Miten ihmiset viitsivät mennä balleriinoissa juhliin?

• Viestiketjun aloittaja Tytskyy
  • Ensimmäinen viesti
Tytskyy
Mulla on niin pahat vaivasenluut ja muita jalkaongelmia, että yksi päivä korkkareilla aiheuttaa moneksi päiväksi jäätävän kivun ja vihlonnan päkiäihin ja varpaisiin. Että ei ole mielestäni sen vaivan ja kivun arvoista, vaikka kuinka haluaisin ja tykkäisin itsekin korkkarit laittaa. Siinä jää sitten viikoksi esim. liikuntaharrastukset ihan jäihin ja muutenkin oleminen on aika tuskaista.
Olen itse käyttänyt jo vuosia korkkareita, ei mitään ongelmaa! Niihin tottuu kun tarpeeksi käyttää.

zurp
Kuule Tytskyy, onko sulle jotenkin liian vaikeaa ymmärtää että ihmisten jalat on erilaisia, ja kaikki eivät vaan voi tottua, tai edes halua tottua korkkareihin? Kyllä mä käytin vuosia korkkareita, ja nyt on sitten tosiaan kolmefemmana jo jalat muusia. Jos nyt päättäisin että ihan sama jos sattuu ni viiskybäsenä ravaan sitten jalkahoidoissa kun ei pysty kävelemään ollenkaan.

Perustelisitko myös MIKSI niihin pitäisi tottua?

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Voi kuule kun löytyisi edes niitä ballerinoja käytettäväksi. Mä joudun osallistumaan juhlaan ja arkeen ihan tennareissa - mun kokoa kun ei naisten kengissä löydy. Enpä tosin tarvitse pituusbuustia korkkareillakaan kun olen valtaväestöä päätä, kahta pidempi.

Tarkemmin ajatellen, enpä ole juhlissa edes kamalasti juossut. Saiskohan kutsuja enemmän jos teetättäis korkkarit, vaikka sitten olisinkin kaksimetrinen?

cittarissa 43 naisten kenkiä
Kyllähän nuita isoja kokoja löytyy nettikaupoista jos ei muualta!
On muuten cittarissa nykyään naisten kenkiä aina tuonne 43 asti :D

Itse kävin juuri jalkoihini etsimässä uusia kenkiä ja eihän tuolla ollut kuin jotakin ballerinoja ja aina 43 asti :D

Minulle lievästi lättäjalalle ne ballerinat ei ainakaan sovi ei millään, on aivan kamalan näköistä kun luttana leveä jalka on jossakin balleriinoissa :D
Sirommaksi saan jalkani näyttämään minun (kokoa 40) kun ostan edes 5cm korolla olevat kengät ;)
Tosin cittarista en sitten saa mitään kun balleriinat ei kelpaa ja muut mallit ei mahdu jalkaan :LOL: joten tilaushommiksi meni vaikka koon puolesta muuten olisi pitänyt löytyä.

Tytskyy
Voi kuule kun löytyisi edes niitä ballerinoja käytettäväksi. Mä joudun osallistumaan juhlaan ja arkeen ihan tennareissa - mun kokoa kun ei naisten kengissä löydy. Enpä tosin tarvitse pituusbuustia korkkareillakaan kun olen valtaväestöä päätä, kahta pidempi.

Tarkemmin ajatellen, enpä ole juhlissa edes kamalasti juossut. Saiskohan kutsuja enemmän jos teetättäis korkkarit, vaikka sitten olisinkin kaksimetrinen?
Kyllä varmasti löytyy. Mistä transut muuten löytäisivät naisten kenkiä?

google auttaa

Pikaisella googlella löytyy sinulle mm tällainen, kokoasi en tiedä mutta eiköhän se alle 45 ole :D
Naisten isot koot - Kenkäliike.fi

zurp
Me ainakin kutsuttiin ystävämme ja sukulaisemme juhlimaan meidän KANSSAMME sitä että olemme onnellisia ja menemme naimisiin. Pyrimme nimenomaan erityisesti siihen että kaikilla vierailla olisi mahdollisimman hauskaa ja mukavaa. Jos se olisi ollut vain minun päiväni, niin olisin kiitos lähtenyt hissuksiin maistraattiin.
Yksikään vieras ei ollut siellä KUNNIOITTAMASSA meitä, vaan iloitsemassa kanssamme kauniina kesäpäivänä, rennosti merellä hyvän ruoan ja juoman äärellä.

Tytskyy
Me ainakin kutsuttiin ystävämme ja sukulaisemme juhlimaan meidän KANSSAMME sitä että olemme onnellisia ja menemme naimisiin. Pyrimme nimenomaan erityisesti siihen että kaikilla vierailla olisi mahdollisimman hauskaa ja mukavaa. Jos se olisi ollut vain minun päiväni, niin olisin kiitos lähtenyt hissuksiin maistraattiin.
Yksikään vieras ei ollut siellä KUNNIOITTAMASSA meitä, vaan iloitsemassa kanssamme kauniina kesäpäivänä, rennosti merellä hyvän ruoan ja juoman äärellä.
Ihan yhtälailla vieraat voivat nauttia minun häissänikin, vaikka se onkin minun suunnittelemani juhla. En näe tässä mitään ongelmaa.

Tytskyy
[QUOTE="morsio";29823369]kyllä me kuulkaa laitoimme ihan hääkutsuumme etiketin että naisilla kuuluu olla juhlakenkä eikä siksi luokitella ballerinoja[/QUOTE]

Onhan täällä vihdoin joku mun kaa samaa mieltä noista balleriinoista :)

"V ieras"
[QUOTE="morsio";29823369]kyllä me kuulkaa laitoimme ihan hääkutsuumme etiketin että naisilla kuuluu olla juhlakenkä eikä siksi luokitella ballerinoja[/QUOTE]

Ai että jos on sattunut ostamaan vaikka 200€ maksaneet ballerinat, niin niitä ei saa laittaa?

zurp
Onnekseni mä en tunne oikeassa elämässä yhtään ihmistä joka käännyttäis mut hääjuhlista ballerinojen vuoksi.

Kerro nyt vielä että miksi pitää käyttää korkkareita?

google auttaa
Ei muuten ole alle 45. Mutta kiitos linkistä, kenkien tilaaminen/ostaminen sovittamatta (ja niiden palautusrumba) on juuri sitä mihin tykkään aikani kuluttaa! :D
No paljonko se on ? Tuossa antamassani linkissä tosiaan on aina 45 asti kavioon.
Teetä kengät, kerran se vain kirpaisee :)

Mutta jos asenne nyt on jo valmiiksi että voi voi kun pitää tilata sovittaa ja pahimmillaan palauttaakin ne niin ehkä parempi että kuljet vastaisuudessakin paljain
jaloin ;)

Yhteistyössä