Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
[QUOTE="Kissanainen";29825661]Lisää olkiukkoja ja epätarkkaa argumentointia. Ensinnäkin: todetessasi olet jo assosioinut.[/quote]

En ole. Assosiaatio ja frekvenssi, jolla jokin merkitys tulee mieleen, ovat eri asioita. Assosiaatiossa "hauki ON kala", frekvenssissä "hauesta tulee useimmiten mieleen kala". Ymmärrätkö eron?

[QUOTE="Kissanainen";29825661]Toisekseen: populaarikulttuurin stereotypiat ovat ongelmallisia, jos ne estävät näkemästä elämän ja seksikkyyden monimuotoisuutta.[/quote]

Irrelevanttia kuitenkin. Vaikka kokemus A olisi yksiulotteinen tai banaali, se on silti kokemus.

[QUOTE="Kissanainen";29825661]Kolmanneksi: en edelleenkään puhu siitä, mitä sinä kuvittelet tai minä kuvittelen miesten pitävän seksikkyytenä, vaan siitä, mikä on oma kehollinen kokemukseni seksikkyydestä.[/quote]

Selvä... Mutta miksi tunnut sorsivan paljon yleisempää, korkkareihin liittyvää seksikkyyden kokemusta eri tasoilla?

[QUOTE="Kissanainen";29825661]Neljänneksi: argumenttisi on toden totta aika ideologinen, mutten näe ideologisuudessa mitään pahaa, niin kauan kuin ei mennä suoranaisiin argumentointivirheisiin.[/quote]

Olkiukko, en puhunut, että argumenttini olisi ideologinen, vaan puhuin, että tuo sinun rakennelmasi on ideologinen, koska se kelpuuttaa vain tietynlaiset kokemukset seksikkyydestä sopiviksi kokemuksiksi siitä.

[QUOTE="Kissanainen";29825661]Nyt pitää mennä saunaan venyttelemään, kiitos seurasta.[/QUOTE]

Okei :)

[QUOTE="mies1";29825653]En käytä, mutta jotkut miehet käyttävät. Säkään et lue mun tekstejä kovin tarkkaan :)

Eihän tuossa mitään kovin vaikeaa ollut, käyttämäni sanat tulivat pitkälle Kissanaiselta :)[/QUOTE]

No sinulle on aika moni sanonut ettei he pidä kirjoitustavastasi kun saivartelevat ja poukkoilet vaikka mistä mihin, niin eikö olisi ystävällistä ottaa neuvosta vaari?

iu
[QUOTE="mies1";29825665]No tarkoitan klassisuudella glamour-henkisyyttä tässä. Tosin korkokenkä lienee ollut ballerinaa yleisempi jalkine naisilla Euroopassa ja USA:ssa.[/QUOTE]
Ei mitään tolkkua tuossa, miten käyttelet termejä tarkoittaen sitten jotain ihan muuta.

Ja jälimmäinen väitteesi, vaikka potentiaalissakin: Mikä ajanjakso, aikakausi, käyttäjäkunta? (Voisin heittää vastaväitteen, että väitteesi ei pitäne paikkaansa.)

"mies1"
[QUOTE="Kissanainen";29825671]Häpeä![/QUOTE]

Onpa oudon pistävää kommentointia naiselta...

En minä mitään häpeä, sinun väitteesi ja sinun sanasi siinä pitkälti olivat.

"mies1"
Ei mitään tolkkua tuossa, miten käyttelet termejä tarkoittaen sitten jotain ihan muuta.

Ja jälimmäinen väitteesi, vaikka potentiaalissakin: Mikä ajanjakso, aikakausi, käyttäjäkunta? (Voisin heittää vastaväitteen, että väitteesi ei pitäne paikkaansa.)
Ei klassisuudella glamour-henki tarkoita "jotain ihan muuta" kuin klassisuutta.

Wikipediasta kattelin.

iu
[QUOTE="mies1";29825704]Onpa oudon pistävää kommentointia naiselta...

En minä mitään häpeä, sinun väitteesi ja sinun sanasi siinä pitkälti olivat.[/QUOTE]

Miten kehtaa laittaa omia fraasejasi ja mielipiteitäsi toisen suuhun? Todellakin häpeämätöntä.

provoilija
Siis jos tuo mies1 oikeasti olisi mies, niin hän herättäisi kyllä halun hitaaseen kidutukseen.

Mutta nainenhan tuo on, kielenkäytössä ja provokaatiossa ei ihan niin nokkela edes kuin itse luulee...

iu
[QUOTE="mies1";29825726]Ei klassisuudella glamour-henki tarkoita "jotain ihan muuta" kuin klassisuutta.

Wikipediasta kattelin.[/QUOTE]

:LOL: :LOL: :LOL:

Okei, eiköhän tää ollut taas tässä tältä iltaa. Hyvät yöt. :)

"Kissanainen"
Piti jo mennä, mutta vielä lyhyesti Mies1:lle.

1. Jos kerron oman henkilökohtaisen, kehollisen kokemukseni eri kenkien seksikkyydestä, lienee aika luonnollista, etten ota siinä huomioon tasapuolisesti kaikkia maailman seksikkyyskäsityksiä.

2. Sinä olet käyttänyt ala-arvoisia ilmauksia naissukupuolesta, ja kun sinua siitä syytetään, yrität vierittää syyn minun niskoilleni. Samantekevää, kuinka pukeudut tai puhut, et ole vähimmässäkään määrin herrasmies. Sinun on syytä hävetä.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"mies1"
kielenkäytössä ja provokaatiossa ei ihan niin nokkela edes kuin itse luulee...
Kyllä mun ketjut kuitenkin on luetuimpia täällä... :)

Tää on mulle mukavaa viihdettä lähinnä, jotkut naiset tuntuvat ottavan hirveen tosissaan nää, jopa ärsyyntyvän.

Näkemysten jyrkkyys ja ehkä tietty voima niissä on kyllä hieman outoa, ei naiselle kuuluvaa käytöstä muualla niin. Täällä ei esim. pahemmin "söpistellä" kuten Aasiassa naisilla on viestinnässä yleistä.

paingain
Parikymppisenä kuljeskelin lähes yksinomaan korkkareissa. Joidenkin venähtäneiden baari-iltojen jälkeen saattoi pari rakkoa olla jaloissa, tai jalat oli kipeinä. Pari kertaa tuli nilkkaan jännetulehduskin. En tiennyt kivusta silloin vielä mitään. Nimittäin nykyään en PYSTY käyttämään korkokenkiä. Se kipu korkkareita käyttäessä ja jälkeenpäin on jotain aivan järkyttävää, luokkaa luunmurtumat ja vastaavat - sekä selässä, että lonkissa ja jalkaterissä. Siinä on eroa, että sattuu ja SATTUU.

Toisten huomioimiseen kuuluu myös se, että ymmärtää, mitä toiselta voi kohtuudella odottaa. Olen ollut häissä matalissa, juhlavissa kengissä, eikä se ole ollut mikään ongelma morsiusparille. Tosin en usko muodostavani "hääkutsutason" suhteita sellaisiin ihmisiin, jotka vaativat naispuolisia häävieraita käyttämään korkokenkiä.

"mies1"
[QUOTE="Kissanainen";29825755]
2. Sinä olet käyttänyt ala-arvoisia ilmauksia naissukupuolesta, ja kun sinua siitä syytetään, yrität vierittää syyn minun niskoilleni. Samantekevää, kuinka pukeudut tai puhut, et ole vähimmässäkään määrin herrasmies. Sinun on syytä hävetä.[/QUOTE]

Olkiukko. Hei oikeesti, nyt sitä harkitsevuutta vähän enemmän.

Peyote
[QUOTE="mies1";29825760]Kyllä mun ketjut kuitenkin on luetuimpia täällä... :)

Tää on mulle mukavaa viihdettä lähinnä, jotkut naiset tuntuvat ottavan hirveen tosissaan nää, jopa ärsyyntyvän.

Näkemysten jyrkkyys ja ehkä tietty voima niissä on kyllä hieman outoa, ei naiselle kuuluvaa käytöstä muualla niin. Täällä ei esim. pahemmin "söpistellä" kuten Aasiassa naisilla on viestinnässä yleistä.[/QUOTE]

Ei kukaan söpistele viestiessään tollasen idiootin kanssa. Sun kanssa viestimiseen tarvittas lähinnä nyrkkirauta etkä varmaan sittenkään tajuis mitään.

iu
[QUOTE="mies1";29825778]Nyt on tietysti hyvä vetäytyä kun argumentit loppui :) Eiköhän Wiki tälle keskustelun tasolle ole ihan hyvä lähde.[/QUOTE]

:hug:

Joo sovitaan vaikka niin. :)

Öitä!

Sulhasenfiilis
Pitäiskö miesten sitten vastapainoksi käyttää korsetteja, ettei niiden kaljamahat vie sulhaselta juhlafiilistä? Ihme, etteivät edes sen verran viitsi muut miehet panostaa vaan yleensä samassa ikuisessa juhlapuvussa hiukset sekaisin noin vaan juhliin lampsivat.

"mies1"
Pitäiskö miesten sitten vastapainoksi käyttää korsetteja, ettei niiden kaljamahat vie sulhaselta juhlafiilistä? Ihme, etteivät edes sen verran viitsi muut miehet panostaa vaan yleensä samassa ikuisessa juhlapuvussa hiukset sekaisin noin vaan juhliin lampsivat.
Mies =/= nainen.

Eikä kannata yleistää, kyllä nuoremmat miehet usein myös panostaa juhliin.

Peyote
[QUOTE="mies1";29825806]Mies =/= nainen.

Eikä kannata yleistää, kyllä nuoremmat miehet usein myös panostaa juhliin.[/QUOTE]

Mitä säkin siitä tiedät kun itse lähestyt keski-ikää.

Sulhasenfiilis
[QUOTE="mies1";29825806]Mies =/= nainen.

Eikä kannata yleistää, kyllä nuoremmat miehet usein myös panostaa juhliin.[/QUOTE]

Mutta kun ne välitä musta tarpeeksi, että panostaisivat suureen päivääni niin, että kärsisivät kivuista juhlien aikana ja vielä sen jälkeenkin. Aina minä minä minä...

Yhteistyössä