The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Mä suunnittelin just eilen et pitäiskö ostaa sellai sähkögrillitaso minkä vois asentaa partsille, kun en pallogrilliä viittis laittaa sinne.
Kaasun ja tulen käyttö on kielletty ja sähkögrilli on sallittu, mikäli taloyhtiön järjestyssäännöt sen sallivat. Tähänkin on tod näk tulossa tiukennuksia samoin kuin parveketupakointiin. Kunhan se laki nyt uusittaisiin ellei ole jo.
 
ja pitääkö sinne luoda käyttäjätilikin että ilmon saa pois tai muokattua?! kylläpä menee taas:kieh:

jos mä haluan vaan tän yhen kerran käyttää tota palvelua niin eikai sinne tarvii mitään tiliä,kai se ilmo sieltä poistuu tai ite saa poistettua jos se menee kaupaks?
 
Viimeksi muokattu:
Kenguru oli muuten hyvvee :p
Ostan uuvestaan jos vaan löytyy.

Tinkuliini, sitä saa olla varovainen tollasten arkaluontoisten kuvien kanssa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
kahvikirahvi
Mää taidan tästä heittää kuteet niskaan, lähtee hakemaan poikia ja lähemmä jäätelölle ja syöttämään sorsia (ellei sitä oo toisellakin rannalla kielletty).
 
oon muuten nähny semmosen rakennusprojektin jossa katto tehtiin maassa ja nostettiin kokonaisena paikoilleen

huomenta :flower:
Päivää ketjuun.

Joo, noin ne katot mun mielestä kandeis tehdä. Ja sit korjausoperaatioita varten taas nostaa maahan. Muutenhan kattoja laittaa ihan mielikseen, mut kun ne on yleensä niin perhanan korkealla.

Mut nyt tuli pari huilipäivää kattohommille. Isäukko ja rouviansa päättivät lähteä risteilylle.

Ja isäukko muuten oppi aimo annoksen kärsivällisyydestä ja maltista. Tossa kun siivottiin kidesoodaliuosta katolta painepesurilla, niin laulettiin vaan, että "...ja vesi oli mustaa...". Hoksas, että on tainnu useampanakin keväänä tulla sudittua maalia aikamoisen paskakerroksen päälle. Ei tänään nipottanut yhtään, että tartteeks toi muka tehdä ja miksi näin. Ja jaksoi keskittyä hommaan yllättävän hyvin.

Kyl viel seittemänkymppisenä on näköjään mahdollista oppia uusia asioita ja hyvinkin lyhyessä ajassa.
 
kahvikirahvi
Päivää ketjuun.

Joo, noin ne katot mun mielestä kandeis tehdä. Ja sit korjausoperaatioita varten taas nostaa maahan. Muutenhan kattoja laittaa ihan mielikseen, mut kun ne on yleensä niin perhanan korkealla.

Mut nyt tuli pari huilipäivää kattohommille. Isäukko ja rouviansa päättivät lähteä risteilylle.

Ja isäukko muuten oppi aimo annoksen kärsivällisyydestä ja maltista. Tossa kun siivottiin kidesoodaliuosta katolta painepesurilla, niin laulettiin vaan, että "...ja vesi oli mustaa...". Hoksas, että on tainnu useampanakin keväänä tulla sudittua maalia aikamoisen paskakerroksen päälle. Ei tänään nipottanut yhtään, että tartteeks toi muka tehdä ja miksi näin. Ja jaksoi keskittyä hommaan yllättävän hyvin.

Kyl viel seittemänkymppisenä on näköjään mahdollista oppia uusia asioita ja hyvinkin lyhyessä ajassa.
Meikäläisen mummi täyttää lähivuosina 80 ja hää osti vuosi sitten tietokoneen. Kyllä ne oppii :)
 
kahvikirahvi
Onpas tyhmää että sorsien ruokkiminen on kiellettyä. Ihan turhaan raahasin leipäkuutioita mukanani rannalle :kieh: Mutta oli ihan kiva käydä fillaroimassa, ja pysähdyttiin matkalla kauppaan ostamaan jätskit.
 
