The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.



Oikein hyvää vappua kaikille!

Tänään tsillaillaan mutta huomenna männään vapputorille ja piknikille.:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29842249:
Hermis ei meitä hämää hetkeäkään :p.

No ei ainakaan enää.:vampire:

Tänään taitaa olla keskusta täynnänsä känniläisiä, ompa helpottavaa kun enää ei tartte ite rypeä siellä.:D

Mantan patsaan altaassakin on tullut joskus uitua.=)
 
kahvikirahvi
Voiko vajaan kolmivuotiaan elämä olla nOin vaikeeta. "Minä haluan piirtää. Äiti älä auta minua. Äiti auta minua. Minä en halua piirtää (piirrustusvälineet pois) YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYYYYYYYYYYYY MINÄ HAlUAN PIIRTÄÄ!"
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja (Laura)
Voiko vajaan kolmivuotiaan elämä olla nOin vaikeeta. "Minä haluan piirtää. Äiti älä auta minua. Äiti auta minua. Minä en halua piirtää (piirrustusvälineet pois) YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYYYYYYYYYYYY MINÄ HAlUAN PIIRTÄÄ!"
:LOL:
:hug:
sori, muistuu vaan niin elävästi mieleen nuo ajat. NYT niille voi jo naureskella.:D
 
kahvikirahvi
:hug:

Sit sua hatuttaa kun on niin hiljasta.:D

Vieläkin tuntuu siltä, että kun lapset on mummilassa niin on liian hiljaista.
Ja nopeasti tulee ikävä.:|
Niin sitä alkuun tulikin, en tiiä pitäiskö huolestua (tai tunnustaa) mutta parin lapsivapaan aikana mulla on ollu niin ihanaa rauhassa ja hiljaisuudessa että on melkeinpä ärsyttäny ku rakas jälkeläinen tullu takas kotia tekemään kaaoksen ja möykkäämään :D Mut se menee onneks nopsaan ohi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Iltaa ja Valpuria. :flower:

Ny pääsin hetkeksi isäukon katolta alas.

Työn juhlapäivänä kun ei töitä tehdä.

Kymmenen kiloa kidesoodaa ja nelkytä tuntia teräsharjausta ja painepesua. Luulis olevan maalilla vähän paremmat edellytykset pysyä. Jos viikonloppuna säät sallis, niin vois tulla maalaamaan. Kattellaan sääennusteita ja ihmetellään.

Ny pitäis lähteä isäukon ja rouvansa kans Riutanharjulle tanssiloihin, mut mä kyllä lähden nukkumaluukkuuni ja kenties piipahdan nurkkabaarissa kattomassa kavereita. Mä kun en oikeen tanssilavoilla viihdy parketin puolella, enkä just ny välitä tanssittaa ketään tai tutustua kehenkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä