Mulla on alkoholiongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä hennon kahvinmakuinen punkku on mielenkiintoisen makuinen. Ostin sitä yhteen aikaan usein, nyt voisi taas ostaa, jos sopisi karitsan kanssa, ainakin tuossa on lampaan kuva, joten ei ku kokeilemaan :)

Caf

Mä olen henkeen ja vereen kahvi-ihminen.
Varteenotettava vinkki, kiitti!

Seuraavaksi sitten opettelet yhdistämään tumman suklaan ja punaviinin. :heart:

Suklaa sellaisenaan ei mene, en tiedä auttaako viini yhtään asiaa.
Ja siis en todella ole mikään nirso mutta nyt nää kaikki mun "inhokit" ovat sattuneet samaan ketjuun.:D

Juustoista pidän kovasti, jos tässä nyt makuun pääsee niin ens kerralla pidän juustokestit viineineen.=)

Oi oi, ei taida mennä pääsiäinen ilman viiniä täälläkään. Sen verran alkoi mieli tehdä. Toi yksi vinkki-nimimerkin vinkkaama kahvipunaviini houkuttelee ihan hirveästi. :p

Tän takia on just hyvä kysellä palstalta.:heart: Eipä ne välttämättä alkossa olis osanneet tuotakaan tarjota.
Ja minä en ainakaan olis tajunnut kysellä.

• Tykkää
Reactions: krut
Suklaa sellaisenaan ei mene, en tiedä auttaako viini yhtään asiaa.
Ja siis en todella ole mikään nirso mutta nyt nää kaikki mun "inhokit" ovat sattuneet samaan ketjuun.:D

Juustoista pidän kovasti, jos tässä nyt makuun pääsee niin ens kerralla pidän juustokestit viineineen.=)

Suklaan pitää olla tummaakin tummempaa (semmoista mitä mä kutsun orgastiseksi suklaaksi, ei mitään fazerin maitosuklaata).

Juustot repertuaariin sitten seuraavaksi kyllä! *kuola valuu*

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kiitos tosi paljon kaikille! Teistä oli suuri apu!:heart::flower: