Kuuteen on auki, ainakin noi isommat.Onks kaupat tänään ees auki normaalisti? Jostain luin että vaan kuuteen?? Vai sotkenkohan johonkin muuhun päivään...
Ai jaha, siehän oot munkkipeijpe!??Voihan pillukarvat sentään..
Mä poistun suihkuun.
Hermis ei meitä hämää hetkeäkään .Ai jaha, siehän oot munkkipeijpe!??
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29842249:Hermis ei meitä hämää hetkeäkään .
Kaupat on auki kuuteen, paitsi täällä Helsingissä on asematunnelin kaupat auki myöhempään. Siellä voi vain olla muutama muukin niin en tiedä rohkenenkoOnks kaupat tänään ees auki normaalisti? Jostain luin että vaan kuuteen?? Vai sotkenkohan johonkin muuhun päivään...
Kaupat on auki kuuteen, paitsi täällä Helsingissä on asematunnelin kaupat auki myöhempään. Siellä voi vain olla muutama muukin niin en tiedä rohkenenko
Voiko vajaan kolmivuotiaan elämä olla nOin vaikeeta. "Minä haluan piirtää. Äiti älä auta minua. Äiti auta minua. Minä en halua piirtää (piirrustusvälineet pois) YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄYYYYYYYYYYYY MINÄ HAlUAN PIIRTÄÄ!"
Mun tekis mieli soittaa ämpärille että haluaisko se yksinhuoltajuuden jos mä muutan Tiibetiin meditoimaan ja pitämään mykkäkoulua.
:hug:
sori, muistuu vaan niin elävästi mieleen nuo ajat. NYT niille voi jo naureskella.
Mun tekis mieli soittaa ämpärille että haluaisko se yksinhuoltajuuden jos mä muutan Tiibetiin meditoimaan ja pitämään mykkäkoulua.
Nyt lopetat ton lesoomisen tai lennän sinne ja annan sulle piiskaa!:stick:tunturissa oli tullu kyrvånmitta uutta lunta, piti kolata että pääsi möksään sisälle
Nyt lopetat ton lesoomisen tai lennän sinne ja annan sulle !:stick:
Niin sitä alkuun tulikin, en tiiä pitäiskö huolestua (tai tunnustaa) mutta parin lapsivapaan aikana mulla on ollu niin ihanaa rauhassa ja hiljaisuudessa että on melkeinpä ärsyttäny ku rakas jälkeläinen tullu takas kotia tekemään kaaoksen ja möykkäämään Mut se menee onneks nopsaan ohi:hug:
Sit sua hatuttaa kun on niin hiljasta.
Vieläkin tuntuu siltä, että kun lapset on mummilassa niin on liian hiljaista.
Ja nopeasti tulee ikävä.:|
Eläpä yritä tyttöjä höplästä vettää .vaan jospa mulla ei seiso?
Tulihan siellä enempi kuin viisi senttiä??tunturissa oli tullu kyrvånmitta uutta lunta, piti kolata että pääsi möksään sisälle
Näinpä.vaan jospa mulla ei seiso?
Ain voi pimuja koittaa jallittaa. Harvoinhan se onnistuu, mut kyl sitkeä yritys toisinaan palkitaan...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29842444:Eläpä yritä tyttöjä höplästä vettää .