ole huoleti
Ei v....u! Taas etsimässä täältä seuraa. Eikö modet vois jo puuttua tähän jotekin?
häppis se vaan täällä onanoi ja leikkii poikaleikkii. Ei siihen kukaan tartu...
Ei v....u! Taas etsimässä täältä seuraa. Eikö modet vois jo puuttua tähän jotekin?
Olisko se tyyppi jotenkin liikuntavammainen? Kun se on aina täällä palstalla.häppis se vaan täällä onanoi ja leikkii poikaleikkii. Ei siihen kukaan tartu...
Ihan sattumalta tänne palstalle joskus eksyin. Olen lukenut viestejäsi ja sytytät palon sisälläni herkkyydelläsi. Itsekin olen sisimmässäni herkkä mies. En vain ole uskaltanut tuoda tuota puolta esiin kuten olisin halunnut. Ehkä sinun kanssasi se on mahdollista.Kiitos! Laittele viestiä niin tutustutaan lisää Mä lähden tästä pääsiäisen viettoon.
Toivon ap:lle tsemppiä vaikeassa tilanteessa.
Kärttyisät akat minua täällä huvittavat. Ja ikävänsävyiset sanat naisilta hämmentävät. On vaikea tunnistaa sellaista naiseksi kun en sellaisten naisten kanssa ole oikeasti ole koskaan ollut tai voisi olla, jotka kirjoittavat ilkeästi tai "viileään", miehiseen tapaan. Tässäkin ketjussa ap kirjoittaa selkeästi naisellisesti, mutta jotkut vastaajat aika äijämäisesti ja rumastikin."häppis" -> Happygirl-91 jonka ajoittain epäillään olevan "mies1":sen toinen palstapersoona. Siihen en ota kantaa, mutta toteanpa vain että on ihan käsittämättömän itsekästä ja muita huomioimatonta käytöstä "mies1":seltä jatkuvasti sotkea omat kummalliset halunsa ja mieltymyksensä ketjuihin, joissa toiset ihmiset hakevat apua ja tukea. Näitä on nytkin varmaan kolme ketjua tässä jotka hän on käynyt kaappaamassa ihan vaan omille turhille, tyhjänpäiväisille löpinöilleen. Alkaa oikeasti harmittamaan.
Oletan että hän ei tähän mitään kommentoi, koska kummasti kaveri katoaa aina kun pitäisi omaa käytöstä mitenkään kommentoida. Tai saataa hän käydä jotain täysin sisällötöntä tuubaa suoltamassa, mutta se nyt kärpäsen surinaa kaikkien korvissa.
No tehän osaatte multitaskingin miehiä paremmin Eikös sama kirjoittaja voi sekä provosoida että auttaa?ja millä tavalla muiden naisten tahallinen ärsyttäminen ja kritisoiminen auttaa tämänkin ketjun aloittajaa?
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Parempi erota jos suhde ei toimi.Keskity siihen omaan mieheesi ja omiin lapsiisi, sinä olet valintasi jo tehnyt. Lopeta moiset haihattelut.
Lue tämä viestini uudelleen!Alkuperäinen kirjoittaja Älä alistu;29803288:Aika alistuneelta vaikutat, mitä hittoa; eihän se ole normaali suhde, jos toinen rajoittaa toisen menemisiä noin vahvasti! Kannattaisi ehkä mennä yksin terapiaan, jotta pääset joskus tuosta suhteesta pois. Miehesi on selvästi manipuloiva, ja se on todennäköisesti syy, miksi koet olevasi ihastunut johonkin toiseen. Koska alitajuisesti yrität etsiä ulospääsyä ahdistavasta suhteesta. Tee itse elämällesi jotain! Käy ulkona, tapaa kavereita, ELÄ omaa elämääsi. Jos miehesi rajoittaa sinua, lähde suhteesta.Ja unohda muut miehet, kasvata itsetuntoasi niin että näet selkeästi miten epäterveessä tilanteessa tällä hetkellä olet!