Miten miehet päätyy naimisiin rumien naisten kanssa?

• Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti
vieraaa
Alkuperäinen kirjoittaja äijä..;29858697:
Varmasti löytää, mutta monien naisten ongelma on myös se, että tasoraja on laitettu liian korkealle, vaikka itsellä ei olisi mitään varaa. Näiden naisten kohtalo on sitten elää yksin ilman merkittävämpiä pitkiä suhteita. Moni näistä naisista voi myös katkeroitua ja sitten ollaan lihavia, vittumaisen luonteen kera eikä kovin kummoisen näköisiä.

Seksiähän nyt jokainen nainen saa ja yhdenillanjuttuja, moni mies kun panee kaikkea mikä liikkuu.
Kai sen rajan saa kuitenkin asettaa niin, ettei ole pakko huolia juoppoa miestä? Vai pitääkö ottaa vaikka se Pera sieltä ojanpohjalta?

äijä..
Kai sen rajan saa kuitenkin asettaa niin, ettei ole pakko huolia juoppoa miestä? Vai pitääkö ottaa vaikka se Pera sieltä ojanpohjalta?
Ei tietenkään, mua vain huvittaa joskus kuunnella niitä vaatimuksia mitä joillakin on. Tuntuu, että jotkut naiset ovat jossain psykoosissa niiden vaatimuksensa kanssa, varsinkin kun miettii onko heillä mitään varaa niihin vaatimuksiin.

Mutta hei, jokaisen oma valinta elää sitten koko elämänsä yksin ilman merkittäviä suhteita ja antaa jonkun Pertsan heittää rojut ränniin kerran kuukaudessa, näitä pertsoja löytyy sieltä baareista yleensä, häipyvät vähin äänin kämpästä ennen aamunkoittoa.

vieraaa
Alkuperäinen kirjoittaja äijä..;29858707:
Ei tietenkään, mua vain huvittaa joskus kuunnella niitä vaatimuksia mitä joillakin on. Tuntuu, että jotkut naiset ovat jossain psykoosissa niiden vaatimuksensa kanssa, varsinkin kun miettii onko heillä mitään varaa niihin vaatimuksiin.

Mutta hei, jokaisen oma valinta elää sitten koko elämänsä yksin ilman merkittäviä suhteita ja antaa jonkun Pertsan heittää rojut ränniin kerran kuukaudessa, näitä pertsoja löytyy sieltä baareista yleensä, häipyvät vähin äänin kämpästä ennen aamunkoittoa.
Ei heitetä rojuja mihinkään kun en käy koskaan baareissa..

äijä..
Ok, turha tästä on jankuttaa. Ylipainoinen, ehkä jopa vittumaisen luonteen omaava kun harvoin saa mitään alfaa, joten onnea yksin elämiseen. Elämä on täynnä valintoja.

vieraaa
Alkuperäinen kirjoittaja äijä..;29858727:
Ok, turha tästä on jankuttaa. Ylipainoinen, ehkä jopa vittumaisen luonteen omaava kun harvoin saa mitään alfaa, joten onnea yksin elämiseen. Elämä on täynnä valintoja.
Sinähän se mun luonteeni tiedätkin :D

[QUOTE="apua";29854310]Naisista ymmärrän että kaikki ei oo niin ulkonäön perään, mutta miehillähän esim. jo seksuaalisuuskin on niin visuaalisuuteen perustuvaa, että usein tulee ihmeteltyä minkä näköisiä naisia miehet joutuukaan kotonaan katselemaan. Esim. eilen näin kaupassa n. 40v pariskunnan, joita ensin luulin homopariskunnaksi, kunnes heidän tyttärensä kutsui toista osapuolta äidikseen. Hetken kyllä jouduin katsomaan tarkemmin ennen kuin tajusin että tuo siiliksi tukkansa ajellut, koukkunokkainen vihaisella ilmeellä varustettu lihava miehen näköinen olio olikin nainen. Miehensä oli ihan tavallinen keski-ikäinen kalju parrakas mies, joka ois varmaan saanut paremmankin näköisen miehen.

Joo joo, aina selitetään että nainen on voinut vuosien saatossa muuttua rumaksi, mutta mies rakastaa häntä niin paljon että se ulkonäkö ei enää merkitse hänelle mitään. Mä en vaan usko että löytyy miestä joka ei mielummin katselis kivannäköistä, laitettua ja normaalipainoista naista kuin turvonnutta harmaatukkaista meikkaamatonta otusta joka pukeutuu miehensä vaatteisiin. Miksi siis miehet ei vaadi naisiltaan edes ihmisten ilmoille tukan kampaamista ja sopivan kokoisia vaatteita (uskokaa tai älkää, niitä löytyy lihavillekin)? Sitäkin oon miettinyt että aika mahtava mielikuvitus saa olla että pystyy tuollaista kuvatun kaltaista otusta panemaan...

Itsekin rakastan miestäni valtavasti, mut kyllä mun täytyy sanoa että jos hän yks kaks lihois 3okg ja alkais käyttämään uffin laatikosta kaivettuja vaatteita niin huomauttaisin kyllä asiasta. Samoin toivon että hän mainitsee mulle jos alan muuttumaan rumemmaksi kuin tällä hetkellä. En tarkoita että kaikkien ihmisten pitäs olla vaan huippumallien kanssa parisuhteessa, mutta kyllä lihava tai tavallisenkin näköinen nainen voi laittautua nätiksi. Harvempi mies kuitenkaan ihannenaisekseen ilmoittaa rekkalesbon näköistä hampuusia....[/QUOTE]

Yksi mun rakkaimmista ystävistäni näyttää tällä hetkellä ap:n kuvailemalta siilitukkaiselta turvonneelta koukkunokalta, mutta se johtuu sytostaateista ja kortisonista. Voin hyvin kuvitella heidän perheen yhteiselle kauppamatkalle iloisena siitä, että äiti jaksaa lähteä mukaan.

Vaikka tuo kaupassa nähty nainen ei olisikaan sairas tai korjaisi sukupuoltaan, miten ihmeessä ap:lla on aikaa ja energiaa vahtia muita kaupan asiakkaita ja jaksaa vielä tehdä siitä aloitus? Olet joko ihan kakara tai sitten hyvin pinnallinen ihminen.

"Maribel"
Olen ylipainoinen ja en ainakaan kaunis. Ja pitkässä onnellisessa parisuhteessa komean miehen kanssa. Olen kyllä kysynyt häneltä tätä ulkonäköasiaa. Mun ylipaino ei kuulemma ole oleellinen asia. Olen miehen mielestä seksikäs, hyvää seuraa, jumalainen sängyssä ja laitan hyvää ruokaa. Nämä painaa enemmän vaakakupissa kuin ulkonäölliset seikat. Miksi mies kiinnostui aikoinaan minusta? Olin kuulemma niin erilainen kuin muut.

Yhteistyössä