Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
"huoh"
Nyt mä oon ihan vakuuttunut siitä, että vierasmiess ja mies1 ovat sama henkilö, jonka takana on joko nainen tai hyvin, hyvin naisellinen vanhapoika. EI KUKAAN NORMAALI MIES TULE KOMMENTOIMAAN KETJUUN NIMELTÄ "Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?" (Ei kukaan normaali mies edes AVAA tämännimistä ketjua.)

:LOL:
mies1 = Happygirl = Tytskyy tässä ketjussa.

Vierasmiehestä en tiedä, voi olla häppiksen joku yks rolli, en kuitenkaan oikein usko. Mutta ei sekään kyllä mies ole laisinkaan. Arvelen että joku vielä häppistäkin kipeäpäisempi nainen.

uh
Ööh... ihan normaalit juhlakengät. Ei korkkarit ole ainoa oikea. Lähinnä lyhyille tai persjalkaisille koroissa on jotain järkeä, meillä pitkillä ja pitkäsäärisillä naisilla taas turhat ja turhaan epämukavat.

Sanoo meidän Martta ja Jouni 1950-luvulta :)
Ei vaan ihan 2000-luvulla elän ja tajuan, että korkkarit ei oo ainoat juhlakengät. 2000-luvulla luulis ihmisten tajuavan enemmän asioota eikä elävän kuten sä tyylillä nuttura tutisten kytätään ihmisten vaatteita ja märistään jostaki etiketistä. Mahtaa sulla mennä monet juhlat pilalle ku keskityt toisten kyttäämiseen etkä itte juhliin. :D

Tytskyy
Ei vaan ihan 2000-luvulla elän ja tajuan, että korkkarit ei oo ainoat juhlakengät. 2000-luvulla luulis ihmisten tajuavan enemmän asioota eikä elävän kuten sä tyylillä nuttura tutisten kytätään ihmisten vaatteita ja märistään jostaki etiketistä. Mahtaa sulla mennä monet juhlat pilalle ku keskityt toisten kyttäämiseen etkä itte juhliin. :D

Luulis 2000-luvulla että mies saa olla kiinnostunut myös naisten muodista olematta homo. ;)

Luulis 2000-luvulla että mies saa olla kiinnostunut myös naisten muodista olematta homo. ;)
Toki saa olla kiinnostunu, mutta se ny vain tosiasia, että suurinta osaa miehistä ei kiinnosta paskan vertaa naisten muoti. Heteromiehet kattoo tissejä ja perseitä, ei niitä pahemmin ne vaatteet kiinnosta. Ja ihan turha tulla haukkumaan 50-luvulta olevaksi juntiksi sen takia, että kerron tosiasian.

Tytskyy
Toki saa olla kiinnostunu, mutta se ny vain tosiasia, että suurinta osaa miehistä ei kiinnosta paskan vertaa naisten muoti. Heteromiehet kattoo tissejä ja perseitä, ei niitä pahemmin ne vaatteet kiinnosta. Ja ihan turha tulla haukkumaan 50-luvulta olevaksi juntiksi sen takia, että kerron tosiasian.
Ompa sovinistinen mielipide, että miehet katsovat vain tissejä ja perseitä.

"mies1"
Niin, yllättävää jämähdystä täällä on. Itse olen luultavasti maskuliinisimpi miehenä kuin palstan puolisoiden keskiarvo, mutta en minä silti voi olla olematta kiinnostunut naisten ulkonäöstä, johon vaatetuskin kuuluu.

Ihan kuin jotkut naiset eivät tuntisi miehiä sen vertaa, että tietäisivät, että _yleensä_ miehet kyllä pohtivat naisten ulkonäköä aika paljonkin, josta vaatteet on toki vain osa, muttei turha/merkityksetön osa. Toki voi olla että 40+ miehissä tätä on vähemmän tai pitävät sen hyvin piilossa.

Tutustukaa miehiin oikein kunnolla, huomaatte, että aika herkkiä ja tuntevia otuksia ovat, ja melkeinpä kaikille naisen ulkonäöllä on väliä. Ei enää olla 50-luvulla. Klassinen tyyli on ok ja hyvästä, mutta koko sukupuolen sukupuolirooliin änkeminen on perseestä. Kaksi aika eri asiaa.

Toivoisin itse Suomeen erilaisempia näkemyksiä ja myös tapoja olla nainen ja onkin hienoa että naisten muoti on taas suht klassista, koska yhteen väliin se tuntui olevan aika marginaalia kun oli ne neuleet ja polkkatukat 90-luvulla. Sain traumoja siitä ;)

Tytskyy
[QUOTE="mies1";29824792]Niin, yllättävää jämähdystä täällä on. Itse olen luultavasti maskuliinisimpi miehenä kuin palstan puolisoiden keskiarvo, mutta en minä silti voi olla olematta kiinnostunut naisten ulkonäöstä, johon vaatetuskin kuuluu.

Ihan kuin jotkut naiset eivät tuntisi miehiä sen vertaa, että tietäisivät, että _yleensä_ miehet kyllä pohtivat naisten ulkonäköä aika paljonkin, josta vaatteet on toki vain osa, muttei turha/merkityksetön osa. Toki voi olla että 40+ miehissä tätä on vähemmän tai pitävät sen hyvin piilossa.

Tutustukaa miehiin oikein kunnolla, huomaatte, että aika herkkiä ja tuntevia otuksia ovat, ja melkeinpä kaikille naisen ulkonäöllä on väliä. Ei enää olla 50-luvulla. Klassinen tyyli on ok ja hyvästä, mutta koko sukupuolen sukupuolirooliin änkeminen on perseestä. Kaksi aika eri asiaa.

Toivoisin itse Suomeen erilaisempia näkemyksiä ja myös tapoja olla nainen ja onkin hienoa että naisten muoti on taas suht klassista, koska yhteen väliin se tuntui olevan aika marginaalia kun oli ne neuleet ja polkkatukat 90-luvulla. Sain traumoja siitä ;)[/QUOTE]

Niimpä!

"mies1"
Ei tuo ole totta. Miehet pitävät toki noiden katselusta, myös minä. Mutta eihän tää yleensä tarkoita, että naisen kasvoilla, iholla, hiuksilla ja vaatteilla/koruilla ei oo mitään väliä. Ei tissit ja peput tarkoita edes, että naisen luonteella ei oo mitään väliä, jos mies on enemmän kiinnostunut naisesta kuin silmäkarkkina tai panona.

"random"
[QUOTE="mies1";29824792]koko sukupuolen sukupuolirooliin änkeminen on perseestä. [/QUOTE]
Sanoo "mies", joka on aina itkemässä, kun kaikki naiset eivät ole sellaisia, kuin hän haluaisi: "naisellisia", kikattelevia, korkkareissa ja minhameissa keekoilevia tyhjäpäitä. (Se Canthilainen feminismi nääs pilasi suomalaiset naiset.)

vierasa
[QUOTE="mies1";29824325]Eihän "koodien seuraamisessa" ole mitään sinällään tuomittavaa. Miksihän jotkut naiset eivät pidä sellaisesta? Sama kuin esimerkiksi joidenkin naisten näkemys että puku on miehellä tylsä tai että jyrkkyys kasvatuksessa, tai kaikki autoritaarisuus, on väärin. Kyl me musta tarvitaan tiettyä "jäykistelyäkin" ihmisinä, ei se saatanasta ole. Aika klassista eurooppalaista kamaa kuitenkin.

Toi taitaa kytkeytyä enemmän suomalaiseen "saunapuhtaasti aito" -näkemykseen, joka muuten nyt on, mielestäni kuitenkin onneksi, tappioasemassa ainakin alle 30v kaupunkilaisnaisilla.

Tulee myös mieleen 300 v sitten käyty keskustelu Englannissa, jossa porvarien kohteliaisuuskulttuuri nähtiin epämoraalisena. Maaseutukulttuurissamme on ehkä ollut juuri tätä samaa, esimerkkinä vaikkapa Juhani Ahon "Juha".[/QUOTE]

Koodien seuraaminen on ikävää siksi, että ihmisillä on erilaisia tyylejä. Mä haluan, että vieraani tuntevat olonsa mukavaksi. Se on mulle paljon tärkeämpää kuin se, että he ovat pukeutuneet minun koodini mukaisesti. Eikö sekin ole ihanan naisellista, että haluaa huolehtia toisista ihmisistä? Jos joku vieraistani ei tunne oloaan mukavaksi korkokengissä tai ne jonkin vaivan takia tuottavat jopa kipua, en halua heidän joutuvan käyttämään korkkokenkiä. Jos jollain miehellä on omanlainen tyyli, johon kuuluu vaikkapa kirkkaanpunainen rusetti kaulaan niin haluan, että hän pukeutuu tyylinsä mukaisesti, jotta tuntee olonsa kotoisaksi.

"mies1"
Jos nainen miestä kiinnostaa, niin kyllä mies kattoo naista vaikka tällä olis verkkarit jalaas. Ei siihen mitää cocktailmekkoja tarvita.
Totta, mutta ei vaatteet naisella turhaa ole miehille. Eli vaikka ihana nainen on ihana vaikka yöpaidassa vastaheränneenä tai verkkareissa, niin ei se turhaksi tee muita ominaisuuksia kuin tissejä ja peppua (ja pillua) naisessa. Vaatteet on osa pakettia (siinä kuin mm. hiukset), vaikkeivät asiaa ratkaise.

On tosi kyseenalaista nykyaikana väittää, että miehet ei välitä naisessa muusta kuin erogeenisista alueista. Väitteen esittäjän pitäisi tutustua nykymiehiin hieman laajemmin ja syvemmin. Varokaa pitämästä yllä sellaisia myyttejä, jotka ovat eettisesti ikäviä.

"mies1"
[QUOTE="random";29824820]Sanoo "mies", joka on aina itkemässä, kun kaikki naiset eivät ole sellaisia, kuin hän haluaisi: "naisellisia", kikattelevia, korkkareissa ja minhameissa keekoilevia tyhjäpäitä. (Se Canthilainen feminismi nääs pilasi suomalaiset naiset.)[/QUOTE]

Tuo väite on lähinnä poleeminen olkiukko. En taida jaksaa mennä nyt tuohon koska se on argumentaatiovirhe :)

Ja kyllähän tää nykymuoti on kauniimpi kuin se 90-luvun, paljon.

Yhteistyössä