Vasta 25-vuotias on valmis äidiksi.

• Viestiketjun aloittaja Ei yhtään nuorempi.
  • Ensimmäinen viesti
"Reino"
Alkuperäinen kirjoittaja Ei yhtään nuorempi.;29827561:
Vasta 25-vuotias on valmis äidiksi. Koska vasta silloin ihminen on kasvanut aikuiseksi.
On totta että, vasta 25-vuotias on valmis äidiksi. Mutta syy on se että nainen on alle 25-vuotiaana miellyttävää seuraa miehelle. Löytyy elämäniloa ja timmit paikat. Sääli jos ne hukataan vanhemmuuteen.

Yli 25-vuotias taas on jo tylsistynyt ja rupsahtanut, joten joutaa hyvin mammaksi.

"marjut"
[QUOTE="Jetta";29827626]Niin on. Olen tajunnut sen vasta nyt kun olen 25 ja odotan kuudetta lasta. Nyt vasta osaan olla äiti. Kadun eräitä asioita... :/[/QUOTE]

Noh, virheistä oppii. Sinähän ehdit tehdä helposti vielä parikymmentä helposti. Herran siunausta.

säpäle harmaana
Ai. Mitähän se aikuisuus sitten on? Itse en kyllä kokenut tuolloin valaistuneeni siinä määrin, että olisin ollut _valmis_ äidiksi. No tulin kyllä, ja hyvin siitä selvittiin.

"vieras."
Kyllä mä olisin ollut valmis äidiksi jo nuorempanakin kuin 25, siis vastuuntuntoinen jne. Uskon, että olisin ollut yhtä hyvä äiti kuin nyt. En kuitenkaan ollut siinä mielessä valmis, etten halunnut lapsia alle kolmekymppisenä.

jjaa
Hirveen kiva kun tekee liudan lapsia nuorena niin on sitten erottava nelikymppisenä kun jäi se elämä elämättä... Näkeehän sen tilastoista, valitettavasti. Mut jokainen tekee valintansa itse...

"totuus"
Ei kyllä ole noin nuori valmis äidiksi! Vasta 32-vuotiaana voi ihmistä edes kutsua aikuiseksi..

sen lisäksi vielä:
-kerrostalossa asuvat haisee pahalta
-facebookissa olevat ovat kaikki tyhmiä
-kotiäidit on laiskoja
-työssäkäyvät äidit ei välitä mistään
-vanhat äidit ei koskaan eroa puolisoistaan

löööppi
No, aivojen kehityksen kannalta vasta 25-vuotias on aikuinen. Itse en siinä iässä ollut valmis öidiksi, sillä erittäin vastuullisena ihmisenä Se olisi ollut haastavaa. Iän myötä vastuullisuus on säilynyt, mutta mukaan on tullut enemmän rentoutta ja vähemmän ehdottomuutta.

Yhteistyössä