minusta se oli oikein ketjun henkeen sopiva asiaton kysymysIhmeellisiä kysymyksiä. Rajat siistin, jos se nyt oikeesti kiinnostaa
minusta se oli oikein ketjun henkeen sopiva asiaton kysymysIhmeellisiä kysymyksiä. Rajat siistin, jos se nyt oikeesti kiinnostaa
Kansallispuvussa lienee liihotellut koulun käytävillä :xmas:.Ootko siis joskus kokeillut olla siellä ilman vaatteita, jos tiedät että vaatetus on siellä oikein suotavaa :xmas:
Eiku tuolla oli semmonen ohjelappu :xmas:Ootko siis joskus kokeillut olla siellä ilman vaatteita, jos tiedät että vaatetus on siellä oikein suotavaa :xmas:
Iltaa Rinsessa :kiss:.Iltaa, palatsissa ollaan myös yöasuissa. Joskin osa asusteesta riisutaan ennen maata menoa.
sun värkissä on vikaa, mulla pelaa kuin ainaskivoi vittu nyt oikeesti tätä konetta vai onko yleinen vika...lataa stna sivuja minuuttitolkulla! menee hermo!
Lötköjen yöstä varoittava?Eiku tuolla oli semmonen ohjelappu :xmas:
Ei saa naurattaa, hiljaisuus on myös ohjesäännössä!Lötköjen yöstä varoittava?
Täällä tuntuu toimivan ihan moitteettomasti myös.voi vittu nyt oikeesti tätä konetta vai onko yleinen vika...lataa stna sivuja minuuttitolkulla! menee hermo!
Turhankin hyvin toimii; ei oikein tuo oppimispäiväkirja etene...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29809893:Täällä tuntuu toimivan ihan moitteettomasti myös.
Yöh... Tervaahan noiden vääntäminen on :kieh:.Turhankin hyvin toimii; ei oikein tuo oppimispäiväkirja etene...
Opettaja taas kurssin alussa ohjeisti, että alkakaa saman tien kirjoittamaan niitä. Niin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29809903:Yöh... Tervaahan noiden vääntäminen on :kieh:.
Tosi kivaaaaaaaa ope .Opettaja taas kurssin alussa ohjeisti, että alkakaa saman tien kirjoittamaan niitä. Niin.
Ai mulla toimii tosiaan ihan nopeasti.Kyllä jumittaa sivujen latautuminen.
Joo sen syy etten alottanuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29809913:Tosi kivaaaaaaaa ope .
mihin sää sitä tähän aikaan illasta?Kuka toisi mulle sinappia?
Mie tuon... Odota ihan hetki :xmas:.Kuka toisi mulle sinappia?
Sori, ihan pakkoEi saa naurattaa, hiljaisuus on myös ohjesäännössä!