Miten miehet päätyy naimisiin rumien naisten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
"apua"
Naisista ymmärrän että kaikki ei oo niin ulkonäön perään, mutta miehillähän esim. jo seksuaalisuuskin on niin visuaalisuuteen perustuvaa, että usein tulee ihmeteltyä minkä näköisiä naisia miehet joutuukaan kotonaan katselemaan. Esim. eilen näin kaupassa n. 40v pariskunnan, joita ensin luulin homopariskunnaksi, kunnes heidän tyttärensä kutsui toista osapuolta äidikseen. Hetken kyllä jouduin katsomaan tarkemmin ennen kuin tajusin että tuo siiliksi tukkansa ajellut, koukkunokkainen vihaisella ilmeellä varustettu lihava miehen näköinen olio olikin nainen. Miehensä oli ihan tavallinen keski-ikäinen kalju parrakas mies, joka ois varmaan saanut paremmankin näköisen miehen.

Joo joo, aina selitetään että nainen on voinut vuosien saatossa muuttua rumaksi, mutta mies rakastaa häntä niin paljon että se ulkonäkö ei enää merkitse hänelle mitään. Mä en vaan usko että löytyy miestä joka ei mielummin katselis kivannäköistä, laitettua ja normaalipainoista naista kuin turvonnutta harmaatukkaista meikkaamatonta otusta joka pukeutuu miehensä vaatteisiin. Miksi siis miehet ei vaadi naisiltaan edes ihmisten ilmoille tukan kampaamista ja sopivan kokoisia vaatteita (uskokaa tai älkää, niitä löytyy lihavillekin)? Sitäkin oon miettinyt että aika mahtava mielikuvitus saa olla että pystyy tuollaista kuvatun kaltaista otusta panemaan...

Itsekin rakastan miestäni valtavasti, mut kyllä mun täytyy sanoa että jos hän yks kaks lihois 3okg ja alkais käyttämään uffin laatikosta kaivettuja vaatteita niin huomauttaisin kyllä asiasta. Samoin toivon että hän mainitsee mulle jos alan muuttumaan rumemmaksi kuin tällä hetkellä. En tarkoita että kaikkien ihmisten pitäs olla vaan huippumallien kanssa parisuhteessa, mutta kyllä lihava tai tavallisenkin näköinen nainen voi laittautua nätiksi. Harvempi mies kuitenkaan ihannenaisekseen ilmoittaa rekkalesbon näköistä hampuusia....

No sitten esim. tuo näkemäni pariskunnan mies oli kaappihomo. Oikeasti se nainen näytti siltä että jos tyttärensä ei ois kutsunut äidiksi niin en ois missään vaiheessa tajunnut hänen olevan nainen. Jos mies pitää miehen näköisiä naisia viehättävinä, hän on vähintään bi-utelias.
Mitä väliä sillä on vaikka tykkäisikin maskuliinisemmasta naisesta? Ihmiset on erilaisia ja ihmisillä on hyvin erilaiset mieltymykset ja maku, niin ihmissuhteissa kuin vaikkapa sisustuksen suhteen. Ylläri pylläri?

Vaikkapa
No sitten esim. tuo näkemäni pariskunnan mies oli kaappihomo. Oikeasti se nainen näytti siltä että jos tyttärensä ei ois kutsunut äidiksi niin en ois missään vaiheessa tajunnut hänen olevan nainen. Jos mies pitää miehen näköisiä naisia viehättävinä, hän on vähintään bi-utelias.
Ehkä lapsen äidillä on meneillään sukupuolenkorjausprosessi. Jos näin on, hän on itseensä ja ulkomuotoonsa tyytyväisempi kuin ikinä.

9MM
[QUOTE="apua";29854310]Naisista ymmärrän että kaikki ei oo niin ulkonäön perään, mutta miehillähän esim. jo seksuaalisuuskin on niin visuaalisuuteen perustuvaa, että usein tulee ihmeteltyä minkä näköisiä naisia miehet joutuukaan kotonaan katselemaan. Esim. eilen näin kaupassa n. 40v pariskunnan, joita ensin luulin homopariskunnaksi, kunnes heidän tyttärensä kutsui toista osapuolta äidikseen. Hetken kyllä jouduin katsomaan tarkemmin ennen kuin tajusin että tuo siiliksi tukkansa ajellut, koukkunokkainen vihaisella ilmeellä varustettu lihava miehen näköinen olio olikin nainen. Miehensä oli ihan tavallinen keski-ikäinen kalju parrakas mies, joka ois varmaan saanut paremmankin näköisen miehen.

Joo joo, aina selitetään että nainen on voinut vuosien saatossa muuttua rumaksi, mutta mies rakastaa häntä niin paljon että se ulkonäkö ei enää merkitse hänelle mitään. Mä en vaan usko että löytyy miestä joka ei mielummin katselis kivannäköistä, laitettua ja normaalipainoista naista kuin turvonnutta harmaatukkaista meikkaamatonta otusta joka pukeutuu miehensä vaatteisiin. Miksi siis miehet ei vaadi naisiltaan edes ihmisten ilmoille tukan kampaamista ja sopivan kokoisia vaatteita (uskokaa tai älkää, niitä löytyy lihavillekin)? Sitäkin oon miettinyt että aika mahtava mielikuvitus saa olla että pystyy tuollaista kuvatun kaltaista otusta panemaan...

Itsekin rakastan miestäni valtavasti, mut kyllä mun täytyy sanoa että jos hän yks kaks lihois 3okg ja alkais käyttämään uffin laatikosta kaivettuja vaatteita niin huomauttaisin kyllä asiasta. Samoin toivon että hän mainitsee mulle jos alan muuttumaan rumemmaksi kuin tällä hetkellä. En tarkoita että kaikkien ihmisten pitäs olla vaan huippumallien kanssa parisuhteessa, mutta kyllä lihava tai tavallisenkin näköinen nainen voi laittautua nätiksi. Harvempi mies kuitenkaan ihannenaisekseen ilmoittaa rekkalesbon näköistä hampuusia....[/QUOTE]
yleensä luen loppuun. tiieäkkö mitä kuhan me ollaan bonnie ja clyde ni luuletko et kiinnostais ulkonäkö kun vastineeks saisin elämäni seikkailun? ulkonäkö on vain maku asia. tai mitä se ees tarkottaaa?

"Tupuna"
Minun vanha mummuni tiesi kertoa, että mies, joka ottaa vaimokseen ruman naisen, on luonteeltaan mustasukkainen. Ruma nainen ei saa vieraiden miesten päitä kääntymään, rumalle ei isketä silmää ja harvoin ruma vaimo eksyy syrjähyppyihin. Ruman vaimon saa pitaa ihan itsellään.

ap.
[QUOTE="Tupuna";29854401]Minun vanha mummuni tiesi kertoa, että mies, joka ottaa vaimokseen ruman naisen, on luonteeltaan mustasukkainen. Ruma nainen ei saa vieraiden miesten päitä kääntymään, rumalle ei isketä silmää ja harvoin ruma vaimo eksyy syrjähyppyihin. Ruman vaimon saa pitaa ihan itsellään.[/QUOTE]

Tätä mäkin oon miettinyt. Esim. oma äitini on ruma naiseksi, ja hän on naimisissa maailman mustasukkaisimman miehen kanssa. Miehensä haluaa että äitini ei laittaudu, koska hänen itsetuntonsa ei kestä sitä että joku muu voisi hänen vaimoaan katsella. Melko säälittävää mielestäni.

Vaikkapa
Alkuperäinen kirjoittaja voi kyllä;29854428:
Palstalla löydetään aina se kaikista omituisin ja harvinaisin "mitä jos" -skenario tilanteeseen kuin tilanteeseen :D
No tunnen useita sukupuolensa korjanneita ihmisiä, ja osalla heistä on lapsia. Mutta eihän tällaista tietenkään saa sanoa, vaan pitää haukkua Rumaa Naista.

voi kyllä
No tunnen useita sukupuolensa korjanneita ihmisiä, ja osalla heistä on lapsia. Mutta eihän tällaista tietenkään saa sanoa, vaan pitää haukkua Rumaa Naista.
En ole väittänytkään etteikö moinen olis mahdollista tai että sitä ei tapahtuisi. Mutta todennäköisyys sille, että se itsestään huolehtimaton, harmaantunut, kulahtanut ja mitä muuta aloituksessa nyt mainittiinkaan, äiti olisi vaihtamassa sukupuolta, on häviävän pieni. Vrt. ajatukseen, että äiti ei ole alunperinkään ollut missiainesta ja/tai on päästänyt äitiyden myötä itsensä kulahtamaan, ei jaksa välittää. Paljon, PALJON todennäköisempää.

Jonkun miehen suusta olen kuullut myös sellaisen lauseen, jotta "jos naamaa kattoo, niin jää moni hyvä pillu kokeilematta" tms. joten motivaationa tietynnäköisen ihmisen kanssa olemiselle voi olla tosi moni asia.

"Tupuna"
Tätä mäkin oon miettinyt. Esim. oma äitini on ruma naiseksi, ja hän on naimisissa maailman mustasukkaisimman miehen kanssa. Miehensä haluaa että äitini ei laittaudu, koska hänen itsetuntonsa ei kestä sitä että joku muu voisi hänen vaimoaan katsella. Melko säälittävää mielestäni.
Ja mies itse on usein tosi komea, että todella herättävät huomiota erilaisuudellaan.

"mies1"
Kiva luonne ja käytännön syyt varmaan useimmiten. Lisäkssi vaatimattomampia naisia jotkut miehet pitää luotettavimpina ja järkevämpinä.

Itse en voisi ajatella näin vaan naisen on oltava mieleen ulkoisestikin.

[QUOTE="mies1";29854566]Kiva luonne ja käytännön syyt varmaan useimmiten. Lisäkssi vaatimattomampia naisia jotkut miehet pitää luotettavimpina ja järkevämpinä.

Itse en voisi ajatella näin vaan naisen on oltava mieleen ulkoisestikin.[/QUOTE]

Niinpä, yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. En mäkään mikään missi ole (kaukana siitä itse asiassa), mutta isäntä sanoo mua kauniiksi.

ap.
Niinpä, yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä. En mäkään mikään missi ole (kaukana siitä itse asiassa), mutta isäntä sanoo mua kauniiksi.
Sä olet kyllä kaunis nainen, mä oon nähnyt sun kuvan. Tyhmää että tällaisiin aiheisiin tulee oikeasti kauniita ihmisiä selittämään että "voi meistä rumistakin joku tykätä". Mä tarkoitin tässä nyt oikeasti epänaisellisen näköistä laittautumatonta sotkusirkkaa.

ap.
Jos olisin ollut kauniin AP:n kanssa treffeillä ja toi juttu olis päässyt AP:n suusta, olisin saattanut häipyä takavasemmalle vähin äänin. Että siten.
En mäkään ole mitenkään hirmuisen kaunis, ihan tavallisen näköinen nainen. Mä vaan meikkaan, värjään ja laitan tukkaani muutenkin kuin ponnarille, pukeudun vartalolleni sopiviin naisellisiin vaatteisiin ja harrastan liikuntaa. Ja tuskin mäkään niin hölmö olen että ääneen tällaisia asioita pohdiskelen, tänne palstalle on vaan helpompi kirjoittaa kuin mennä haastattelemaan niitä miehiä joilla tuollainen ruma vaimo on.

Hhg
[QUOTE="apua";29854310]Naisista ymmärrän että kaikki ei oo niin ulkonäön perään, mutta miehillähän esim. jo seksuaalisuuskin on niin visuaalisuuteen perustuvaa, että usein tulee ihmeteltyä minkä näköisiä naisia miehet joutuukaan kotonaan katselemaan. Esim. eilen näin kaupassa n. 40v pariskunnan, joita ensin luulin homopariskunnaksi, kunnes heidän tyttärensä kutsui toista osapuolta äidikseen. Hetken kyllä jouduin katsomaan tarkemmin ennen kuin tajusin että tuo siiliksi tukkansa ajellut, koukkunokkainen vihaisella ilmeellä varustettu lihava miehen näköinen olio olikin nainen. Miehensä oli ihan tavallinen keski-ikäinen kalju parrakas mies, joka ois varmaan saanut paremmankin näköisen miehen.

Itsekin rakastan miestäni valtavasti, mut kyllä mun täytyy sanoa että jos hän yks kaks lihois 3okg ja alkais käyttämään uffin laatikosta kaivettuja vaatteita niin huomauttaisin kyllä asiasta. Samoin toivon että hän mainitsee mulle jos alan muuttumaan rumemmaksi kuin tällä hetkellä. En tarkoita että kaikkien ihmisten pitäs olla vaan huippumallien kanssa parisuhteessa, mutta kyllä lihava tai tavallisenkin näköinen nainen voi laittautua nätiksi. Harvempi mies kuitenkaan ihannenaisekseen ilmoittaa rekkalesbon näköistä hampuusia....[/QUOTE]

Voi elämä...
Kaikki ihmiset katsoo jonkun verran ulkoisia asioita, mutta miehet voi ihan siinä kuin naisetkin, ihastua ja rakastua myös ihmiseen joka on ruma kuin petolinnun perä...
Sitäpaitsi ne näyttävimmät ovat usein, niin miehissä kuin naisissakin, tyhmiä kuin saappaat. Ei aina, mutta usein.

"..."
Samaa olen joskus miettinyt. Ja tähän rumuuteen voi yleensä lisätä sellaisen ilmeen kuin olisi juuri niellyt hatullisen paskaa. Eli ei voi olla kyse edes mukavasta luonteesta..

Kovin "rumastakin" naisesta saa kauniin, kun on hymy herkässä ja pilkettä silmäkulmassa :)

Yhteistyössä