Jotenkin eivät kumminkaan ole mun makuuni. Taustalla on hirveen hyvä idea, mut se on jotenkin onnistuttu ryssimään.hyviä kirjoja noi potterit
Jotenkin eivät kumminkaan ole mun makuuni. Taustalla on hirveen hyvä idea, mut se on jotenkin onnistuttu ryssimään.hyviä kirjoja noi potterit
ettei vaan olis ollu?Eikse ollukaan slaikka mitä piti imasta
Käsken. Nuolaise.
Nyt odottelen bannia.
millä kielellä oot yrittäny lukea?Jotenkin eivät kumminkaan ole mun makuuni. Taustalla on hirveen hyvä idea, mut se on jotenkin onnistuttu ryssimään.
Hämärästi olisin niin muistavinani, että silakkahan se. Mulle on kyllä jääny epäselväksi, et tartteeko sen olla savustettu vai kelpaako suolaisena?Eikse ollukaan silakka mitä piti imasta
Niissä nyt ei oo enää paljo imeskeltävää ainakaan täällä etelässä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835940:Menneen talven lumia |O.
Vaan kuule pottuloissa on .Niissä nyt ei oo enää paljo imeskeltävää ainakaan täällä etelässä.
Tänks hanibeibi. Nyt helpotti.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835931:
Saama puolelle pääsit :kiss:Tänks hanibeibi. Nyt helpotti.
Minen juureksia imeskele |OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835956:Vaan kuule pottuloissa on .
et sitte muistanu tehä kuivaalihhaa?Minen juureksia imeskele |O
Ai vitsi ku tekiski mieli jotain suolapalaa imeskeltäväksi, sipsiä tjtn
Ojentaa suojattuja cashewpähkinöitä .Minen juureksia imeskele |O
Ai vitsi ku tekiski mieli jotain suolapalaa imeskeltäväksi, sipsiä tjtn
Missä mää sitä tekisin, tuuletusparvekkeella vaiet sitte muistanu tehä kuivaalihhaa?
*yoink* Tänx beibe :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835975:Ojentaa suojattuja cashewpähkinöitä .
HY köpsy :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835986:Vaan aika on velhottaren lepuuttaa luomiaan. Öitä :kiss:.
millä kielellä oot yrittäny lukea?[/QUOTE
No, sanotaanko näin, että Sormusten Herran olen kotokielellä kahlannut läpi varmasti viiskyt kertaa. Alkuperäiskielellä määrä jäänee tusinaan. Ruåttiksi pari kertaa, mut toi ruåttinnos joko ei rullaa tai sit mä vaan en åsaa ruåttia tarpeeksi hyvin. Mut suomennos runoineen rullaa kuin hirvi.
Nois Pottereissa tökkii se, et ihan kielestä riippumatta näkymättömyysviitta ja aikakone hoitais hirveen monta hommaa, mut niit ei vaan tarvittaessa ole käytössä?
Toi maailma on vajaa. Ei toimi tommoisena.
Ehkä sua jo vähän väsyttää :hug:Neuvolalääkäri peruttu. :headwall: Eihän tää onneks ollu tärkeä tapaaminen noin muutenkaan kun nää viikotkin alkaa loppumaan kesken lähetteitä ja kääntöyrityksiä silmällä pitäen. Saan ehkä uuden ajan ehkä ens viikolle ehkä johonkin toiseen terveysasemaan ehkä toiselle puolelle kaupunkia jollei lapsi lähde itse syntymään ehkä ollessaan perätilassa tai ehkä poikittain.
No mut hei, ehkä tuol paistaa tänään aurinko, ehkä ei. :kieh: