Lesboja/Biseksuaaleja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja kukat kukkii
  • Ensimmäinen viesti
muoti-ilmiö
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;29849415:
Yhtä typeriä ja pimeitä ne teinien heterokännikuvat ovat. Mahdollisesti jopa typerämpiä.
Ne missä on poikia mukana on käytännössä vaan kännikuvia. Keskenään sitten ottaa noita pimeitä kuvia tai voihan niiden ottamista nähdä monetkin. Joku kuitenkin ne kuvaa. Välttämättähän kaikki ei noihin osallistu ja taitaa älykkäämmät ymmärtää jättää väliin. Vanhempana kärsii sitten häpeästä.

"epäusko"
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:
Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??
Kaikenlaisia idiootteja sitä on. Että ihmisen seksuaalinen suuntautuneisuus johtuu muodista...

kukat kukkii
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:
Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??
Muistan ihastuneeni ensimmäisen kerran naiseen 3-vuotiaana (tajusin tämän ihastumiseni tosin vasta myöhemmin). 6-vuotiaana olin jo palavasti rakastunut eskarin opettajaani ja tämän jo kerroinkin kyseiselle naiselle tuolloin... :) Muodikas kakara siis!

RB
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849521:
Ei ne mitään kallellaan ole kukaan toisiinsa päin. Kai se on jotain maineen hakemista että uskaltaa tehdä sitä ja tätä. Mun käsitykseni mukaan lesbo on kyllä ihan eri asia.
Sulla ei taida olla minkäänlaista seksuaalisuutta? Onko sulle esim toisen aikuisen pussaaminen uskaliasta? miksi olet noin kamalan rajoittunut, miten se on sulta pois jos tyttösi tykkää olla toisten tyttöjen kanssa?

RB
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849553:
Vaikea tätä teille on näköjään selittää. Teillä on liian pienet lapset tai ei lapsia ollenkaan jotta voisitte ymmärtää.
Ymmärtää mitä? Tunnen useita homoja ja heidän vanhempiaan, en käsitä mistä puhut. Koittaisitko hiukan avata ajatuksiasi.

Vaikea tätä teille on näköjään selittää. Teillä on liian pienet lapset tai ei lapsia ollenkaan jotta voisitte ymmärtää.
No kyllä mä joo ymmärrän. Mutta sunkin pitäis ymmärtää ettei se sun lapses välttämättä yritä mitään mainetta kartuttaa vaan todennäköisesti "hölmöilee" koska se on hauskaa, jännää ja uutta.

hetero
Muoti-ilmiö koittaa vakuutella itselleen, että sellaiset kuvat kaveriden kanssa on vaan ohimenevää. Että omat lapset on heteroja. No, se voikin olla mutta voi olla, ettei olekaan. Mä luulisin olevani ihan hetero, mutta silti en pitäisi ihan mahdottomana, jos mulla olisi vällyissä miehen lisäksi nainen. Mieluusti sellainen, joka olisi miehelle ennestään tuttu... Luulis että sitten sais ainakin hyvää / tarpeeksi suuseksiä...

kukat kukkii
Sjitä on sen verran lyhyt aika kun olin teini itsekin, joten ymmärrän kyllä mistä puhut. Mutta ei pidä yleistää. Vaikea uskoa että mammapalstalla enää olisi kyse sellaisista teinien jutuista... :D Tai mistäpäs mä tiedän.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Mä ymmärrän mitä sä tarkoitat, mutta siitä ei ole kyse.

RB
Mä en kyllä ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan. Ai että se, että teinit kokeilee ja haluaa olla tosiaan lähellä on jotain muoti-ilmiötä ja sama asia kuin kaikki maailman biseksuaalit? Vai mitä te tarkoitatte?

muoti-ilmiö
Muoti-ilmiö koittaa vakuutella itselleen, että sellaiset kuvat kaveriden kanssa on vaan ohimenevää. Että omat lapset on heteroja. No, se voikin olla mutta voi olla, ettei olekaan. Mä luulisin olevani ihan hetero, mutta silti en pitäisi ihan mahdottomana, jos mulla olisi vällyissä miehen lisäksi nainen. Mieluusti sellainen, joka olisi miehelle ennestään tuttu... Luulis että sitten sais ainakin hyvää / tarpeeksi suuseksiä...
Ihan oikeasti lesboja olisi todella paljon jos kaikki jotka tuota pelleilyä tekevät voisi laskea lesboiksi. Olen kysynyt tätä ihan oikealta lesbolta ja hän sanoi ettei heistä ainakaan ketään muita pyydetä kuvia ottamaan. No sitten sen jutut meni pimeiksi ja ärsyttäviksi ja yritin vaihtaa puheenaihetta ja häivyin paikalta. Sun jutut on muuten myös heti pimeitä ja yhä enemmän arveluttaa kun näitä vastauksia lukee.

kukat kukkii
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849749:
Ihan oikeasti lesboja olisi todella paljon jos kaikki jotka tuota pelleilyä tekevät voisi laskea lesboiksi. Olen kysynyt tätä ihan oikealta lesbolta ja hän sanoi ettei heistä ainakaan ketään muita pyydetä kuvia ottamaan. No sitten sen jutut meni pimeiksi ja ärsyttäviksi ja yritin vaihtaa puheenaihetta ja häivyin paikalta. Sun jutut on muuten myös heti pimeitä ja yhä enemmän arveluttaa kun näitä vastauksia lukee.
Siis puhutko sä nyt vaan jostain homo-/lesbo- pusukuvien ottamisesta? On nämä sunkin viestit aika kummallisia, vaikka luulin osittain tajunneeni mitä ajat takaa tuolla muoti-ilmiöllä teinien keskuudessa. :D

muoti-ilmiö
Siis puhutko sä nyt vaan jostain homo-/lesbo- pusukuvien ottamisesta? On nämä sunkin viestit aika kummallisia, vaikka luulin osittain tajunneeni mitä ajat takaa tuolla muoti-ilmiöllä teinien keskuudessa. :D
Tyttöjen pussauskuvista. Ei nyt onneksi sentään mistään alastonkuvista mutta on ne törkeämpiä mitä pelkät pussaamiset. Huomion hakua se on ja tyhmää sellaista ja jättäisivät kuvaamatta jos olisivat oikeasti sitä mitä yrittävät esittää.

kukat kukkii
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849871:
Tyttöjen pussauskuvista. Ei nyt onneksi sentään mistään alastonkuvista mutta on ne törkeämpiä mitä pelkät pussaamiset. Huomion hakua se on ja tyhmää sellaista ja jättäisivät kuvaamatta jos olisivat oikeasti sitä mitä yrittävät esittää.
Mutta kuinka läheltä sä oikeesti uskot että tällänen tyttöjen pusukuvien ottaminen liittyy näiden palstamammojen elämään? :D Luuletko että täältä löytyy kovinkin monta kuvailemaasi tyyppiä. Koska mä en usko siihen. :D

muoti-ilmiö
Mutta kuinka läheltä sä oikeesti uskot että tällänen tyttöjen pusukuvien ottaminen liittyy näiden palstamammojen elämään? :D Luuletko että täältä löytyy kovinkin monta kuvailemaasi tyyppiä. Koska mä en usko siihen. :D
En mä osaa vastata tuohon. Väärinhän se on toisten yksityisyyttä tonkia mutta toisaalta myös kuuluu äidin oikeuksiin ja velvollisuuksiin ja kyse ainoastaan huolesta.

Yhteistyössä