The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
millä kielellä oot yrittäny lukea?[/QUOTE

No, sanotaanko näin, että Sormusten Herran olen kotokielellä kahlannut läpi varmasti viiskyt kertaa. Alkuperäiskielellä määrä jäänee tusinaan. Ruåttiksi pari kertaa, mut toi ruåttinnos joko ei rullaa tai sit mä vaan en åsaa ruåttia tarpeeksi hyvin. Mut suomennos runoineen rullaa kuin hirvi.

Nois Pottereissa tökkii se, et ihan kielestä riippumatta näkymättömyysviitta ja aikakone hoitais hirveen monta hommaa, mut niit ei vaan tarvittaessa ole käytössä?
Toi maailma on vajaa. Ei toimi tommoisena.
 
Neuvolalääkäri peruttu. :headwall: Eihän tää onneks ollu tärkeä tapaaminen noin muutenkaan kun nää viikotkin alkaa loppumaan kesken lähetteitä ja kääntöyrityksiä silmällä pitäen. Saan ehkä uuden ajan ehkä ens viikolle ehkä johonkin toiseen terveysasemaan ehkä toiselle puolelle kaupunkia jollei lapsi lähde itse syntymään ehkä ollessaan perätilassa tai ehkä poikittain.

No mut hei, ehkä tuol paistaa tänään aurinko, ehkä ei. :kieh:
 
Neuvolalääkäri peruttu. :headwall: Eihän tää onneks ollu tärkeä tapaaminen noin muutenkaan kun nää viikotkin alkaa loppumaan kesken lähetteitä ja kääntöyrityksiä silmällä pitäen. Saan ehkä uuden ajan ehkä ens viikolle ehkä johonkin toiseen terveysasemaan ehkä toiselle puolelle kaupunkia jollei lapsi lähde itse syntymään ehkä ollessaan perätilassa tai ehkä poikittain.

No mut hei, ehkä tuol paistaa tänään aurinko, ehkä ei. :kieh:
Ehkä sua jo vähän väsyttää :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä