Niin tai eka kerta kun vauva ottaa sun sormesta kiinni ja tapittaa sinisillä silmillä, samalla nauraen, sun silmiisi :heart:Aattele sitä vauvan tuoksua, tuhisevaa vauvaa. :heart:
Sori, mä vaan innostun kun joku yrittää kieltää..
Niin tai eka kerta kun vauva ottaa sun sormesta kiinni ja tapittaa sinisillä silmillä, samalla nauraen, sun silmiisi :heart:Aattele sitä vauvan tuoksua, tuhisevaa vauvaa. :heart:
Sori, mä vaan innostun kun joku yrittää kieltää..
Mitä mitä missä semmonen ketju Heti pitää mennä etsimäänTuo yks tissiketju.. tässä menee kohta levottomaksi.
Kuis ny sillee?Tuo yks tissiketju.. tässä menee kohta levottomaksi.
=)Niin tai eka kerta kun vauva ottaa sun sormesta kiinni ja tapittaa sinisillä silmillä, samalla nauraen, sun silmiisi :heart:
Awwwwww :heart:.Niin tai eka kerta kun vauva ottaa sun sormesta kiinni ja tapittaa sinisillä silmillä, samalla nauraen, sun silmiisi :heart:
Mun ei tarvi ku lukee.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805628:Kuis ny sillee?
Ei passais liikaa. Mulla kun lapsen teko jäi pahasti kesken. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805632:Awwwwww :heart:.
Hirmuista vauvalässytyssöpöstelyä liikkeellä :snotty:.
Joku leikkii vissiin sitten tietoista riskiä :saint:.Ei passais liikaa. Mulla kun lapsen teko jäi pahasti kesken. :snotty:
Tissit on kyl kivojaMun ei tarvi ku lukee.. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805650:Joku leikkii vissiin sitten tietoista riskiä :saint:.
Mein juuri syntyny vauva menee eskariin tänä syksynä... :OPuolikas oli kyl maailman ihanin vauva, ja kohta hän täyttää jo kolme. Mihin aika häviää?
Niin onAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805658:Tissit on kyl kivoja
On ne, isot ja pienet.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805658:Tissit on kyl kivoja
Eläpä ihan vielä niitä vauvantarvikkeita laita kiertoon :saint:.
On.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805658:Tissit on kyl kivoja
Jaa..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805673:Eläpä ihan vielä niitä vauvantarvikkeita laita kiertoon :saint:.
Sama täällä :'(Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29805665:Mein juuri syntyny vauva menee eskariin tänä syksynä... :O
ja kaikenmallisetOn ne, isot ja pienet.
Samaa kyllä miettinyt, jotain maagista siinä pitää olla, että tuntee vetoa niitä kohtaan, vielä lähes 30 vuoden jälkeenkin...On.
Mikä ihme siinä on, että paikka josta on joskus tippunut ulos ja sit se tarpeellinen ruokavarasto saattaa vielä tässäkin iässä olla niin kiehtova?
Hys, älä nyt lääkitse tätä kuumetta. Puolikaskin on ollu niin ihana koko loman että on melkein uhmat jo unohtunuVauvat ovat ihania ollessaan vauvoja.
Jonain päivänä niistä tulee teinejä ja esiteinejä. |O
Ei täälä kohta tohi kommentoida enään mitenkään, milloin on piiskaa tulossa ja milloin jo potkupukuja silitellään