Kiitos tiedosta.mainos: pelakuut 5 kpl kympillä Bauhausissa
Kiitos tiedosta.mainos: pelakuut 5 kpl kympillä Bauhausissa
Kotona oon puolikkaan kanssa vaan. Tässä ryystän kahvia että pysyisin hereillä, väsyttää ihan törkeesti.meinaattekos te lähteä jonnekin hilebilettää tänää? Mull a on työpäivä huomenna niin kotisohvalla menee tämä ilta.
Tuleeks sulla sinne joku seuraks vai ootteko kahestaan?Kotona oon puolikkaan kanssa vaan. Tässä ryystän kahvia että pysyisin hereillä, väsyttää ihan törkeesti.
Samma här, otin tunnin tirsat sohvalla. Oma vika, pitäisi nukkua öisin.Kotona oon puolikkaan kanssa vaan. Tässä ryystän kahvia että pysyisin hereillä, väsyttää ihan törkeesti.
Kahdestaan ollaan.Tuleeks sulla sinne joku seuraks vai ootteko kahestaan?
Tahtoo kansHyvää vappua vaan! Mies osti loimulohta ja jädeä
Jätski kyl meni jo..sitä oli selkeesti liian vähän :snotty:
Pitäis.loimulohi on kyllä hyvää, pitäsköhän tehä tässä jonakin päivänä ja kutsua kirahvi syömään
naapurilla kävi huono tuuri, sai sattumalta alkosta sen rähinäviinaa sisältävän putelinJahas, naapurissa on jo pullo korkattu näemmä. Huokaus, huuto kuuluu seinän läpi.
Kivaa : /Jahas, naapurissa on jo pullo korkattu näemmä. Huokaus, huuto kuuluu seinän läpi.
Ruutis voisi kutsua kaikki syömään loimulohta . Me tuomme itsemme paikalle :xmas:.Pitäis.
tuleppas sitten hakemaan mutkin ruokapöytäänloimulohi on kyllä hyvää, pitäsköhän tehä tässä jonakin päivänä
Jos olisikin lähempänä : /.Oon niin väsyny että alan kohta itkemään, valivali, vinkuvonku. Pyykitkin pitäis vielä laittaa kuivamaan, kello on jo noin, ei iltapuuroista tietoakaan ja kylpyynkin pitäis lapsonen saatella. Huoh. Help, anyone?
Jätä kylpy välistä.Oon niin väsyny että alan kohta itkemään, valivali, vinkuvonku. Pyykitkin pitäis vielä laittaa kuivamaan, kello on jo noin, ei iltapuuroista tietoakaan ja kylpyynkin pitäis lapsonen saatella. Huoh. Help, anyone?
Jestas, että mie oon onnellinen miun rauhallisista naapureista. Tuo kuulostaa ihan kamalalta :|.Jeah, sitä vi...un huoraa ollaan taas laittamassa kartanolle yms yms yms . Ihan tavanomaista riitelyä. Mä en tajuu, miten joku viitsii elää tollasta elämää päivästä toiseen. Viimeksi eilen ne otti yhteen.
mihin ihmeen pöytään, se lohi syödään suoraan siitä loimulaudalta rikospaikallatuleppas sitten hakemaan mutkin ruokapöytään
Pitkäkaulan lisäks voin olla pitkäkyntinen, teille ei jää ku nahat ja ruodot. Ähhähähäähähähähähähähähähähä.mihin ihmeen pöytään, se lohi syödään suoraan siitä loimulaudalta rikospaikalla
Tämä oli meidän ensimmäinen yhteinen asunto, koti ja pelkkää pettymystä pettymysten jälkeen. Sähkövikoja, katto vuotaa, paskat naapurit, kerrostalokyylä seinänaapurina (tää mamma valittaa siis ihan koko ajan ihan kaikesta kuten jos jätät roskapussin ovea sulkiessa tasanteelle siksi aikaa eli vissiin kasvanut kiinni ovisilmään) yms yms. Tervetuloa pienkerrostaloon, täällä hulluus tiivistyy.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29842796:Jestas, että mie oon onnellinen miun rauhallisista naapureista. Tuo kuulostaa ihan kamalalta :|.