Onhan se varmaan vaikea kuvitella, mutta osaan olla vaatimaton.:Oettet vaan olis nyt turhan vaatimaton?
Mutta ei aina parane olla, varsinkaan jos joku piikittelee.:stick:
Onhan se varmaan vaikea kuvitella, mutta osaan olla vaatimaton.:Oettet vaan olis nyt turhan vaatimaton?
Tää tuliki uutena tietona mulle!Täällä kans yks bi
No eläs sano... Ei sitä tiiä jos joku upea mies (persoonaltaan&ulkonäöltään) sulta jalat alta vie kun rohkenet tutustua avoimin mielin hih ;oOn.
Ei sitä tarvitse edes arvuutella.
Onhan se täällä palstalla ollu julkista tietoa jo vuosia... :snotty:Tää tuliki uutena tietona mulle!
No eläs sano... Ei sitä tiiä jos joku upea mies (persoonaltaan&ulkonäöltään) sulta jalat alta vie kun rohkenet tutustua avoimin mielin hih ;o
xD saa kai sitä vähän...
Elä töki, kohta räjähtää.
Ei kait tuo mitään kerro. Mäkin olen muutaman kerran ollut nakujen poikien kanssa, melkein roisina, mutta umpilesbo silti. Pitikin mennä säätämään. Mulla ei valitettavasti jäänyt kuin huono maku suuhun. Ainakin olen varma että ei enää koskaan kiitos mulle.Oiskohan sitä lepsoska vai vaan bisse kun pari kolme kertaa on ollut tosi kivaa ihan nakun ystävättären kanssa, melkein ihan roisina oltu.:ashamed:
Ai jaha! Multa mennyt täysin ohi. Vaikka vietänkin täällä hävyttömän paljon aikaa. Pitänee roikkua useammin täällä.Onhan se täällä palstalla ollu julkista tietoa jo vuosia... :snotty:
En nyt puhunut omasta puolestani, vaan ihan yleisesti.No eläs sano... Ei sitä tiiä jos joku upea mies (persoonaltaan&ulkonäöltään) sulta jalat alta vie kun rohkenet tutustua avoimin mielin hih ;o
Bisareissa on jotain tosi mielenkiintoista, en oikein tiedä mikä heitä yhdistää... Tunnen pari ja yksikin bi mies on kauhean söpö Hmm pitäis varmaan tutustua tarkemmin, jos sais mahiksenEn nyt puhunut omasta puolestani, vaan ihan yleisesti.
Mutta ei, ei ole pelkoa Kyllä ne ihanaiset naiset on se mikä saa mielen vertymään siinä mielessä
No en oo kyllä varmaan hetkeen sitä missään keskustelussa maininnu mutta kyllähän mä täällä oon asiasta maininnu ja varmaan reilu vuosi sitten paruin kun olin niin ihastunut yhteen tyttöön että ihan sattui... :snotty:Ai jaha! Multa mennyt täysin ohi. Vaikka vietänkin täällä hävyttömän paljon aikaa. Pitänee roikkua useammin täällä.
Voi ei.No en oo kyllä varmaan hetkeen sitä missään keskustelussa maininnu mutta kyllähän mä täällä oon asiasta maininnu ja varmaan reilu vuosi sitten paruin kun olin niin ihastunut yhteen tyttöön että ihan sattui... :snotty:
Sinäkin??Täällä ollaan!
Yhtä typeriä ja pimeitä ne teinien heterokännikuvat ovat. Mahdollisesti jopa typerämpiä.Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??
Kauako meinaat tuon muoti-ilmiön kestäneen?Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??
No hyihyi. En nyt sit oikein tiedä onko mun kohdalla kyse muoti-ilmiöstä kun olen jo 13 vuotta mieltänyt itseni bi:ksi.Alkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??
No mää oon sitten ollut muodin terävimmällä aallonharjalla jo kymmeniä vuosia. Eipä ois arvannuAlkuperäinen kirjoittaja muoti-ilmiö;29849405:Hyi miten moni teistä on seonnut noin. Musta kyseessä on ainoastaan muoti-ilmiö ja olen sattunut näkemään omien tyttöjeni kännikuvia kavereidensa kanssa niin aika typeriä ja pimeitä ne kyllä on. Minkä takia pitää sellaisia tehdä keskenään??