Tulee jostain työkalusta, kynästä...?Mikähän ihmeen ihosyöpä mulla on kun yhden sormen päässä on kovettuma, ja se vaan uusii ja uusii mutta ei ikinä leviä eikä sitä oo muissa sormissa.
Tulee jostain työkalusta, kynästä...?Mikähän ihmeen ihosyöpä mulla on kun yhden sormen päässä on kovettuma, ja se vaan uusii ja uusii mutta ei ikinä leviä eikä sitä oo muissa sormissa.
En mää peukalolla pitele työkaluja tai kynää. Siinä oli eka halkeema kuivuuden takia, mutta sitten se alko kovettumaan.Tulee jostain työkalusta, kynästä...?
Kuivuus? Onpa outoa että nahka voi noin kuivua. Saako aitä raaputettua partakoneen terällä pois?En mää peukalolla pitele työkaluja tai kynää. Siinä oli eka halkeema kuivuuden takia, mutta sitten se alko kovettumaan.
Coltin sytkäri?En mää peukalolla pitele työkaluja tai kynää. Siinä oli eka halkeema kuivuuden takia, mutta sitten se alko kovettumaan.
mutta tulisko se silloin juuri sormeenTulee jostain kalusta, kyrvästä...?
suhahdan sukkelasti suihkuun....äläkää karatko sillä välin tai ei hyvä heilu!
Niin, ma ei tieta. Tapoja on erilaisia.mutta tulisko se silloin juuri sormeen
ootko kokeillu eri selaimilla?Vitun linux mintti.. Nyt en pysty pelaa pelejä feissarissa. Kännyllä sentään pystyn. Mut koneella se olis kivempaa.
chromea ja mozillaaootko kokeillu eri selaimilla?
Vanhassa vara parempi. Pätee myös naisiin .Keittiön verhokapan kangas näytti kivalta kankaana. Nyt kun on ikkunassa, niin en tykkää ollenkaan
Roikkukoon nyt jonkin aikaa ja sitten laitan entisen takaisin.
chromea ja mozillaa
Niin..eli ei ole selaimesta kiinni...
jos sulta puuttuu joku liitännäinen?Niin..
No kun ei puutu. Laittakoon kaveri joku päivä mun konetta. Osaa paremmin.jos sulta puuttuu joku liitännäinen?
lähtisköhän sitä huomenna ettii itelleen ukkos kun haluun uuden, tietäs vaan että minne päin kun on kaks vaihtoehtoa ja kumpikin täysin eri suunnilla.|O
Ton Mintun kans minäkin tääl tappelen. Yhteensopivuus muun maailman kans ei tosiaankaan ole parhautta.Niin..
oiva idea!heitä lantilla