Miulla alkoi nyt kanssa jumimaan pahemman kerran :kieh:.Ai. Mulla ei ole nyt ollut mitään häikkää.
Miulla alkoi nyt kanssa jumimaan pahemman kerran :kieh:.Ai. Mulla ei ole nyt ollut mitään häikkää.
voi ei, valkolaistytön ja mannepojan suhde ei koskaan voi onnistuaMulle selvis myös että yläkerrassa möykkäävä porukka on nuori perhe. Likka on mua vuoden nuorempi, vauva pari kuukautta, miehen ikää en tiiä mutta riittää varmaan että kerron sen olevan manne.
Mun lempiystävä tuntee tän likan ja se tiesi kertoa ko. pariskunnasta yhtä jos toista :| Toivottavasti se likka tajuaa nopsaan ottaa lapsen ja häippästä.voi ei, valkolaistytön ja mannepojan suhde ei koskaan voi onnistua
sama mulla, pyys lainaan viittä markkaa ja mora oli vakuutenaSen yhden kerran, kun mun nenän eessä on heiluteltu puukkoa, niin se oli manne :-/
Samaa mieltä, nätisti hymyilemällä livistin tilanteesta.sama mulla, pyys lainaan viittä markkaa ja mora oli vakuutena
en sotkeentuis mustalaisten asioihin millään lailla
mulla oli onneks viitonen niin ei tullu nahkaan reikiäSamaa mieltä, nätisti hymyilemällä livistin tilanteesta.
juu, 99% pilaa loppujen hyvän maineenOnha noissa romaneissa hyviä sekä huonoja ihmisiä.
Molempia oon tavannu ja alakerrassa asuu näitä hyviä romaneja.
Mut et kyllä varmaan laittais mitään lapua, jos saa pelätä kostoa.
Hyvää Iltaa :flower:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29839710:Hyvää iltaa arvon herrasväki :wave:
Kaikki kuuluu herräsväkeen, etkö sää herrasmies kuitennii oo?Hyvää Iltaa :flower:
rohkenin vastata vaikka en herrasväkeen kuulukkaan
eeen, mää oon maalaisjunttiAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29839765:Kaikki kuuluu herräsväkeen, etkö sää herrasmies kuitennii oo?
Tekis mieli kirjoittaa sinne jotain kivaa. Mutta en kuitenkaan.Ääh, olen juuttunut kyttään tuota lyödäkö nekkuun -ketjua! Vielä ku hetken lukee ni varmaan vois jotain tirpasta
Jeee, pallikaveriii, eiko siis tallikaveriiieeen, mää oon maalaisjuntti