mitäs a2m, joko oot toipunu siitä että me otettiin poika takas pohjoseenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29835685:Iltaa..
eli sinne mihin se kuuluu
mitäs a2m, joko oot toipunu siitä että me otettiin poika takas pohjoseenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29835685:Iltaa..
HY sinä savannin pitkäkoipinen sulotar :kiss:Meikä taitais hyppelehtiä petiin nii jaksan aamulla lähtee hakemaan pomoa ja mennä töihin.
Hyvät yöt, savanni nukahtaa.
Se on ihku. Ämpärikin on kunnostautunu viime aikoina yllättävästi. Ei oo tarttennu edes suuttua hetkeen!:stick:
älähän nyt, ei kaikki miehet oo naisille ilkeitä
esim pp?
EhkäNjoo mut voisko niitä säilyttää jossain siementämöissä tms, niin eivät riekkuisi ympäriinsä..?
vois, eihän solis ko laittaa baareihin miehille 24/7 läsnäolo-oikeus ja ilmanen tarjoiluNjoo mut voisko niitä säilyttää jossain siementämöissä tms, niin eivät riekkuisi ympäriinsä..?
Se on ihku :heart: pussaili tänään lempiystävän muksun kanssa ämpärikin on kunnostautunut viime aikoina ja ollu ihan kiva, ei oo tarttennu hermostuakaan sille hetkeen.:stick:
älähän nyt, ei kaikki miehet oo naisille ilkeitä
esim pp?
Väärin, mää oo se persjalkanen kirahviHY sinä savannin pitkäkoipinen sulotar :kiss:
Turhaan väität tommossii, mää oon kuules tyttö nähny paljon luontodokumenttejaVäärin, mää oo se persjalkanen kirahvi
Mää ajattelin enemmän semmosia karsinatyyppisiä tiloja, tulee pienemmät kustannukset :vampire: :snotty:vois, eihän solis ko laittaa baareihin miehille 24/7 läsnäolo-oikeus ja ilmanen tarjoilu
+ kaikki kanavapaketit
Ja mie todistettavasti savannilla kohdannut pitkäkaulan :heart:. Pitäisikin joskus kaivaa kuvia teille .Turhaan väität tommossii, mää oon kuules tyttö nähny paljon luontodokumentteja
Mää oon nähny vaan aitauksessa vankina. Aika kamalaa :OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835761:Ja mie todistettavasti savannilla kohdannut pitkäkaulan :heart:. Pitäisikin joskus kaivaa kuvia teille .
:vampire: mittään rahoja aleta joutaviin tiloihin haaskaamaan. Kannatan karsinatyyppistä ratkaisua :xmas:.Mää ajattelin enemmän semmosia karsinatyyppisiä tiloja, tulee pienemmät kustannukset :vampire: :snotty:
No parempi sinne, ku tohon Tampesteriin, mä oon toipunu pronssijuhlista hyvin, se on sentään voitettu mitalli ja tän kauden rosteriin nähden, erittäin hyvä suoritusmitäs a2m, joko oot toipunu siitä että me otettiin poika takas pohjoseen
eli sinne mihin se kuuluu
Sieltä ne voi sit aina tarvittaessa tuoda suihkun ja parturin kautta soveliaampiin tapaamistiloihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835767::vampire: mittään rahoja aleta joutaviin tiloihin haaskaamaan. Kannatan karsinatyyppistä ratkaisua :xmas:.
: /Mää oon nähny vaan aitauksessa vankina. Aika kamalaa :O
Kaikki ikäänkuin yhteen kasaan :xmas:.Sieltä ne voi sit aina tarvittaessa tuoda suihkun ja parturin kautta soveliaampiin tapaamistiloihin :xmas:
Oispa aika mahtavaa nähdä joskus savanni ja sen eläimiä =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835772:: /
Miun Pitkäkaula onnekseni käyskenteli onnellisena ja vapaana eläimenä mutustellen puun latvuksia .
No kai sinä voit saada kokonaisen kasan, jos mielesi niin tekeviAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835775:Kaikki ikäänkuin yhteen kasaan :xmas:.
Mie näin seeproja, sarvikuonon, virtahevon ja vaikka mitä. Aivan huikea kokemus. Elän toivossa, että joskus vielä uudestaan saisi tuon kokea .Oispa aika mahtavaa nähdä joskus savanni ja sen eläimiä =)
eokko kävi hiljan ahrikassa ja mainitti että on upeaa seutuaOispa aika mahtavaa nähdä joskus savanni ja sen eläimiä =)
Kylläpä se sun frouva ehtii ja kerkiää.eokko kävi hiljan ahrikassa ja mainitti että on upeaa seutua
Sie oot eri reilu tyyppi :kiss:.No kai sinä voit saada kokonaisen kasan, jos mielesi niin tekevi
Mehän panostetaan vaikka mihin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835791:Sie oot eri reilu tyyppi :kiss:.
Asukkaiden tiloista säästenyillä rahoilla panostamme henkilökunnan tilojen viihtyvyyteen ja virkistysmatkaan :xmas:.
Taitaa olla aika jännä työ Ruutiksen rouvalla .Kylläpä se sun frouva ehtii ja kerkiää.