The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Täälläkin on naapurissa jokin tora käynnissä. Mun aamu alkoi neljältä ja nyt on kooman paikka. Ihan sama, vaikka talon hajottasivat. Mä meen nyt nukkumaan, öitä!
Mikäs rähinä keskiviikko tänään on :O. On tainnut pääsiäismuna saamatta jollain :kieh:.

Mutta öitä Namuselle :kiss:. Toivotaan, että mökki on pystyssä vielä aamullakin.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Naapurin eukon nimi Vi..un Hu..ra. [rumat sanat sensuroitu mahdollisten alaikäisten vuoksi].
Lähtötilanne eli edellä mainittu rouva on vailla vakituista toimeentuloa (again?)ja aikansa kuluksi ja varjellakseen herransa ja valtiaansa terveyttä juonut keppanat pois kaapista. Tässä kohtaa iltaa tilanne alkaa hatuttaa jäljempänä mainittua ja ensimmäisenä mainittu saa rakentavaa palautetta päivän aktiviteetista. Juoni voi vielä kehittyä tiiviimmäksi illan kuluessa ja yleensä siihen sisältyy kännykän piilotusta, facepäivityksiä tyyliin tule Saa...na pois sieltä veispuikista ja älä enää kirjottele sinne mitään vi...un pas...aa (piip piip), möykkää, huutoa ja ölinää, tavaroiden paiskomista, ovien paiskomista, ensimmäiseksi mainittua ei tietääkseni paiskota. Oikein extrajännittävä episodi rulee, jos herätetään epäilys hu...aamisesta kolmannen osapuolen kanssa. Tämä yleensä johtaa ensimmäiseksi mainitun lähtöön ja paluuseen vasta seuraavana aamuna.
Eli jatko-osia odotellessa.
 
kahvikirahvi
Tere kepsis. Mua nauratti ihan sikana kun yhdellä homosivustolla oli nimimerkki skepsis paikkakunnalta Mikkeli, epäilin sulla olevan salapersoona mutta se oli parikymppinen eikä yhtään sun näkönen :D
 
kahvikirahvi
Oon menossa suihkuun ja nukkumaan. Miks nyt kaikki tietokoneella näyttää niin kiinnostavalta "näin saat kiukuttelevan taaperin kuriin, nämä julkkikset myöntävät kauneusleikkaukset.." ym.



HY, yritän selvitä. Ainakin sänkyyn, en jaksa suihkua välttämättä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä