[QUOTE="mies1";29825329]Sullakin jännästi alkaa mennä mun henkilöön tää
Naisten aivioissa joku juttu tuossa että tosi monella menee ihmiseen itseensä eikä asioihin.
Okei, eli matalakorkoisella kengällä marssiminen on helpompaa.
Mutta, jos olet oikeassa, eikö tämä tarkoittaisi, että kukaan korkokengillä kävelevä nainen ei voi kävellä seksikkäästi? Ja onko seksikkyys todella mukavuuteen sidottu ominaisuus? Kun netissä minusta miehet purnaavat enemmänkin, että liian mukavasti pukeutuva nainen ei ole seksikäs. Olen nähnyt paljon enemmän "tuulipukujen" ja vastaavien arvostelua epäseksikkyydestä kuin korkokenkien tai vaikka minihameiden. Sinänsä musta seksikkyys ei ole _kiinni_ asusta, mutta monesti se "liian mukava" asu tuntuisi liittyvän epäseksikkyyteen.[/QUOTE]
Käyttämäsi yleistykset ovat populaarikulttuurista tuttuja, esimerkiksi juuri tuo ajatus matalakorkoisia käyttävistä naisista tietynlaisina arkkityyppeinä, Honoria Glossopeina. Samoin tunnut viittaavan usein (myös yllä) netistä lukemiisi mielipiteisiin tai vieraisiin kulttuureihin liittyviin stereoytypioihin. Se pistää pakostikin ajattelemaan, minkä verran olet seurustellut lihaa ja verta olevien ihmisten kanssa. Olen pahoillani, jos tämä loukkaa sinua.
Seksikkyys on korvien välissä. Eikä vain katsojan, vaan myös objektin. Joku nainen voi tuntea itsensä seksikkääksi korkeissa koroissa. Kyllähän ne hoikentavat sääriä ja nostavat pyllyn esiin. Mutta minulle se olisi näyttelyesineen seksikkyyttä. Itse tunnen itseni sensuelleimmaksi barefoot-ballerinoissa, joissa saan liikkua juuri niin kuin luonto on minut tarkoittanut liikkumaan, pehmeästi, notkeasti ja voimakkaasti.
Kengät ovat vähän eri asia kuin muu pukeutuminen, ne vaikuttavat niin kokonaisvaltaisesti ihmisen liikkumiseen. Se, että valitsen matalat kengät mukavuuden vuoksi, ei tarkoita ettenkö viihtyisi naisellisissa vaatteissa. Juoksulenkeilläkin käytän kesäisin juoksuminihametta, joka muuten päihittää tuulipuvun sekä mukavuudessa että ulkonäössä.