The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
:attn: laitoin postia

toivottavasti pääsette,sanoo mumolle et se on otettava.
Mummo saattaa olla töissä. Ainahan se on kun haluais puolikasta sillekin, mut puolikkaan serkkuja se kyllä joutaa kaitsemaan... Minäkö katkera, ehen. Onneks mun vanhemmat on ihania ja kattoo, mut tona viikonloppuna eivät kyllä ehdi ja muut toukokuun viikonloput on mulla täynnä suunnitelmia ja ääääää. En kestä.
 
Vaikkei ketään kiinnostakaan, pakko pullauttaa tää tieto tännekin; ei ollu rinnoissa pahoja möykkyjä vaan ilmeisesti hormoneista johtuvia. Nyt sitten mietin että miten tuon hormonitoiminnan sais niinku raiteilleen taas, pitääkö pilsut lopettaa että sais menkat takas jne. vai mitenkätähä?: /
Tottakai kiinnostaa :hug:. Vaan tuohan on hieno uutinen :).

Varailet ajan uudestaan tohtorille ja pohditte rauhassa asiaa.
 
Vaikkei ketään kiinnostakaan, pakko pullauttaa tää tieto tännekin; sain puhtaat paperit, ei ollu rinnoissa pahoja möykkyjä vaan ilmeisesti hormoneista johtuvia. Nyt sitten mietin että miten tuon hormonitoiminnan sais niinku raiteilleen taas, pitääkö pilsut lopettaa että sais menkat takas jne. vai mitenkätähä?: /
No hyvä että tuli puhtaat paperit ei me muuta uskottukaan että olisi tullut:) Nyt voit huokaista helpotuksesta:hug:
Ei tuosta mitään puhetta ollut siellä,tuosta hormonitoiminnasta? Olisko ne menkat ihan kauhee riesa vai saisiko tohonkin vaivaan jotain pilleriä? Vaikka liika pillerinsyöntikään nyt keholle kovin hyväks ole.
 
Vaikkei ketään kiinnostakaan, pakko pullauttaa tää tieto tännekin; ei ollu rinnoissa pahoja möykkyjä vaan ilmeisesti hormoneista johtuvia. Nyt sitten mietin että miten tuon hormonitoiminnan sais niinku raiteilleen taas, pitääkö pilsut lopettaa että sais menkat takas jne. vai mitenkätähä?: /
Hyvä juttu! Minä en saa kuulema enää yhdistelmä pillereitä syödä kun lääkärin mukaan on jo tuota ikääkin niin riski tukokseen kasvaa.... Vähän särähtää korvaan tuo "jo ikääkin" |O määräsi minipillerit ja nyt odotellaan hormoonimyrskyä saapuvaksi! Säälittää mies jo vähän valmiiksi.. :snotty:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29835349:
:O ei voi edes lapselle tiliä avata. Ohhoh... kuulostaa kyllä tosiaan siltä, että ei ole elo luottotiedottomalla helppoa :|.

Vaan tuo Maailman sitkein muija-palkinto kuulostaa hienolta ajatukselta :flower:. Ystäväsi varmasti ilahtuu :).
Joo, puhumattakaan kaikesta muusta mitä se hankaloittaa.

Mää oon niin monet itkut seurannu vierestä että välillä sitä tuntuu että ite ei varmaan jaksais selvitä tommosessa tilanteessa kun vastoinkäymistä pukkaa toisensa perään. Nostan kyllä hattua hänelle molemmilla rinnoilla. Mutta palkinnon on kyllä ansainnut sitten.
 
Joo, puhumattakaan kaikesta muusta mitä se hankaloittaa.

Mää oon niin monet itkut seurannu vierestä että välillä sitä tuntuu että ite ei varmaan jaksais selvitä tommosessa tilanteessa kun vastoinkäymistä pukkaa toisensa perään. Nostan kyllä hattua hänelle molemmilla rinnoilla. Mutta palkinnon on kyllä ansainnut sitten.
Aikamoiset tisut beibellä :rolleyes: :LOL:.
 
Vaikkei ketään kiinnostakaan, pakko pullauttaa tää tieto tännekin; ei ollu rinnoissa pahoja möykkyjä vaan ilmeisesti hormoneista johtuvia. Nyt sitten mietin että miten tuon hormonitoiminnan sais niinku raiteilleen taas, pitääkö pilsut lopettaa että sais menkat takas jne. vai mitenkätähä?: /
No mut onneks tuo on henkeäuhkaamaton ongelma toisin ku muut mahdolliset möykynaiheuttajat :hug:
 
kahvikirahvi
Hyvä juttu! Minä en saa kuulema enää yhdistelmä pillereitä syödä kun lääkärin mukaan on jo tuota ikääkin niin riski tukokseen kasvaa.... Vähän särähtää korvaan tuo "jo ikääkin" |O määräsi minipillerit ja nyt odotellaan hormoonimyrskyä saapuvaksi! Säälittää mies jo vähän valmiiksi.. :snotty:
Mitä suotta, oma vikansa kun on olemassa ja suututtamassa :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
"vieras."
Hyvä juttu! Minä en saa kuulema enää yhdistelmä pillereitä syödä kun lääkärin mukaan on jo tuota ikääkin niin riski tukokseen kasvaa.... Vähän särähtää korvaan tuo "jo ikääkin" |O määräsi minipillerit ja nyt odotellaan hormoonimyrskyä saapuvaksi! Säälittää mies jo vähän valmiiksi.. :snotty:
Eikös ne melko uudet pillerimerkit zoely ja qlaira pitäis käydä vanhemmillekin?
Mulle gyne antoi qlairaan talvella reseptin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä