The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta evripadi!

Nukuin vihdoin ja viimein kunnolla,ilman häirintää.No aamulla kyllä puhelin pärähti soimaan mutta uni tuli heti takasin kun silmät sai kiinni.Huomenna sitten taas töihin,en haluuuuuuu!

Mitä...grillipilleet ,mää ilmottaudun kans:D niin harvoin saa grilliruokaa.
 
Huomenta evripadi!

Nukuin vihdoin ja viimein kunnolla,ilman häirintää.No aamulla kyllä puhelin pärähti soimaan mutta uni tuli heti takasin kun silmät sai kiinni.Huomenna sitten taas töihin,en haluuuuuuu!

Mitä...grillipilleet ,mää ilmottaudun kans:D niin harvoin saa grilliruokaa.
No Tinku hyppää autoon ja tulee tänne, ei oo pitkä matka :p Tosin mä käyn eka Raumalta ostaan sen grillin,nii sitte sen jälkeen :D Mut nyt mä meen aamupalalle, suihkuu ja sit lähetään, heipsis ja päivänjatkot kaikille :wave: :hug:
 
Huomenia :)

Aurinko lekkoaa taivaalta, tirpuset sirkuttaa sekopäisinä, ipanatkin suoriutuivat aamuylösnousemuksistaan ja -palastuksistaan ilman unipöpperökähinöitänsä - :O - jo ulos riekkumaan hävyttömän energisinä ja intopinkeinä.

Mä ootan tässä omaa hepulikohtaustani tämän kahviämpärini kanssa. Ja arvon, mihin hommaan singahdan...ihan kohta...kotvasen kuluttua...:D
 
Oikein semmoinen laiskapersesunnuntai sais multa äänen. :D Mitäs jos vaan olisit. Tekemättä yhtään mitään. Nauttisit.
Oi sinä ihana ajattelevaisuus :kiss:...elä huoli, kyllä mä lonkkaakin ehdin vetämään jahka mä saan itteni painamaan noita koneiden nappuloita - vaikee homma ihan näin äkkisiltään sunnuntaipäiväksi.

Ja nautinkin ja luultavasti tuolla ulkona, minne kohtsiltään tästä livahdan kun saan noi nappulat alas painetuiki, vaan lötjöstelen haravaa pystyssä pidellen ja ihastelen, kun lapset kirmailee yhdessä projektoimassa ja mies on tuossa niin voimissansa ja aivan liian hyväntuulisena ja -näköisenä ja ....yök, mitä siirappia nyt tuleekaan :D

Mutta - life is good, vaikka näitä hommia tasoittelenkin hitusen sileämmäksi.

Mites sinä jakselet :)? Viikot ne vain vähenevät...joko hötkyilyttää?
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa siirappia. :heart:

Mä... alan olee aika finito tähän koko raskaushommaan. Rv 36 alkaa justiinsa ja olo on sen mukainen. Kävin synnärillä käyrilläkin yksi päivä kun alkoi huolestuttamaan. Pakko ajatella niin että ei oo enää kauaa. *sormet ristissä* Tiedä sitten mitä tässä vielä tulee käymään kun on niin paljon kaikkea mikä vaikuttaa kaikkeen.

Esikoisen viimeinen eskarikuukausi edessä ja sitten jäädään kaikki kotiin kesäksi. Sellasta perus arkeahan tässä, vähän epävarmana kaikesta, ei mitään oikein uskalla suunnitella pahemmin, kaikki on jos-jos-ja-jos -mentaliteetilla.

Lisäys: niin ja mulla olis lääkiksen ja fyssan pääsykokeet hienosti 27.5 ja 10.6 - voi olla että en pääse kummankaan koetta pahemmin katselemaan (laskettu aika 3.6). Ensi vuonna sitten paremmalla onnella. :D
 
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Heräilin taas aamulla runsaasti kun oli liian vallsaa sit naapuriki alko taas möykkäämään. Nyt on pää kipee ihan ku olis darra vaikka mitään en eile juonu.
 
Ihanaa siirappia. :heart:

Mä... alan olee aika finito tähän koko raskaushommaan. Rv 36 alkaa justiinsa ja olo on sen mukainen. Kävin synnärillä käyrilläkin yksi päivä kun alkoi huolestuttamaan. Pakko ajatella niin että ei oo enää kauaa. *sormet ristissä* Tiedä sitten mitä tässä vielä tulee käymään kun on niin paljon kaikkea mikä vaikuttaa kaikkeen.

Esikoisen viimeinen eskarikuukausi edessä ja sitten jäädään kaikki kotiin kesäksi. Sellasta perus arkeahan tässä, vähän epävarmana kaikesta, ei mitään oikein uskalla suunnitella pahemmin, kaikki on jos-jos-ja-jos -mentaliteetilla.

Lisäys: niin ja mulla olis lääkiksen ja fyssan pääsykokeet hienosti 27.5 ja 10.6 - voi olla että en pääse kummankaan koetta pahemmin katselemaan (laskettu aika 3.6). Ensi vuonna sitten paremmalla onnella. :D
:hug: - nuo viimeset odotukseen puuduttavat viikot ovat kyllä tervanjuontia pahimmillaan... Onneksi jo hyvikin loppusuoralla, sitä sitten tässä tiedäkään, että miten sukkelasti sua jo armahdetaan :)

Ja mitäpä sitä sen kummemmin suunnittelemaankaan - elämä asettuu omille radoillensa ihan omineen järjestäen itse niitä yllärimomenttejaan. Vaan melkoinen aikataulutus sulla olis tossa mahdollisten viimeisten kokonaisena olevien päivien ratoksi :D...että ihan kevyttä kenttämeininkiä ja silleen :D. Ens vuonna sitten näytät heti kättelyssä närhen munat loistavan himatsemppausjoukkojesi tukemana :) :heart:
 
onko kukaan täällä käyttänyt tori.fi:tä myymiseen? mun pitäs äkkiä päästä eroon yhdestä huonekalusta ja mietin et jos sen laittas toriin...tuleeko ne mahdolliset yhteydenotot sitten sähköpostiin et eikai puhelinnumero ole pakollinen vai?
 
onko kukaan täällä käyttänyt tori.fi:tä myymiseen? mun pitäs äkkiä päästä eroon yhdestä huonekalusta ja mietin et jos sen laittas toriin...tuleeko ne mahdolliset yhteydenotot sitten sähköpostiin et eikai puhelinnumero ole pakollinen vai?
Eikös siinä ole ihan vapaa valintaisena se, että laittaako näkyville s- postinsa vai puhelinnumeronsa. Aika monessa on se s- postikin, joten sinne kait ne kyselyt/ilmottelutkin tulevat näin äkkisiltään ajateltuna :D

Mutta nyt mä ulkoistan itseni samantein, joten heikun keikun vaan kaikille :wave:
 
kahvikirahvi
onko kukaan täällä käyttänyt tori.fi:tä myymiseen? mun pitäs äkkiä päästä eroon yhdestä huonekalusta ja mietin et jos sen laittas toriin...tuleeko ne mahdolliset yhteydenotot sitten sähköpostiin et eikai puhelinnumero ole pakollinen vai?
Siellä saa valita haluaako laittaa puhelinnumeron sinne. Joissain ilmoituksissa on vaa kohta että Laita viesti se laitetaa koneelta enkä tiiä meneekö myyjän kännyyn vai säpoon, .mut kuitenki niin ettei numeroa oo luovutettava.
 
kahvikirahvi
Nii ja mä oon myyny torissa vaa yhden kissan, kävi helposti ja nopeesti. Helppus oli toiminnassa mutta itkut tirahti kun Heluna lähti. (enkös oo edelleen hyvä keksimään kissoille nimiä)
 
Siellä saa valita haluaako laittaa puhelinnumeron sinne. Joissain ilmoituksissa on vaa kohta että Laita viesti se laitetaa koneelta enkä tiiä meneekö myyjän kännyyn vai säpoon, .mut kuitenki niin ettei numeroa oo luovutettava.
kait se pitäs sitten koittaa kun on kiirus päästä eroon ja muutakaan tähän hätään keksi,olen kysynyt muutamilta mut kukaan ei tarvii.en ole koskaan tota toria käyttänyt.
 
Miten tää nyt menee kun laitoin sinne säpön ja siinä lukee ettei se näy ilmotuksessa ja puhelinnumeron kohdalla saa valita näkyykö ilmotuksessa vai ,valitsin ettei näy...no miten ne nyt sitte saa yhteyden muhun jos säpö eikä puhelin nääy ilmotuksessa?!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä