The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mulla ei oo mitään mitä jaksaisin tehä :'( Mut söin kyllä niin tuhdin iltapalan ettei toista varmaan tarvita.


Hitto teidän vauvanvaatekeskusteluita, arvatkaa iskikö se vauvakuume tänne nyt sitte :kieh:

Mää taidan mennä ny yksinäni lakanoihin pyörmään, alkaa olemaan jo väähn taju kankaalla taas. Hyvvää yötäää.
 
Mulla ei oo mitään mitä jaksaisin tehä :'( Mut söin kyllä niin tuhdin iltapalan ettei toista varmaan tarvita.


Hitto teidän vauvanvaatekeskusteluita, arvatkaa iskikö se vauvakuume tänne nyt sitte :kieh:

Mää taidan mennä ny yksinäni lakanoihin pyörmään, alkaa olemaan jo väähn taju kankaalla taas. Hyvvää yötäää.
Aattele sitä vauvan tuoksua, tuhisevaa vauvaa. :heart: :rolleyes:

Sori, mä vaan innostun kun joku yrittää kieltää.. :whistle:
 
kahvikirahvi
Aattele sitä vauvan tuoksua, tuhisevaa vauvaa. :heart: :rolleyes:

Sori, mä vaan innostun kun joku yrittää kieltää.. :whistle:
Mää en muista selviskö se vauvan tuoksu mulle koskaan, puolikas haisi useimmiten puklulle vaikkei se ollu edes kova pulauttelemaan :D Mutta se oli niin söpö ja pikkanen ja käsivarrellesopiva, ja se kuorsas ihanasti. Ja se oli niin ilmeikäs, herrenjestas sille sai nauraa. Ja saa vieläkin.
:D
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
Hän on periny äitin kaksarin :D Toi ylempi on mulla teetettynä kuvana ihan seinälläkin, rakastan sitä kun se on eka hymykuva :heart:

Mut nyt kuvat hus ja lähen aikuisten oikeesti nukkuun (lue, pistän koneen kii ja surffailen peiton alta kännykällä) HY!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä