ei vaan viittitä. miten fru krut:kin tykkäis kun kirjottaisit sille perinteisen rakkauskirjeen.
kyllä ne päivät on meidän suhteessa eletty kymmeniä vuosia sitten
ei vaan viittitä. miten fru krut:kin tykkäis kun kirjottaisit sille perinteisen rakkauskirjeen.
no ole sitten :stick:kyllä ne päivät on meidän suhteessa eletty kymmeniä vuosia sitten
no ole sitten :stick:
Nyt menee koko ilta tätä hakiessa, linkki?ristus toi mytikka on viisas nainen
*isommalla puolen olevaan ketjuun viitaten*
Nyt menee koko ilta tätä hakiessa, linkki?
Tästähän ei varmaan ollut missään vaiheessa mitään epäilystä :xmas:ristus toi mytikka on viisas nainen
*isommalla puolen olevaan ketjuun viitaten*
Ei pienintäkään epäilyksen häivääkään :kiss:. Vaan oivalliset sanat olit valinnut tuohon "tasokkaaseen" ketjuun.Tästähän ei varmaan ollut missään vaiheessa mitään epäilystä :xmas:
Joskin alkuperäinen aikeeni oli pidättäytyä kommentoimasta tuohon ah niin tasokkaaseen ketjuun :snotty:
Tästähän ei varmaan ollut missään vaiheessa mitään epäilystä :xmas:
Joskin alkuperäinen aikeeni oli pidättäytyä kommentoimasta tuohon ah niin tasokkaaseen ketjuun :snotty:
no must se olis romanttista...mää oon kai sit vielä liian romanttisuuden nälkänen yksilö.aatteleppa että neuvoisit isääs runoilleen sun mutsille
Kohta voisi tosiaan kaivaa kaapista sipsipussin ja ottaa kyytipojaksi tsihin .nyt ei jaksa enää yhtään penkoa,jatkuu joskus...tsih!
no must se olis romanttista...mää oon kai sit vielä liian romanttisuuden nälkänen yksilö.
mullakin on sipsii:ashamed: en vaan kehdannut kertoa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798356:Kohta voisi tosiaan kaivaa kaapista sipsipussin ja ottaa kyytipojaksi tsihin .
Miulla on vielä dippiäkin :ashamed:.mullakin on sipsii:ashamed: en vaan kehdannut kertoa.
mulle saa kirjoitaano en määkään kokonaan poisulje tommosta jos vastapuoli tuntuis olevaan härillään paperikirjeille
mutta näin sökönä en ala koittamaan
mullakin olis mut en tehnyt...mun lempparii, ranchii. ehkä pistän sipsitkikin pian piiloon ja syötän ne toisaalle niin ei levenis oma per niin paljon. hetken mielijohteesta ostin ja nyt vähän jo kaduttaa...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798368:Miulla on vielä dippiäkin :ashamed:.
Ja höpön löpö siun kaa. Ei kannata herkuista huonoa omatuntoa kantaa. Käyt tekemässä sen dipin nyt vaan .mullakin olis mut en tehnyt...mun lempparii, ranchii. ehkä pistän sipsitkikin pian piiloon ja syötän ne toisaalle niin ei levenis oma per niin paljon. hetken mielijohteesta ostin ja nyt vähän jo kaduttaa...
mulle saa kirjoitaa
Varsinkin kun tinkun kroppa ei ole mikään iso. Yks dippi haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29798394:Ja höpön löpö siun kaa. Ei kannata herkuista huonoa omatuntoa kantaa. Käyt tekemässä sen dipin nyt vaan .
et sää oo nähnyt mun kropaaVarsinkin kun tinkun kroppa ei ole mikään iso. Yks dippi haittaa.
Muistaakseni olet joskus sanonut että sulla on muutama liika kilo.et sää oo nähnyt mun kropaa
et sää oo nähnyt mun kropaa