The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meit ihmisiä on hirveen erilaisia. Mulle oikeesti saa maksaa siitä hyvästä, että suostun kattomaan urheilua. Lukuunottamatta Suomi - Ruotti lätkän olympia- tai MM- finaalia.
Mut pienikin kolikko riittää, koska eihän siin tartte tehdä muuta kuin lojua sohvalla, napostella ja huutaa kovaa "ööäämööää" sopivissa kohdissa.

Mut muissa tapauksissa käytän sohvanvaltaajan etuoikeutta ja haitarinsoittajan sorminäppäryyttä vaihtaakseni pikaisesti kanavaa.
:D Täällä ykkösnannaa on jääkiekko (NHL, MM, olympia), muutenkin olympiakisat lajeineen ja snooker. Pokeri myös, vaikka ei sitä kait kauheesti urheiluksi luokitella. Parhautta on vielä jos noiden kanssa saa yhdistettyä oman sohvan divaaniosan ja kylmän, huurteisen pullo-oluen.

Se on mukavaa että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielenkiinnon kohteine. Löytyy jokaiselle jotain josta nauttia.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Salmiakki on ihanaa, sitä vois vetää vaikka kuinka paljon. Vointi on mitä se on. Onneksi kaikki hyvin muksulla niin sen ajatuksen voimin tässä sitkaillaan. Päivä kerrallaan. :snotty:
Salmiakki ja laku lie mun pahimmat paheeni. En just muita namuja syö, paitti kirpeitä.

Noit mun pitää oikeesti kaupassa vältellä, koska ne pirulaiset huutavat namihyllyltä ulos asti, et ota minut.
 
  • Tykkää
Reactions: Lettuperkele
Mä jouduin olemaan neljä kuukautta kotona jatkuvien kipujen vuoksi. Viimeiset viikot olin todella kipeä. Kiukutti, kun ystävät soitteli terasseilta yms ja minä makasin valaana kotona. Jaksamisia :hug:
:( Mä tosiaan voin sanoa että tiedän mistä puhut noiden tuskien kanssa. Kaikille kipu on erilaista, mutta kipu on aina kipua. Onneksi on laskettu aika alkukesästä, oon jo sopinut miehen kanssa että menen myöehmmin kesällä terassille pariinkin otteeseen. Niin olen olueni terdellä ansainnut. :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Kiitti - vastahan tässä on tullu oltua kotona tuskaisena ja pitkästyneenä tammikuun puolesta välistä. :D No mut realistisesti enää ei ole pitkä aika. Vaan mitä lähemmäs pääsee, sen hitaammin tää maailma pyörii.

Mieheltä saa hemmotteluhierontaa, hemmotteluherkkuja, päivittäin ruoan (toiveiden mukaisesti) nassun eteen, haleja ja höpsöttelyä. Parempaa miestä saa kyllä etsiä - ja pitkään. :heart:
Mister Letulla on kyllä asiat hirveen hyvin kun ajattelet noin. Olen kateellinen.
 
:D Täällä ykkösnannaa on jääkiekko (NHL, MM, olympia), muutenkin olympiakisat lajeineen ja snooker. Pokeri myös, vaikka ei sitä kait kauheesti urheiluksi luokitella. Parhautta on vielä jos noiden kanssa saa yhdistettyä oman sohvan divaaniosan ja kylmän, huurteisen pullo-oluen.

Se on mukavaa että meitä ihmisiä on erilaisia, erilaisine mielenkiinnon kohteine. Löytyy jokaiselle jotain josta nauttia.
Shakki muuten kans kait lasketaan urheiluksi? Kyl mä sit olen kauhee urheilu- uros.
 
kahvikirahvi
Voi jeesusmaria, multa on tirppa kaksi kertaa karannut. Ostin lastentarvikeliikkeestä käsiremmin. Toimi hyvin pelotteena. Remmi mahtui taskuun aina mukaan.
Mulla on sellai valjasreppu, oli nyttenkin mukana ja käytössä. Päästin remmistä irti että hän pääsi palauttamaan pikkukärryn - puolen metrin päähän mun selän taakse. Näköyhteys oli koko ajan mutta ei menny kun puoli sekuntia ja jätkä oli jo ulkona. Sain kiinni just ajoissa parkkikselle vievällä pyörätuolirampilla ennen kun jäbä ehti juosta auton alle. Huh, huh, huh.

Ja AK, ajattelin jos isällensä palauttaisin, niillä oli viikonloppu sujunu ongelmitta, kuten aina, mulle ne uhmat ja kiukut näytellään.
 
kahvikirahvi
Mä en luota tässä kohtaa muksuun vielä ollenkaan. Jos ollaan kaupassa kaksistaan, niin kiilaan muksun tiskin ja itseni väliin.
Välillä toi osaa olla tosi nätisti ja tottelee ja auttaa, mutta välillä taas se on tommonen. En taas varautunu yhtään kun muuten meni koko reissu niin hienosti ilman huomautuksia.

No, onneks ei kuitenkaan käyny mitään ja säikähdyksellä selvittiin, kohta on nukkumaanmenoaika ja sitten mä mätän kaksin käsin sipsiä kitusiini.
 
Iltaa!

Ei ole vielä yhtään yhteydenotta torin kautta tullut,tuskin tuleekaan. ja olen jo ihan kypsynyt kun pitää mennä töihin,haluun jo kesälomalle...suunniteltiin jo kaverin kanssa kovasti tyttöjen viikonloppua silloin kesälomalla:)

ja sitten kaipaan...tahtoisin niin kainaloon:(

niin ja nyt katson tähdet tähdet finaalia.
 
Hitto mikö tunne kun lapsi karkaa kaupasta kesken ostosten pakkaamisen ja juoksee parkkipaikalle. Jättää pumppu pari lyöntiä välistä.
Olenko kertonut? Aikanaan kuopuslikan ollessa muistaakseni kolmevuotias, niin yhdessä Sukarin ostoshelvetissä kävi sillai, et väentungoksessa kuopuslikka katosi. Itteeni mä en luota, mut exrouvakultani on naarastiikeri, jolla on lasten suhteen silmät paitti päässään, myös takaraivossa, perseessä ja kantapäissä. Katoaminen ei ole mahdollista, mut niin vaan kävi.

Sit oli kaks eri reaktiota. Yhteinen reaktio oli se, et kolme sisarusta jäi esikoislikan vahdittavaksi penkille. Rouva säntäsi oletettuun katoamissuuntaan ja minä taas menin infotiskille ja sanoin, et jokasaatanan valvontakamera päälle ja tän vitun kauppakeskuksen panssariovet kiinni. Ja vähän vitun äkkiä.

Ja mä olen ihan saatanan ikävä neuvottelukumppani, koska mun kanssa ei aina neuvotella. Valuvika.

Mut onneksi tilanne päättyi pikaisesti, kun eräs aivan ihana pariskunta talutti eksyneen pikkutytön sinne infotiskille. Aina vaan suuri kiitos heille vaik aikaa on kulunut jo kymmenisen vuotta.
 
kahvikirahvi
Olenko kertonut? Aikanaan kuopuslikan ollessa muistaakseni kolmevuotias, niin yhdessä Sukarin ostoshelvetissä kävi sillai, et väentungoksessa kuopuslikka katosi. Itteeni mä en luota, mut exrouvakultani on naarastiikeri, jolla on lasten suhteen silmät paitti päässään, myös takaraivossa, perseessä ja kantapäissä. Katoaminen ei ole mahdollista, mut niin vaan kävi.

Sit oli kaks eri reaktiota. Yhteinen reaktio oli se, et kolme sisarusta jäi esikoislikan vahdittavaksi penkille. Rouva säntäsi oletettuun katoamissuuntaan ja minä taas menin infotiskille ja sanoin, et jokasaatanan valvontakamera päälle ja tän vitun kauppakeskuksen panssariovet kiinni. Ja vähän vitun äkkiä.

Ja mä olen ihan saatanan ikävä neuvottelukumppani, koska mun kanssa ei aina neuvotella. Valuvika.

Mut onneksi tilanne päättyi pikaisesti, kun eräs aivan ihana pariskunta talutti eksyneen pikkutytön sinne infotiskille. Aina vaan suuri kiitos heille vaik aikaa on kulunut jo kymmenisen vuotta.
Jossain isossa kaupassa jos lapsi hukkuis niin varmaan pissaisin housuun. Tosta tuli muuten mieleen että täytyy vielä hanakammin muistaa opettaa pojalle että äitillä on ihan oikeekin nimi eikä pelkkä äiti, jos hän vaikka mahdollisen eksymisen sattuessa vois kysymykseen vastata, jos osaisivat sitten mun nimellä kuuluttaa että olis eksyny pikkupoika löydetty.

Mää eksyin joskus kersana kun oltiin viikonloppureissulla Latviassa. Lähin seurailemaan söpöä kulkukoiraa ja eksyin. En löytäny porukoita enää mistään enkä osannu mennä takas sinne mistä olin tullu, saatika hotellille. Mää muistin kyllä hotellin nimen, mutta neuvon kysyminen oli hankalaa koska paikalliset eivät mun kanssa samaa kieltä kommunikoineet. Onneks paikalle sattu kaks poliisia ja ne hälyttivät paikalle jonkun joka ymmärsi, ja mää sain kolmasluokkalaisen englanninkielentaidollani kerrottua että oon eksynyt ja missä hotellissa asun, ja mut vietiin hotelliin ja soitettiin isälle että oon tallessa.

Se oli aika pelottavaa, ja nyt kun on itelläki ipana niin en osaa sanoa pelottiko enemmän mua vai niitä. Mutta kolme hurraahuutoa sille että koulussa opiskellaan englantia.
 
Lapset on niin erilaisia...
Oltiin joskus 10 vuotta sitten messuilla kahden oman ja yhden tuttavan lapsen kanssa. Omien kanssa oli aina totuttu siihen, että kun rattaat parkitetaan johonkin, ne kulkee lähettyvillä ja tulee aina rattaiden luo ja pysyy näköetäisyydellä rattaista ja ihmisistä. Mukana oli useampia aikuisia ja kaipa tämän kaverin lapsen isä kuvitteli, että mä vahdin kaikkia lapsia (hällä on hieman sisäsyntyistä taipumusta ajatella, että lasten hoito on naisten puuhaa) -mutta kun mä en vahtinu ketään, kun omat ei vahtimista tarvinnu, ne vahti itse, että pysyy näköetäisyydellä joko niistä rattaista tai vanhemmista. Niimpä tä kaverin muksu sitten oli lähteny vaeltelemaan ja häipyny vallan.
Onneksi muksu löytyi nopeasti muistaakseni jonkun sylistä.
 
kahvikirahvi
MUn eilen tekemä tylsä salaatti parani 100% kun lisäsin sinne raejuustoa jonka tänään sentään muistin ostaa, ja käytin kaupan salaattikastiketta omatekemän sijasta. Mmm. Ja tiesittekö muuten että paahdettu ruispala jonka päälle laitetaan kurkkua ja juustoa, niin margariinin/voin päälle kun ripottelee pikkusen aromisuolaa niin on ihan sairaan hyvä :p

Kohta pleikkaria ja sipsiä :cool:
 
voi,en ikinä koskaan toivo kellekkään että tipahtaa parisuhteen kyydistä ellei itse sitten nosta kytkintä...siis ihan toivotonta tää tämmönen...jämiä vaan tarjolla! on mulla kriteerit mutta ei ne nyt niin korkeita ole ja nyt mulle näytettiin yhtä tyyppiä ja niin kamala ihminen taidan olla mutta ei ei ei: / Kyllä sen pitää silmiä vähän edes miellyttää. harvemmin mulle esitellään tai vinkataan kenestäkään mitään,tää oli eka kerta ja ei pysty ei:(
 
IhQ
Voi ahistus ja iltaa..
Aamulla sinne mammoon : / Periaatteessa oon ihan ok, tiedän (tunnen) että rinnassa jotain sinne kuulumattomia paakkuja on mutta sitten se itse operaatio, sattuuko se, onko muuten ikävä tilanne jne. ja sitten tietty se, että mitä sieltä löytyy, hyvää vai pahaa.
Huolettaa ja pelottaakin vähän..tutkiikohan ne samoin tein tarkemmin, ultralla tai ottaako näytettä vai saanko vaan uuden ajan jonnekin ties miten pitkän ajan päähän?
Huoh.

No mutta, mukava päivä ja viikonloppu kaikkiaan ollu kun vietetty esikoisen synttäreitä. :)
Tänään oli tytön kavereita iltapäivästä, olikohan 7kpl ja kylläpä oli niin ahdistunu olo..ne sinkoili sinne tänne, tutki joka paikkaa ja vaelsi kissojen perässä vaikka kiellettiin. Toinen kissoista näykkäs yhtä joka ei uskonut kun sanoin että älä mee niin lähelle ja anna sen kissan olla nyt.: /
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä