Joo mutta kaikki ei löydä eikä silti suostu kokeilemaan tuota työtä.Ei tarvitse, löysin kiinostavampaa työtä jota teen mieluummin tällä hetkellä.
No nuo on tekosyitä ettei muka ole sosiaalinen yms koska sellaiseksi kyllä oppii ja minusta mikään työ ei ole halveksittavaa.En ole työtön, mutta mieluummin lapioisin vaikka paskaa työkseni kuin rupeaisin puh.myyjäksi. Ei sen paskempaa ammattia olekaan. Ensinnäkin olen sosiaalisesti niin kyvytön etten tuollaiseen ammattiin sopisi. Ja toiseksi minua itseäni vitutti kun ne soitteli yhteen aikaan jatkuvasti. Piti vaihtaa numero, ja sitä en ole antanut minnekään mistä ne voisi sen saada. En haluaisi kiusata ihmisiä työkseni.
No miten mä sitten olen oppinut? yläasteella ei ujuompaa tyttöä löytynyt kuin minä.^ Ei muuten opi. Ihmiset ovat niin eri luonteisia ja en usko että itse ikinä tästä muutun kovin paljoa.
Kesällä aloitan.Oletko sä nyt sit puhelinmyyjä?
Mitä myyt?Kesällä aloitan.
Lehtiä.Mitä myyt?
Kaikki eivät halua oppia. Viihtyvät sellaisina kuin ovat ja tuollainen painostus lähinnä ärsyttää. Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista tehtyjä.No miten mä sitten olen oppinut? yläasteella ei ujuompaa tyttöä löytynyt kuin minä.
Niin, kuten yllä on todettu, ihmiset ovat eri luonteisia. Toiset ovat alunperin ulospäinsuuntautuneita, toiset avautuvat pikkuhiljaa ja toiset ovat ihan vakiintuneesti introverttejä eivätkä edes halua pakottaa itseään "sosiaaliseksi".No miten mä sitten olen oppinut? yläasteella ei ujuompaa tyttöä löytynyt kuin minä.