Meikäläisen mummi täyttää lähivuosina 80 ja hää osti vuosi sitten tietokoneen. Kyllä ne oppii :)
Joo. Isäukollakin on nykyään tietokone. Hoksasi, että sillä voi pelata hevosia 24/7
Tietääkseni ei sitä muuhun käytä. Mut eilisillan vedoista jäi kuulemma satakakskymppiä plussalle. Siis niistä, joiden vuoksi piti kiiruhtaa koneen ääreen kesken katonrassauksen.
 
Onpas tyhmää että sorsien ruokkiminen on kiellettyä. Ihan turhaan raahasin leipäkuutioita mukanani rannalle :kieh: Mutta oli ihan kiva käydä fillaroimassa, ja pysähdyttiin matkalla kauppaan ostamaan jätskit.
Harva noit kieltoja uskoo...

Mut turha tipuja on sulanveden aikaan ruokkia. Kyl ne löytää sapuskansa itte. Eikä o tarvis kouluttaa uusavutonta tipukantaa joka elää pullapalojen varassa.

Mut joo. Jos on pikkupuolikas mukana, niin mikäs sen mukavampaa kuin ruokkia sorsia tai oravoita. Joskus säännöt on tehty rikottaviksi.


Himputti. Mä taidan olla raskaana. Mulla heräsi ihan pakonomainen halu saada kukkakaalia. Enkä enää viitti lähteä kaupalle. Kuka kiltti tois tänne puolkiloa kukkakaalia??? Ja paketin lakujätskiä.
 
kahvikirahvi
Harva noit kieltoja uskoo...

Mut turha tipuja on sulanveden aikaan ruokkia. Kyl ne löytää sapuskansa itte. Eikä o tarvis kouluttaa uusavutonta tipukantaa joka elää pullapalojen varassa.

Mut joo. Jos on pikkupuolikas mukana, niin mikäs sen mukavampaa kuin ruokkia sorsia tai oravoita. Joskus säännöt on tehty rikottaviksi.
No en jaksa uskoo että mun puolikkaan ruispalan vuoksi lakkaavatsorsat osaamasta ettiä itte ruokansa, mutta jäivät ruokkimatta kuitenki kun en millään haluais lapselleni opettaa että tehdään näin vaikka se onkin kiellettyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Ensin Rangers-Flyers -matsi ja sitten perään kymmeneltä Blackhawks-Blues. Ah, jääkiekkoa, hra Lätty ja salmiakkia. Niistä on unelmasunnuntai-ilta tehty.
Meit ihmisiä on hirveen erilaisia. Mulle oikeesti saa maksaa siitä hyvästä, että suostun kattomaan urheilua. Lukuunottamatta Suomi - Ruotti lätkän olympia- tai MM- finaalia.
Mut pienikin kolikko riittää, koska eihän siin tartte tehdä muuta kuin lojua sohvalla, napostella ja huutaa kovaa "ööäämööää" sopivissa kohdissa.

Mut muissa tapauksissa käytän sohvanvaltaajan etuoikeutta ja haitarinsoittajan sorminäppäryyttä vaihtaakseni pikaisesti kanavaa.
 
Voimia, aika käy pitkäks ja olo on tuskainen. Nyt mieheltä paljon hemmotteluhierontaa.
Kiitti - vastahan tässä on tullu oltua kotona tuskaisena ja pitkästyneenä tammikuun puolesta välistä. :D No mut realistisesti enää ei ole pitkä aika. Vaan mitä lähemmäs pääsee, sen hitaammin tää maailma pyörii.

Mieheltä saa hemmotteluhierontaa, hemmotteluherkkuja, päivittäin ruoan (toiveiden mukaisesti) nassun eteen, haleja ja höpsöttelyä. Parempaa miestä saa kyllä etsiä - ja pitkään. :heart:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä