hopppp
Berliiniin mennään kesäkuussa koko perheellä. 5v ja7v ja mies ja minä. 4 yötä ollaan perillä.
Phoebsi: Minkä tyyppistä aktiviteettia kaipaatte?
Itse ottaisin hotellin esim. Prenzlauer Bergistä tai jos haluaa rosoisempaa meininkiä ja iltaelämää niin Friedrichshain tai Kreuzberg pvat oivia paikkoja. Kaikki on huomattavasti halvempaa ja aidompaa kuin Mitten, Unter den Lindenin saati Ku-Dammin ympäristössä, jonka shoppailumeininkeihin riittää kyllä päiväreissu. Viktoria Park on mainio paikka pällistellä ympäristöä, siellä on kukkula, jossa hyvät, ilmaiset näkymät ja mainio biergarten.
WelcomeCardia eivät ole meidän vieraat koskaan hankkineet, BVG:n eli julkisen liikenteen lippu sitä vastoin on erittäin hyvä hankinta.
Vedä hihasta, jos näet minutBerliiniin mennään kesäkuussa koko perheellä. 5v ja7v ja mies ja minä. 4 yötä ollaan perillä.
Kaikkialle. Tussaudsiin, London Eye:hen -- jos vaan on joku paikka, jonne voit hankkia liput etukäteen ja kenties jopa sisäänpääsyajankin, tee se ihmeessä. Ellet sitten tykkää jonottaa ja maksaa ekstraa. Lontoossa kumpikin onnistuu erinomaisesti.Lontooseen viikon kuluttua. Mihin kannattaa varata liput etukäteen Lontoossa?
Oli mielessä, mutta aikaa on rajatusti. Kotona pitää jonkun nakitetun vahtia eläimiä ja kasvihuonetta, joten pitkäksi aikaa ei voi kotoa poistuaLuonnontieteellsessä tosiaan kannattaakin käydä, mutta kun niillä nurkilla olette, niin kannattaa myös käydä kansallismuseossa jos aikaa vaan riittää. Siellä on nyt kiva vaihtuva näyttely, ja lapsillekin puuhaa yläkerrassa.
Ehkä pitäisi lykätä reissu syyslomaan, sitten tartteisi vain jonkun kaitsemaan eläimiä (ei olisi enää kasvihuonetta) ja voisi olla poissa pidempäänkin kuin yön tai kaksiAteneum