ja tänään on suunnuttomasti ärsyttänyt kun on jo torstaista asti pitänyt tulla vieras niin aina se peruu.En ota yhteyttä enää,olkoon sekin prkl!
mee ihmeessä ja pokaa sieltä joku kunnon urosRakkauden juhla...ja paskat. Pukkas hääkutsua kesälle...en mene,se on varma. Jos ei muuten jo ituta tää elo niin pitäs vielä juhlia toisten rakkautta. Ei tule tapahtumaan.
No luulenpa ettei sieltä mulle löytyis mitään...hääpari on 10v nuorempi joten oletan vieraiden olevan myös sitä luokkaa.Ja koska kyseessä sukulainen niin koko sukuhan siellä sitten kyselis ja ahdistelis kysymyksillään.Ja kyseessä kaksi "parempaa" perhettä niin tällänen tavis ei siellä viihdy...monestakin syystä.mee ihmeessä ja pokaa sieltä joku kunnon uros
Kävin lasten kans jo.. Mut eipä täst yksin minnekkää voi mennä : /Metis, juot kahvin ja lähdet pienelle kävelylle?
Oletko yksin vai lasten kanssa nyt?Kävin lasten kans jo.. Mut eipä täst yksin minnekkää voi mennä : /
Lasten kanssa, ne asuu mun kanssa täällä kämpässä ja (ex)äijä huinii kännissä pitkin kyliä..Oletko yksin vai lasten kanssa nyt?
ei taida lajitoveri olla 100% sitoutunu saamaan perhettään takaisin?Lasten kanssa, ne asuu mun kanssa täällä kämpässä ja (ex)äijä huinii kännissä pitkin kyliä..
:hug:...mitäs jos uhallakin repäisisit ja menisit juhliin ja nauttisit pöydän antimista, jos nyt muutoin ei juhla nappaakaan, ja näyttäisit koko seurakunnalle (ts. suvulle) että sulla pyyhkii - jos nyt ei sitten loistavasti -niin hyvin kuitenkin .Rakkauden juhla...ja paskat. Pukkas hääkutsua kesälle...en mene,se on varma. Jos ei muuten jo ituta tää elo niin pitäs vielä juhlia toisten rakkautta. Ei tule tapahtumaan.
Raskasta :hug: ole armollinen itsellesi ja mee siitä, missä aita on matalin. Pidät muksut ruoassa ja ittes kasassa, se riittää. Ajan myötä helpottaa. Oisko ketään kaveria, jota soittaa kahville?Lasten kanssa, ne asuu mun kanssa täällä kämpässä ja (ex)äijä huinii kännissä pitkin kyliä..
No katopas kehvanata :O....no, käviskö sitten vaikka joku lahjapaperijuttu? Kyllähän nekin menee paremman puutteessa...Ärtsimärepale arvatkaas myydäänkö kaupoissa enää hyllypaperia. No, ei myydä ja poistettu valikoimista kysynnän puutteesta.
Ta-ah-too hyllypaperia, vää! Meni sitten nettitilaamiseksi tämäkin loistava idis.No katopas kehvanata :O....no, käviskö sitten vaikka joku lahjapaperijuttu? Kyllähän nekin menee paremman puutteessa...
:hug: - kultapieni...kun kerran mies ei ymmärrä mitä ja miten suurta onkaan menettämässä, niin eihän se suinkaan sitä tarkoita omalla kohdallasi, että sun täytyy ehdoin tahdoin kärvistellä...Lasten kanssa, ne asuu mun kanssa täällä kämpässä ja (ex)äijä huinii kännissä pitkin kyliä..
No mutta - nou vörriis, hyvä että netin ihmeellisestä maailmasta sentäs löytyi! Mimmosia menit tilaamaan?Ta-ah-too hyllypaperia, vää! Meni sitten nettitilaamiseksi tämäkin loistava idis.
En mä vielä tilannut, täytyy tutkailla asiaa. Prisman ja Tarjoustalon otanta ei riitä, mietitään...mietitään.No mutta - nou vörriis, hyvä että netin ihmeellisestä maailmasta sentäs löytyi! Mimmosia menit tilaamaan?
Joo, silläpä sitä päällystettiin meilläkin.muistan kun lapsena päällystin koulukirjoja hyllypaperilla...
ei ole mahdollisuuksia siihen.. kaikki mitä oon kuullu tänään on vimänen niitti mein arkkuun...ei taida lajitoveri olla 100% sitoutunu saamaan perhettään takaisin?
:hug:ei ole mahdollisuuksia siihen.. kaikki mitä oon kuullu tänään on vimänen niitti mein arkkuun...
Juu kaveri tossa käviki äsken... Kai tää tästä ajan kanssa, raskainta tulee olemaan se ku se yks selviää ni voi olla että alkaa kinisemään mua takasRaskasta :hug: ole armollinen itsellesi ja mee siitä, missä aita on matalin. Pidät muksut ruoassa ja ittes kasassa, se riittää. Ajan myötä helpottaa. Oisko ketään kaveria, jota soittaa kahville?