Toi on niin juurtunut toi Ciervon avatar mun verkkokalvoihin etten osaa häntä muunlaisena enää ajatella.Ciervo
Mulla kans sama juttu.Toi on niin juurtunut toi Ciervon avatar mun verkkokalvoihin etten osaa häntä muunlaisena enää ajatella.
lispet puhtaasti musiikin takia
Mä näen vain sen bikinikuvan mielessä, minkä joskus näin palstalla.Mulla kans sama juttu.
Sama!Mulla kans sama juttu.
Siis aivan sama mielikuva. Mulla romahti maailma kun luin jossain ketjussa että HG on brunetti, mun ihmistuntemus koki kovan kolauksen...Tässä on HooGee
Entäs mun laittama kuva!:attn:Täähän on just hauskaa, jos usean palstalaisen mielikuva musta on harmaantunut röökimummo.
Entäs mun laittama kuva!:attn:
Jouduinko saisselistalle?
Mitennii, samanlaiset kalsaritki sulla oli siinä kuvassa minkä näin.
Ei sinne ihan noin helposti sentään joudu.
Sun laittama kuva oli kiva, mut ei se multa näytä.
Emmä nyt enää muista millaiset kalsarit mulla siinä kuvassa oli.Mitennii, samanlaiset kalsaritki sulla oli siinä kuvassa minkä näin.
hmmm, kasvokuva siis pitää vielä etsiä.=)
Eikä! Ihan sama onko tää totta, mutta aina kun telkkariin lävähtää Supernanny, mietin että helvetti kun mulla tulee siitä Echo mieleen!echo on supernannyn näköinen ja luonteinen. tämä on fakta.
Toi nahkapöksykuva oli kyl melkosen osuva.vitsi miten lähelle muutamat on päässeet meikäläisen suhteen