ettet vaan olis nyt turhan vaatimaton?
Onhan se varmaan vaikea kuvitella, mutta osaan olla vaatimaton.:O
Mutta ei aina parane olla, varsinkaan jos joku piikittelee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ettet vaan olis nyt turhan vaatimaton?
Täällä kans yks bi![]()
On.
Ei sitä tarvitse edes arvuutella.
Tää tuliki uutena tietona mulle!
No eläs sano... Ei sitä tiiä jos joku upea mies (persoonaltaan&ulkonäöltään) sulta jalat alta vie kun rohkenet tutustua avoimin mielin hih ;o
Elä töki, kohta räjähtää.![]()
Oiskohan sitä lepsoska vai vaan bisse kun pari kolme kertaa on ollut tosi kivaa ihan nakun ystävättären kanssa, melkein ihan roisina oltu.:ashamed:
Onhan se täällä palstalla ollu julkista tietoa jo vuosia... :snotty:![]()
No eläs sano... Ei sitä tiiä jos joku upea mies (persoonaltaan&ulkonäöltään) sulta jalat alta vie kun rohkenet tutustua avoimin mielin hih ;o
En nyt puhunut omasta puolestani, vaan ihan yleisesti.
Mutta ei, ei ole pelkoaKyllä ne ihanaiset naiset on se mikä saa mielen vertymään siinä mielessä
![]()
Ai jaha!Multa mennyt täysin ohi. Vaikka vietänkin täällä hävyttömän paljon aikaa. Pitänee roikkua useammin täällä.
![]()
No en oo kyllä varmaan hetkeen sitä missään keskustelussa maininnu mutta kyllähän mä täällä oon asiasta maininnu ja varmaan reilu vuosi sitten paruin kun olin niin ihastunut yhteen tyttöön että ihan sattui... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??
Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??