Namunen :wave:Iltaa :wave: härpäkkeestä loppui lataus ja piti ladata välillä.
Awwwww.... mitkä korvat :heart:.Ai kattokaa mikä pääsiäissöpöläinen :heart:
Se haluu olla pupujen ystävä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29805439:Awwwww.... mitkä korvat :heart:.
Nyt oot taas täynnä virtaa leikkimään meiän kaa!Iltaa :wave: härpäkkeestä loppui lataus ja piti ladata välillä.
Oi ku söpö. :heart:Ai kattokaa mikä pääsiäissöpöläinen :heart:
Oikee bestis :heart:.Se haluu olla pupujen ystävä :heart:
Samaan tapaan kun ne kiltit harakat jotka auttaa väskää oravaa tien varresta ylös :heart:Se haluu olla pupujen ystävä :heart:
:xEn tiedä, mutta tiedän miltä näyttää kun Black cattia pullollisen juonut henkilö oksentaa (makkaraperuna-aterian) vaaleapäällysteiselle sohvalle.
Mää en ymmärrä miten ihmisillä tulee aina riitaa, ku luontokii on täynnä tommosia ihania esimerkkejä : /Samaan tapaan kun ne kiltit harakat jotka auttaa väskää oravaa tien varresta ylös :heart:
Mulla on näkkäriä, päällä juustoa ja ÄitiMyttysen valkosipulisuolakurkkujaKinkkuvoileipää ja Potteria. Ei ole kyllä hyvä filkka :-/
Mulla on näkkäriä, päällä juustoa ja ÄitiMyttysen valkosipulisuolakurkkuja
Aattele sitä vauvan tuoksua, tuhisevaa vauvaa. :heart:Mulla ei oo mitään mitä jaksaisin tehä :'( Mut söin kyllä niin tuhdin iltapalan ettei toista varmaan tarvita.
Hitto teidän vauvanvaatekeskusteluita, arvatkaa iskikö se vauvakuume tänne nyt sitte :kieh:
Mää taidan mennä ny yksinäni lakanoihin pyörmään, alkaa olemaan jo väähn taju kankaalla taas. Hyvvää yötäää.
Mää en muista selviskö se vauvan tuoksu mulle koskaan, puolikas haisi useimmiten puklulle vaikkei se ollu edes kova pulauttelemaan Mutta se oli niin söpö ja pikkanen ja käsivarrellesopiva, ja se kuorsas ihanasti. Ja se oli niin ilmeikäs, herrenjestas sille sai nauraa. Ja saa vieläkin.Aattele sitä vauvan tuoksua, tuhisevaa vauvaa. :heart:
Sori, mä vaan innostun kun joku yrittää kieltää..