totta mutta kyllä meikäläinen siitä aika veron joutuu maksamaanKylläpä se sun frouva ehtii ja kerkiää.
oon vissiin maininnukki joskus että meikä on aika kovan sällin maineessa eokon duunissa
Viimeksi muokattu:
totta mutta kyllä meikäläinen siitä aika veron joutuu maksamaanKylläpä se sun frouva ehtii ja kerkiää.
Pannaan pannaan panostaen :xmas:Mehän panostetaan vaikka mihin :xmas:
Niin... Kolikolla on aina kaksi puolta : /.totta mutta kyllä meikäläinen siitä aika veron joutuu maksamaan
Tottahan se on, ettei perheen pidosta ja matkatyöstä tuu mitään, jos ei toinen vanhempi oo halullinen olemaan enempi kotosalla.totta mutta kyllä meikäläinen siitä aika veron joutuu maksamaan
oon vissiin maininnukki joskus että meikä on aika kovan sällin maineessa eokon duunissa
Aina voisi olla huonomminkin asiat :xmas:.niinhän sitä ruukataan sanoa että jokaisen menestyvän naisen takana on tussun alla oleva mies
ooks ollu bannissa?Ui juku bannit loppui nyt bileet
Tosi monen yksilön menestyksen salaisuus on selustan turvaava puolisoniinhän sitä ruukataan sanoa että jokaisen menestyvän naisen takana on tussun alla oleva mies
Öitä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29835841:Kyl kait mä lähen Viistokujan kautta, laiturille 9 3/4, sieltä junaan ja Tylypahkaan, heipsis! ja hyvät unoset kaikille :kiss:
Mistäs moinen napsahti?Ui juku bannit loppui nyt bileet
Palli pussukka! Mistäs sulle bansku tipahti?Ui juku bannit loppui nyt bileet
Juu, niin ovat. Alotin taas lukeen Viisasten kiveä, tarkotuksena kahlata jälleen kaikki läpi Ihan mahtavia, varsinkin kun omistaa hyvän mielikuvituksen Mut nyt, öitähyviä kirjoja noi potterit
Palli pussukka! Mistäs sulle bansku tipahti?
Kun käskin Scarlettia imaisemaan pippeliä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835851:Mistäs moinen napsahti?
Tsot tsot siivoappa suus kevään kunniaksi :stick:Kun käskin Scarlettia imaisemaan pippeliä. :ashamed:
Keskittyy pitämään naamansa peruslukemilla :|.Kun käskin Scarlettia imaisemaan pippeliä. :ashamed:
Tuo on muuten ihan totta.oon lähes varma että jos ruutista käskis nuolasemaan tussua niin siitä ei sais bannia
Käsken. Nuolaise.oon lähes varma että jos ruutista käskis nuolasemaan tussua niin siitä ei sais bannia
Käsken. Nuolaise.
Nyt odottelen bannia.
Eikse ollukaan silakka mitä piti imastaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835912:Vaan isolla puolella on meno sitä luokkaa, että juuri nyt voisi sanoa -ime perunaa-.
Menneen talven lumia |O.Eikse ollukaan silakka mitä piti imasta