Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tervetuloahaikaran testit näyttää kovasti muokatulta, eikä väriä testiviivastakaan erota kun on ihan tumma. Nään viivanpaikan, mutten väriä. Oisko sun mahd kuvata tikku jossain paperin päällä tai sellaista kuvaa, jossa toi tikku on "normaalin" värinen? :) Tuosta ainakaan mun silmät ei osaa erottaa kunnon haamua.

Mulla on nyt kp7 ja hirvee vihlaisu kävi toisella puolen alavatsa munasarjan kohdilla. Joskus ovulaatio on ollut jo tosi varhain, kun kierto ollut vain kolme viikkoa, mut nyt ei kyllä oo mitään limoja tms. Menkat tosiaan kesti sen kolme päivää ja siitäkin viimeinen päivä oli tuhrua. Jotenkin oletin, että kemiallisessa kierrossa ois ollut tosi runsas vuoto.

Nyt ottasin viisauksia vastaan kiitos. Oonko mä iha friikki? Noi hienoa ovisplussaa harvoin saa ja vielä perhosen testillä :O:O. Ovuloinko todella uudestaan?! Lämmöt ei kyllä ole alhaalla. . Vähän päinvastoin.

Olen tässä taustalla lukenut teidän kirjotuksia ja pakko sanoa nelHMille Mulla sama tilanne kuin sulla kp5 sain vahvan ovis+ testiin ja tuli limat+kivut, nyt sitten kp14 sain myös vahvan ovis+ samat kivut hyvä että kontrolliviivaan riitti väriä :LOL: mä kans tässä miettiny voinko kahesti ovuloida vai mitä hittoo mulle tapahtuu :confused:
Mä olen noitten dpo:en kanssa menny ekasta ovisplussasta dpo10 tänään :rolleyes:
No mutta en osaa sanoa muuta kun mulla aivan samatilanne kuin sinulle kahdesti ovuloinnu (testien mukaan)..

Mä myös uittasin r-testin jos ois :headwall: tänään käyn ihan taatusti ostamassa ässästä pc testejä, eilen illalla tein kyllä taavetin sain niitä ovistestejen mukana parit liuskat ja jotain todella hailua siihen piirty ihan testi ajan puitteissa, mutta testin alas jäi sellanen värikertymä niih liekkö noihin testiin kuuluva "p*skaominaisuus" en kyllä ikuna enää osta niitä. Mä en itseasiassa tiedä laskenko dpo:it ekasta ovis+ dpo10 vai tokasta kp14 dpo1 :stick: mennään nyt ekasta ja tullaan tokasta perässä:LOL:

Mä oon täällä käyny kurkkimassa (vanha tapa joka jäi vaikka olen jo plussannut). NelHM: noi sun ovistikut on kyllä hämmentäviä kun kokoajan pukkaa jonkin sortin viivaa. Ootko käyny lääkärin pakeilla asian kanssa? Jos hormooneissa on jotain häikkää? Voihan testi näyttää joitakin päiviä viivaa ja ihan vahvaa plussaakin, mutta sitten pitäisi lh_huipun kyllä laantua jos kierto olisi ns. normaali. Kierron eri vaiheissa otetut verikokeet voisi antaa varmuutta tuohon ovulointi asiaan?
Ainakin pco:ssa vissiin ovisplussaa pukkaa yhtenään, jostain olen lukenut. Enkä nyt halua siis pelotella, vaan nostampa asian esiin kun on niin kummallista tuo kropan toiminta välillä ;)

Muoks. niin ja joo, voi periaatteessa ovuloida kahdesti, esim just tää että kaksi munasolua irtoaa eri aikaan, mutta ei suurella viiveellä (1-2 pvää) ja sitten LH huippu laskee. Ja kai niinkin että ovulaatio yrittää tapahtua, testikin lähes plussaa, sitten ei tapahdukkaan, ja kroppa yrittää uudelleen jonkun päivän kuluttua.

Viimeksi muokattu:
pitää vielä sen verta sanoa että ekasta ovis+ se testi näytti 2pvää todella vahvaa ja sitte haaleni viiva että sen jälkeen oli taatusti nega, sitte kp14 kun sain uuden ovisplussan niin sama juttu 2pvää todella vahva ja nyt haaleni huomattavasti hyvä jos näkee toista viivaan (ovistesteissä), mutta nyt kun nekin loppu niin en pysty *testaus*:whistle: mielessä testaamaan miten viivan kohtalo nyt olis.. :D

<b>NelHM</b> tosi kaukaa haettua, mutta onko kierto ollut aina säännöllinen vai voiko tulla tosi pitkiä kiertoja? Joillakin oviksen aikaan voi tulla lievää verenvuotoa, jonka voi erehtyä luulemaan tuhruna kuukautisiksi. Jos leikitään, että näin olisi ollut niin periaatteessahan raskaustesti voisi nyt alkaa näyttämään plussaa? Mutta siis tämä on epätodennäköisen epätodennäköistä, mutta tämä maailma on ihmeitä täynnä.

nelHM ovistesti voi näyttää plussaa pitkäänkin. Se eka plussapäivä vaan huomioidaan siis yleensä dpo-1. Tuo perhosen ovistesti ei ole niin herkkä että siksi se ei näytä plussaa vielä kun pc jo näyttää. Eli nou hätä. ;)

Kiitos ihanaiset kommenteista. Mulla pitäs olla kaikki tuolla ihan kunnossa. Puoleen vuoteen kahdesti ultralla katottu. Imetys vois olla yksi sotkeva tekijä tietty. Vaikka imetän kyllä vaa muutaman kerran vrk:ssa. Perjantain ovis+ haaleni sekä pc:ssä että perhosessa että samaa tuskin on.

HooKoo Heti kertoo mitä r testi näytti!! Mielenkiintoista =)

neIHM : siis tooosi jännä juttu..mutta näköjään ovuloit kahdesti :D musta tuntuu että tässä raskaaks tulemisessa/yrittämisessä on kaikkia vähän outoja juttuja että on ehkä parempi kun ei ylläty enää mistään :LOL:

Vajaatoiminta on kyllä viheliäinen ku oireet saattaa alkaa jo kauan ennenkuin veriarvoissa mitään näkyy. Periaatteessa joku yksityinen kilppariin erikoistunu lääkäri saattas alottaa noillakin arvoilla koelääkityksen, oireittenkin perusteella. Tk-lääkärit tuskin..

mymosa
En ole tajunnut ees vaatia pääsyä lääkäriin, kun ovat vaan sanoneet että arvot on ok. Nyt gynekin ne kahtoi ja sano että ok.. mutta pitää nyt seuraavalla kerralla kysästä, noista lämmöistä ja muista oireista.

Yhteistyössä