Uusi YH-isä liittyy joukkoon. :)

"Mie"
Nyt paljasti itsestäsi liikaa Marko. Olit kiusana palstailemassa naisten vatsamakkaroista tällä palstalla. Tiedän sut muutenkin siviilissä. Ei sun vaimos mihinkään Turkiin mennyt, tuolla se asuu nurkilla.

Vierasmiess
Ja strategiset mitat :xmas:
Absolutely ;)
Käytevän nopea keino selvittää onko miehellä megatoosaan vaadittava mulkku vai mikä idea tässä on? :)

Harvempi mies muuten tiedustelee naiselta, onko pillu tiukka vai jatkanko kierrosta?

Naisetko ei oo pinnallisia? :LOL:

Ps. jumpatkaa niitä tussujanne jumalauta. Ette te muuten osaa edes nauttia.

Käytevän nopea keino selvittää onko miehellä megatoosaan vaadittava mulkku vai mikä idea tässä on? :)

Harvempi mies muuten tiedustelee naiselta, onko pillu tiukka vai jatkanko kierrosta?

Naisetko ei oo pinnallisia? :LOL:

Ps. jumpatkaa niitä tussujanne jumalauta. Ette te muuten osaa edes nauttia.
:LOL: En ole ennen törmännyt mieheen joka näin aktiivisesti mainostaa omaavansa pienen munan.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Öö, jos et tajunnut niin tarkoitin ihan mammojen omaa etua ;)

Meneekö se muuten niin, että
mies joka toivoo tiukkaa pillua, on minimuna.
Nainen joka toivoo isoa kalua on normaalitussuinen nainen joka haluaa välttää mini- ja normaalimunat?

:LOL:
Kukaan ei halua minimunaa. Naisten ronttosen koosta en tiedä, kun en oo lesbo. En ole kyllä koskaan yhdenkään miehen kuullut puhuvan, että joku olisi ollut naisen kanssa jolla on löysä alapää.
Jos sun kohdalle jatkuvasti sellaisa tulee niin kyllä se vika on sillon valitettavasti sinussa.

Vierasmiess
En ole kyllä koskaan yhdenkään miehen kuullut puhuvan, että joku olisi ollut naisen kanssa jolla on löysä alapää.
Jos sun kohdalle jatkuvasti sellaisa tulee niin kyllä se vika on sillon valitettavasti sinussa.
WTF!! Kahvit näppikselle!

Et ole koskaan kuullut naisen jolla on löystynyt lompsa, olen suhteessa? :LOL:
missä ne väljistyneet synnyttäneet piileskelevät? jossain maakoloissa supien kavereina?

Ei minun kohdalle ole tullut ja vaikka tulisikin niin tuskin mun vika on se millainen tuulitasku naisella on haaruksissa! Perkuleen vaikeaa panna toiseen hyviä geenejä tai jumpata tussuja toisten puolesta. :)

perskule
No jännä juttu kun tuntuu että 90% tiedustelee.

Ensteks tulee se perus "mitat?". Sä kerrot sille pituuden ja painon. No se haluskin samaan syssyyn kans vyötärön, lantion, rinnanympäryksen, kuppikoon ja hiustenkin pituuden. Sen jälkeen se kysyy aivan satavarmasti että "montako sormee mahtuu sisään" tai "meneekö koko käsi sisään"? Näköjään mulla on aika paska tsägä käyny kun toi on ihan perus setti miesten kanssa keskustellessa.

Ja ihan by the way vaan, mistäs sä tiedät että "harvempi mies muuten tiedustelee" näitä asioita naiselta? Ruukkaatko esiintyä naisena ja keskustella miesten kans, vai onko se ihan joku yleinen juttu että miehet ei ikinä kysy naiselta pillun tiukkuudesta. HUOH.

Yhteistyössä