voisit tulla hoitsuks siihen vanhainkotiin mihin me kohta joudutaan :heart:Mää en oo samis kenenkään kaa Taidan mennä takas lastentarhaan huomenna kun muut täällä jo käyräilee.
voisit tulla hoitsuks siihen vanhainkotiin mihin me kohta joudutaan :heart:Mää en oo samis kenenkään kaa Taidan mennä takas lastentarhaan huomenna kun muut täällä jo käyräilee.
Miehille saisi kyllä kanssa olla ehkäisypillerit.Mitä suotta, oma vikansa kun on olemassa ja suututtamassa
Hoitotyö ei oo ihan mua varten, mutta voisin naamioitua kppänäks ja pitää teille seuraa ja saada samalla ite palvelua.voisit tulla hoitsuks siihen vanhainkotiin mihin me kohta joudutaan :heart:
mää ainaski keksin montakin palvelusta mitä voisin sullen tehdäHoitotyö ei oo ihan mua varten, mutta voisin naamioitua kppänäks ja pitää teille seuraa ja saada samalla ite palvelua.
Ihan vaan sellaiset raskauden ehkäisyyn tarkoitetutAi sellainen ehkäisypilleri mikä suodattaa miessiittiöt?
Äläpä sanomää ainaski keksin montakin palvelusta mitä voisin sullen tehdä
en tosin tiedä että pystynkö niitä vanhainkodilla ollessani enää tekemään
:heart: juu....HY tinkulaan
mites olis lusikointi pitkästä aikaa?
mää kyllä tarkotin kalan savustamista
en usko että vanhainkodilla houriossa olevat ukot saa tuohustaa tulen kanssa
mee jo eeltä peppu paljaana petiin:heart: juu....
tuu sitten varovasti. nyt meen-> pusnus!mee jo eeltä peppu paljaana petiin
tuun kohta perään
emmää ruukaa silleen vaan hellästituu sitten rajusti. nyt meen-> pusnus!
Sirahvi voi maalata meiän rollaattoreihin vaiks katu-uskottavia liekkikuvioita :heart:voisit tulla hoitsuks siihen vanhainkotiin mihin me kohta joudutaan :heart:
:stick:Ai mä luulin et sellasia millä saatais maailmasta parempi paikka
tulee tosta mieleen että kun olin vuos sitte lasareetissa niin meidän 6h huoneessa oli yhellä rollaattori ja se lupas mun lainoa sitä vessareissuilleSirahvi voi maalata meiän rollaattoreihin vaiks katu-uskottavia liekkikuvioita :heart:
Ai mä luulin et sellasia millä saatais maailmasta parempi paikka
Juu aika monesti niistä puhutaan autojen nimillä. Voi se olla voortikin, ja hevoseksi oon kuullu kans sanottavan =)tulee tosta mieleen että kun olin vuos sitte lasareetissa niin meidän 6h huoneessa oli yhellä rollaattori ja se lupas mun lainoa sitä vessareissuille
me nimitettiin sitä mersuks