V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tinnituksesta paasee eroon jos ihminen kuuroutetaan. Mieluummin kuuro kuin kuollut.
Olisiko näin? Tunnen erään sokean miehen, joka saa lääkkeiden sivuvaikutuksina näköhäiriöitä.
Ja eihän eutanasian käyttöönotto tarkottaisi sitä, että Suomessa pitäisi ottaa samanlaiset käytännöt käyttöön mitä Hollannissa on. Saataisiin edes niille kuolemansairaille mahdollisuus eutanasiaan, se olisi jo askel eteenpäin.
Ahaa. Minä tunnen kaksikin kuuroa ja sokeaa, eli kuurosokeaa ihmistä, jotka elävät täysin tyydyttävää elämää, jopa on perhettäkin
Ah, miten tyydyttävää joidenkin mielestä olisi ollut jo vuosikymmeniä sitten armomurhata Stephen Hawking. Entä suomalainen Johan Venninen? Puhumattakaan monista muista aivan tavallisista, jonkin sairauden tai vamman omaavista.
Ahaa. Minä tunnen kaksikin kuuroa ja sokeaa, eli kuurosokeaa ihmistä, jotka elävät täysin tyydyttävää elämää, jopa on perhettäkin
Ah, miten tyydyttävää joidenkin mielestä olisi ollut jo vuosikymmeniä sitten armomurhata Stephen Hawking. Entä suomalainen Johan Venninen? Puhumattakaan monista muista aivan tavallisista, jonkin sairauden tai vamman omaavista.
Onko sulla hoitotestamentti? Sillähän tähän voi ainakin jossain määrin vaikuttaa.
Mun käsittääkseni hoitotestamentissa voi tarkkaan määritellä millaisissa tilanteissa tuo elvytyskielto on voimassa. En ole tutustunut siihen kunnolla. Mutta kannattaa ottaa selvää, ihan jokaisen.
Suomessa kenenkään ei tarvitse maata "vuosikausia kivuissa keinotekoisesti hengissä" vaan hän voi kieltäytyä tai luopua elämää ylläpitävästä hoidosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Rempseät roiskeläpät;29800917:Ilmeisesti tämä ei ollut enää vain lievä sairaus tai hän pelkästään elämäänsä kyllästynyt kun eutanasia sallittiin. En tiedä tajuaako ihmiset millaista tinnitus on joillekin jo lievänä, puhumattakaan sellaisesta, joka aiheuttaa fyysisiä oireita, valtavasti kipua, tekee mahdottomaksi elämää normaalisti eli vie toimintakyvyn, kyvyn nukkua ja levätä, jopa halun elää.