Mikä tässä pepussa on erikoista?

No makuja on monia. Itelleni taas naisessa kolahtaa oikeesti lihaksikkaat reidet ja perse. Itellä kun alkaa olla kokoa jo sen verta etten vois kuvitellakaan itelleni naista joka ei nosta kunnolla rautaa.
Kisaatko? Tähtäätkö painonnosto- vai bodytreeniin? Mulla on enemmän body-tyyppistä, sopii paremmin olemukseen. Joku 13 vuotta nosteltu painoja enemmän tai vähemmän asiantuntevasti.

No makuja on monia. Itelleni taas naisessa kolahtaa oikeesti lihaksikkaat reidet ja perse. Itellä kun alkaa olla kokoa jo sen verta etten vois kuvitellakaan itelleni naista joka ei nosta kunnolla rautaa.
Helpostikos ne saa kun jo pumppi kiinteyttää ja tuo lihaksia esiin.

Mä taas tykkään, että mies ja nainen on selkeesti erilaisia ja naisena haluan olla sopivan siro.

• Tykkää
Reactions: mies1
Peyote
Mun mielestä ihan turhaa jeesustelua ettei vois vähän peppua muka vilauttaa.
Kivoja piristyksiä.=)
En mä sitä tarkottanut. Jotenkin vaan iljetti et toi yks pyytää/käskee vaan laittamaan lisää niin ja niin ja siinä ja siinä asennossa. Ja harmittaa kun sit joku sanoo jotenkin niin lyttäävästi et ei oo yhtään hyvä jne. Toivon ettei tunnu HG:stä pahalta.

masmas
Hahahahahaa, sinä ja sun täydellinen vartalo täydellisine vyötärö-lantio indekseineen. Hirvee läskiperse, ja roikkuukin vielä. Noi mummoalkkarit oikein korostaa tota muuminperseen muotoa. :D
Katkeraa tilitystä.:hug:
Ei oo tainnut mennä HooGeen kanssa jutut yksyhteen jossakin vääntöketjussa, voi sua, höh, nyt harmittaa ja on pakko sitten haukkua.:hug:

• Tykkää
Reactions: mies1
Voimatreeniä tulee tehtyä. Ja nuorempana tuli kisattua. Enää ei ole työaikataulujen takia intoo tai aikaa kisailuun.
Okei. Mä en oo kisannut koskaan. Torso on perinteisesti ollut vahvin osa-alue (parhaat mittasuhteet 120 cm rinta, 87 cm vyötärö), jalkoihin oon taas nyt keskittynyt enemmän. Lihasmassaa tulee kyllä itselleni vähän liiankin hyvin ilman mitään kovin erikoista treeniä tai ravintoa. Olen nytkin toppuutellut massan keruun kanssa ja yritän panostaa erottuvuuteen enemmän. En ole ollut kaukana "kreikkalaisihanteesta" tällä sivulla: Bodybuilding.com - Know Your Measurements For Bodybuilding Success, muistaakseni muutamia prosentteja oli eroa isoimmillaan.

9MM
Sallinette epäillä ;)

Musta muoto on ihan hyvä, itse asiassa jos HG ei treenaa salilla/jumpassa peppua ollenkaan niin lähes ihanteellista. Toki tuohon saisi salitreenillä vielä muotoa, mutta mulle kävis!

Reiden kaari on todella kaunis. Olis kiva jos HG laittaisit vielä kuvaa sun sääristä ja jaloista paljaina :)
:) kuvittelin et kuvailit jotain robottia teknisen luenolla

"vvieras"
Entäs jos noi tissit pois jotka on kumia. Mites sitten? Noilla ihan kuivaan tilaan asti vedetyillä naisilla kun ei oikeasti ole enää omia rintoja. Ihan luonnollinen ihanne joo. Olet ehkä vähän miehuin päin?

masmas
Okei. Mä en oo kisannut koskaan. Torso on perinteisesti ollut vahvin osa-alue (parhaat mittasuhteet 120 cm rinta, 87 cm vyötärö), jalkoihin oon taas nyt keskittynyt enemmän. Lihasmassaa tulee kyllä itselleni vähän liiankin hyvin ilman mitään kovin erikoista treeniä tai ravintoa. Olen nytkin toppuutellut massan keruun kanssa ja yritän panostaa erottuvuuteen enemmän. En ole ollut kaukana "kreikkalaisihanteesta" tällä sivulla: Bodybuilding.com - Know Your Measurements For Bodybuilding Success, muistaakseni muutamia prosentteja oli eroa isoimmillaan.
Mä en tarkkoja mittoja oo ottanu pitkiin aikoihin, muuta ku että pituutta on se 186cm ja painoa 136kg. Muistaakseni rintakehä ollut noin vuosi sitten 132cm ja vyötärö 90cm.

Yhteistyössä