä tahansa. En vaivaa sinua tällä asialla enää. :)

Yhteistyössä