Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
"harmaana"
Kyllä nykyään löytyy vaikka kuinka isoja naisten kenkiä. On tekosyy ettei ole juhlakenkiä.
http://www.brandos.fi/kengat/kaikki/osasto/naiset/koko/4600/kategoriat/korkokengat

Miksei voisi?
Typerä provohan sä oot, mutta vastaan silti. Joidenki jalat ei kestä korkkareita ku on esim. vaivaasenluita.

Itte laitoon serkkuni häihin ballerinat koska ei olisi tullu kuuloonkaa, että olisin kuukausi lonkkaleikkauksen jälkeen käyttäny korkkareita. Se olis ollu todella iso riski eikä varmasti olisi sairaalan hoitohenkilökuntakaa sitä suositellu.

Tytskyy
Typerä provohan sä oot, mutta vastaan silti. Joidenki jalat ei kestä korkkareita ku on esim. vaivaasenluita.

Itte laitoon serkkuni häihin ballerinat koska ei olisi tullu kuuloonkaa, että olisin kuukausi lonkkaleikkauksen jälkeen käyttäny korkkareita. Se olis ollu todella iso riski eikä varmasti olisi sairaalan hoitohenkilökuntakaa sitä suositellu.
Mikä sä oot mua typeräksi haukkuun? Koskaan ees tavannu! Okei,mut mä uskon että suurinosa noista vaivasenluu yms ongelmista on oikeeesti vaan laiskuutta. En siis puhu juuri sinun tapauksestasi.

Tässä juuri näkyy tämä ihmisten laiskuus.Mihinkään ei voida panostaa täysillä.Ompa nii kamalaa olla edes se yksi ilta koroissa ja seuraavana päivä jos on jalat kipeänä,niin kyllä sen kestää.Toi on vaan helvetin paska tekosyy!
Jos mä olisin morsian, niin kyllä mä pitääsin enemmän ballerinoos juhlasta nauttivasta vieraasta ku korkkareis joka hetkestä kärsivästä vieraasta.

sori vaan
Sori, en voi käyttää, enkä haluakaan. Nivelet jaloissa ovat liian löysät = rikon nilkkani kun jalka osuisi korkojen kanssa väärässä asennossa maahan ja kaatuisin ja oikeassa jalkapöydässä vielä rasitusmurtuma molemminpuolisen kantakalvontulehduksen vaikeuttaman kävelyn takia. Korkkarit vielä siihen yhtälöön yhdeksi illaksi ja en kävelisi muutamaan kuukauteen. Omissa häissänikin oli epäkunnioittavat kengät siis :Ds

juuuu
Se vaan on näkemykseni, että tuollaiset kengät eivät vaan yksinkertaisesti sovi naiselle juhlalookkiin. En osaa mitään sen parempaa selitystä antaa.
Yhden ihmisen näkemys ei määrittele isomman joukon pukeutumista. Etiketin mukainen pukeutuminen riittää kyllä ihan joka tilanteessa! Mulla on nilkkavaivaa ja pidempi aika korkkareissa ärsyttää sitä. Ihan sama mitä mieltä kukakin on, mutta mulla on aina joka tilanteessa lättäpohjakengät. Joka tilanteeseen ne on tähän mennessä riittäneet ja jos hääkutsussa vaaditaan korkkarit, niin jään mielellään pois.

Mikä sä oot mua typeräksi haukkuun? Koskaan ees tavannu! Okei,mut mä uskon että suurinosa noista vaivasenluu yms ongelmista on oikeeesti vaan laiskuutta. En siis puhu juuri sinun tapauksestasi.
Näytä mulle kohta missä mä haukun sua. Mähän kirjootin, että tämä alootus on typerä provo. Opettele ymmärtämään lukemaasi.

Sä et voi sanoa kenenkää puolesta mikä on laiskuutta ja mikä ei. Joillaki oikiasti on vaivaasenluut sitä luokkaa, että ei todellakaa voi käyttää korkkareita. Syitä voi olla myös selkäongelmat ja ittellä oli tosiaan tuo lonkkaleikkaus.

Mutta aiva turha sulle on mitää selittää koska sä vain intät tuota lapsellista sontaa etkä tajua yhtää mitää mitä sulle selitetään. On se hyvä, että sun ongelmat on tuota luokkaa, että toisten kengät on ongelma. Ei tarvitte suurempia asioota murehtia...

Tytskyy
Jos mä olisin morsian, niin kyllä mä pitääsin enemmän ballerinoos juhlasta nauttivasta vieraasta ku korkkareis joka hetkestä kärsivästä vieraasta.

Sinä oletkin sinä. Tuskin sitä kukaan näyttäisi minulle jos on vähän vaikea olla ja kuten jo aiemmin mainitsin, tuskin mun vieraille tulee sitä ongelmaa, sillä kaikki tajuavat automaattisesti pukeutua asiallisesti.

Yhteistyössä