Vaan suomalaiset on niin idiootteja että jäävät seisomaan suojatien eteen, sen sijaan että reilusti kävelisivät niin että heidän liikkeensä olisi ennalta-arvattavia. Sama homma eilen, poljin pyörää niin nainen "säikähti" kun tulin sivusuunnasta ja jäi yhtäkkiä paikalleen. Jos olisi kävellyt normisti niin olisin väistänyt oikealta. Tottakai näin hänet ja ennakoin mutta tää rouva taas luuli että ajaisin päältä. No mä kiersin sitten hänen etupuolelta, mikä on vaarallisempaa jos hän oiskin yhtäkkiä jatkanut matkaansa. EIi voi koskaan tietää mitä suomalainen tekee liikenteessä!!!
Olin ihan samanlainen ennen, pysähdyin suojatien eteen, kun menin Saksaan vaihtoon niin autoilijat tööttäs mulle ja näytti keskisormea, rupesin sitten kävelemään ihan reilusti suojatielle niin kaikki väisti ja liikenne sujui tosi nätisti. Sitten kun tulin takas Suomeen enkä pysähtynytkään suojatien eteen niin meinasin jäädä auton alle useamman kerran.
Te suojatiellä toljottelijat itse opetatte autoilijat tulemaan ensin, ja sitten kun joku tekeekin poikkeavaa niin taas lennetään konepellillä.
Siis SUOMALAISET PLIIS, kävelkää normisti älkääkä pysähdelkö kuin idiootit, kun menette vaan eteenpäin niin liikkuvan ajoneuvon on helppo ennakoida teidän liikkeet ja väistää! Suojatie on etuoikeutettu, käyttäkää sitä oikeutta. Aiheutatte oikeita vaaratilanteita kun teette äkkiliikkeitä.