Alakulmakarvat?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29809939:Sarjassamme väärin luettuja otsikkoja. Miksi..... tussulla vedetyt kulma"karvat"? .
Alakulmakarvat?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29809939:Sarjassamme väärin luettuja otsikkoja. Miksi..... tussulla vedetyt kulma"karvat"? .
Osa 159 Parisuhdevisassa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29809939:Sarjassamme väärin luettuja otsikkoja. Miksi..... tussulla vedetyt kulma"karvat"? .
sinappi tekee hyvää iholle, ei vaan mun kalkkunaleivältäni uupuu sinappi.mihin sää sitä tähän aikaan illasta?
tuonko myös hapankaalia?
"kalkkunaleivälläni ei ole sinappia"sinappi tekee hyvää iholle, ei vaan mun kalkkunaleivältäni uupuu sinappi.
mun värkissä mitään vikaa ole :stick:sun värkissä on vikaa, mulla pelaa kuin ainaski
rauhallisia unia:kiss:Mun tarttis kans nukuksia jos sitä huomenna selviäis taas töihin. Hyvät unet teille.
nii ain nii aintarkoitin tällä kertaa niitä tietotekniikkahörpäkkeitä :stick:
Saako sen vuoronumeron palauttaa johonkin???Huomenta! Mulla on yksi vapaa tässä (piti olla kaksi, mutta olen vähän huono sanomaan ei kun kysytään töihin.. :snotty. Pitää nauttia tästä nyt oikein urakalla. Otan pikkumiehen kainaloon, ison miehen lompsan taskuun ja aion shopata kunnes droppaan Rentoutumista parhaimmillaan.. :vampire:
Saako sen vuoronumeron palauttaa johonkin???