Miksi eksäsi ei osallistu lapsen hoitoon?Ei tympäse, kun siihen on niin tottunut.
Parin vuoden päästä voin taas alkaa tehdä juoksulenkkejä, kun muksun viitsii jättää 45 minuutiksi kotiin.
En osaa sanoa. Tai osaan mä jotain, mutta en tänne viitsi kirjoitella asiasta kovin yksityiskohtaisesti. Hänen asioistaan siis.Miksi eksäsi ei osallistu lapsen hoitoon?
Jep, eikä yksikään tässä ketjussa valittanut.Itsepä olette soppanne keittäneet.
Jostain ketjusta muistan sinun kriittisesti suhtauneen isättömyyteen ja siihen että lapsi ei saa molemman vanhemman mallia perheessään. Toivottavasti nykyään kun itse olet ilmeisesti samassa tilanteessa (?) niin myös koet sen eri tavalla mitä silloin. Tämä nyt ihan vain ystävällisenä "välihuomautuksena" kun tosiaan muistelen sun olleen hieman skeptinen yksilön elämänlaatuun yh-äidin kasvattamana.Jep, eikä yksikään tässä ketjussa valittanut.
Paljon parempi on ollut näin. Parisuhde ei ole ollenkaan välttämätön. En koe tarvitsevani ketään ja tykkään elää sinkkuna.Itsepä olette soppanne keittäneet.
Harvempi kai sitä yksin on sen lapsen tehnyt...Itsepä olette soppanne keittäneet.
Mitä vittua? Nykyisin?Jostain ketjusta muistan sinun kriittisesti suhtauneen isättömyyteen ja siihen että lapsi ei saa molemman vanhemman mallia perheessään. Toivottavasti nykyään kun itse olet ilmeisesti samassa tilanteessa (?) niin myös koet sen eri tavalla mitä silloin. Tämä nyt ihan vain ystävällisenä "välihuomautuksena" kun tosiaan muistelen sun olleen hieman skeptinen yksilön elämänlaatuun yh-äidin kasvattamana.
:O No sitten ihmettelen kyllä mielipiteitäsi, mutta ehkä muistan väärin kun niissä vänkäysketjuissakin aika paljon keskustelijoita ja kommentteja on.Mitä vittua? Nykyisin?
Mä oon ollut tässä "tilanteessa" jo vuosia, ihan on omat mielipiteet ja arvot edelleen samoja kuin joskus puoli vuotta sitten.
Ja oli jo ennen äidiksi tulemista.
Taasko sinä lapseton tulet neuvomaan muita!!???:O No sitten ihmettelen kyllä mielipiteitäsi, mutta ehkä muistan väärin kun niissä vänkäysketjuissakin aika paljon keskustelijoita ja kommentteja on.
Siis miksi ihmettelet?:O No sitten ihmettelen kyllä mielipiteitäsi, mutta ehkä muistan väärin kun niissä vänkäysketjuissakin aika paljon keskustelijoita ja kommentteja on.
:'D Voin tehdä vaikka kymmenen lasta eikä muissa kuin pikkujutuissa mun näkemykset/arvot muutu, vaikka se teistä lapsellisista onkin kiva aina yrittää vetäistä tuo lapsetonkortti.Taasko sinä lapseton tulet neuvomaan muita!!???
Äh muistan väärin. Mut joo, miten sen nyt pukisi sanoiksi. Jos mä olisin yh olisin ehdottomasti sitä mieltä, että yksinhuoltajia pitää tukea rahallisesti ja heidän perhe-elämää ylipäänsä ja niissä ketjuissa joissa on ollut puhe esim. isättömien lasten oikeuksista, niin kai ne mielipiteet näkyisi sitten yh myönteisimpinä.Siis miksi ihmettelet?
Miten sä edes kehtaat yrittää lapsettomana äitejä neuvoa?? Sun näkemykset ei perustu kokemuksiin ollenkaan. Mitä jos et olisi koskaan syntynyt ja kävisit kertomassa muille miten kannattaa elää???:'D Voin tehdä vaikka kymmenen lasta eikä muissa kuin pikkujutuissa mun näkemykset/arvot muutu, vaikka se teistä lapsellisista onkin kiva aina yrittää vetäistä tuo lapsetonkortti.
Arvot ja näkemykset voivat muuttua ajan myötä, vaikka ei edes lapsia saisi.:'D Voin tehdä vaikka kymmenen lasta eikä muissa kuin pikkujutuissa mun näkemykset/arvot muutu, vaikka se teistä lapsellisista onkin kiva aina yrittää vetäistä tuo lapsetonkortti.
Miten niin ei perustu kokemuksiin OLLENKAAN? Jumalauta mä hoidan päivät pitkät lapsia ja nuoria niin kai mä nyt jotain heistä tiedän. Pidä suusi kiinni jos noin vähän tiedät, ja muahan sä et tunne pätkääkään.Alkuperäinen kirjoittaja kuules pikkutyttö;29791877:Miten sä edes kehtaat yrittää lapsettomana äitejä neuvoa?? Sun näkemykset ei perustu kokemuksiin ollenkaan. Mitä jos et olisi koskaan syntynyt ja kävisit kertomassa muille miten kannattaa elää???
Meinaaksä, että jos ihminen on itse joutunut syystä tai toisesta johonkin tilanteeseen, niin se ei silloin voi olla sitä mieltä, että kyseessä oleva tilanne ei ole välttämättä se optimaalisin?Jostain ketjusta muistan sinun kriittisesti suhtauneen isättömyyteen ja siihen että lapsi ei saa molemman vanhemman mallia perheessään.