Siitäs sait saamarin kakkakasa. Olihan oikein miehen exälle?

---
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29784243:
ja kun joku sanoi, että on siinä ihmisessä varmasti jotain hyvääkin kerran mies on sen kanssa ollut. Ihmiset muuttuvat, ihan oikeasti se ihminen jonka kanssa joskus olit, ei 10 vuoden päästä välttämättä ole lainkaan sama. Varsinkaan jos vielä ero siinä välissä.
Vähän tässä nyt kommentoin Datankin puolesta. Jos hänen exässään on jotain vialla, niin sitä vikaa ei välttämättä ollut silloin kun he on alkaneet seurustelemaan...
Ihan samalla tavalla itse saatat muuttua. Tai muuttua puolison silmissä.

Joten saatat olla jonain päivänä samassa tilanteessa.
 
"noh"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29784268:
Niin? liittyy tähän nyt miten?
Jos ihminen on kovasti katkera, niin kai se saattaa alkaa tekemään paskoja juttuja toisille. Kannattaiskin vain jatkaa sitä omaa elämäänsä :/
Tuskinpa jatkat vaan elämääsi kun mies löytää uuden naisen itselleen ja se nainen alkaa lapsillenne äitipuoleksi,varmasti niin tulee vielä käymään.
 
[QUOTE="noh";29784276]Tuskinpa jatkat vaan elämääsi kun mies löytää uuden naisen itselleen ja se nainen alkaa lapsillenne äitipuoleksi,varmasti niin tulee vielä käymään.[/QUOTE]

No onhan minulle jo näin käynyt ja ihan olen kyllä jatkanut elämääni :D
Ja hyvä äitipuoli onkin lapsilleni, kuten exäni mielestä mieheni on hyvä isäpuoli lapsillemme..
 
------------------
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29784274:
Joo, kyllä se on yrittänyt jo kaikki "miehes pettää" ja muut jutut :D
Joo,niin varmaan,tietysti.

Mutta onko se exä itse sanonut olevansa katkera niinstä em jutuista?
Niinpä,sitähän minäkin.

Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista ja yksiselitteistä. ;)
 
kannattaakohan noin yksityiskohtaisesti kertoa täällä…
Anyways ehkä itse tiedät ja kannat vastuun teoistasi. Todella ällöttävää tuollainen lastensuojeluilmoitusten tehtailu ja ihmisten kiusaaminen, vie mielummin häiriköinti poliisille suoraan.
 
Minä ainakin olen yrittänyt parhaani, mutta sitten vaan tullut niin paljon juttua sieltä toiselta laidalta, ettei mitään rajaa. Alku meni hyvin, ei siinä mitään, mutta sitten tuli kaikenlaista mitä en tähän ala eritellä. Mulla on validit syyt.
 
"Äiti-77"
Sympatia ap sulle.. tiedän tunteen kun miehen ex- oli tuollainen.. se on helppo täällä sanoo et en mää noin toimis jne.. kun ei tuota ole itse kokenut!!!! ja siinä ei tosiaan muu auttanut kun aina laittaa luu kurkkuun, koska jos ei laittanut mitään niin siitä se tykittäminen vasta alkoikin... riitti yksi näppärä viesti niin sai taasen olla hetken rauhassa... ja oi sitä lapsilla kiristämistä!! Luojan kiitos on tuo elämä takana!!!
 
kiinakrääsä
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29784268:
Niin? liittyy tähän nyt miten?
Jos ihminen on kovasti katkera, niin kai se saattaa alkaa tekemään paskoja juttuja toisille. Kannattaiskin vain jatkaa sitä omaa elämäänsä :/
Mutta miksi sinä teet paskoja juttuja takaisin, jos et ole katkera edes.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Kuohu
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29783452:
Arvostavat, että yritämme sitä, että he voisivat tulla meillä käymään. Voisimmehan me kokonaan antaa olla koko exän ja odottaa että lapset täyttävät 18v, sekö olisi lapsille parempi?
Siis eikö ole mitään sopimusta lasten tapaamisista, miksei miehesi ole hoitanut asiaa virallisesti, jos on noin hankala ex. Sehän olisi lasten etu, jos kerran haluaisivat tavata isäänsä enemmän. Miehet on joskus niin tossuja näissä asioissa. Ja se EI ole hyväksyttävä excuse, ettei halua riitaa lasten äidin kanssa...
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
"Vieras."
Mäkin olen ollut samantapaisessa tilanteessa kuin ap. Miehen exä oli katkera asioista, joita he eivät tehneet, mutta mies teki minun kanssani. Eikä se ollut mitään kuvittelua, vaan tämä nainen saattoi soittaa kymmenen kertaa päivässä ja valittaa asiasta. Syyksi riitti vaikka se, että lomailtiin jossain, missä he eivät olleet lomailleet.

Lapsilla kiristämistä oli paljon, ensin lapsia ei siis olisi annettu isälle ja sitten olisikin pitänyt olla valmiudessa hakemaan lapset jatkuvasti milloin tahansa (välimatkaa yli 100 km) ja jos juuri silloin ei sopinut, exä uhkaili ties millä.

Kyllä ymmärrän ap sua. Itekin tuli muutama älytön tekstari laitettua, vaikka olen aina pitänyt itseäni järkevänä ihmisenä.
 
ihme touhua
[QUOTE="ookoo";29783726]Asuuko miehen lapset kaukana?

Miten ex-vaimo esim kiristää lapsia ja teitä?[/QUOTE]

Ihmettelen myös, jos lapset ovat jo kohta aikuisia, eli varmaan ihan teinejä jo, että eivätkö osaa itse kulkea tapaamaan isäänsä. Eihän äiti voi sellaista murrosikäisiltä enää kieltääkään ilman oikeuden päätöstä. Jota tehdessä tuon ikäisten lasten mielipidettä kysytään myös.
 
"sssss"
Minä ainakin olen yrittänyt parhaani, mutta sitten vaan tullut niin paljon juttua sieltä toiselta laidalta, ettei mitään rajaa. Alku meni hyvin, ei siinä mitään, mutta sitten tuli kaikenlaista mitä en tähän ala eritellä. Mulla on validit syyt.
Sinähän et ole kovin empaattinen kertomasi mukaan, joten ehkä toiseltakin meni hermot ja hänelläkin on syynsä. Kuin kaksi marjaa.
 
kahvikirahvi
[QUOTE="sssss";29784598]Sinähän et ole kovin empaattinen kertomasi mukaan, joten ehkä toiseltakin meni hermot ja hänelläkin on syynsä. Kuin kaksi marjaa.[/QUOTE]

Voihan sitä käyttäytyä asiallisesti vaikkei empaattinen oliskaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiinakrääsä;29784388:
Mutta miksi sinä teet paskoja juttuja takaisin, jos et ole katkera edes.
Eiköhän se nyt oo tässä jo moneen kertaan tullu selväksi, että tuolle pitää laittaa se luu kurkkuun tai homma jatkuu pahempana. Hän itse aina nämä aloittaa ja sille on pakko sanoa takaisin, tai kohta se on tekemässä jo jotain hullua
 
kasvakaa aikuiseksi
Voi hyvät naiset ja miehet. Jos olette jo muksujakin saaneet maailmaan juman kekka, kasvakaa aikuisiksi. Sekä te koston himoiset exät attä typerät nyxät. Mun exällä on uusi vaimo ja pari uutta muksua. lähti tuon uuden matkaan kun meidän nuorin oli muutaman kk vanha. Silti en jaksa tehdä kaikkien elämästä hankalaa. Mahtuvat koko perhe meille kahville, ottavat minun ja ex lapset mukaan reissuille ja minä taas otan exän muksut mukaan vaikkapa huvipuistoon tai tänne yökylään. Sillai se elämä on paljon helpompaa...
 
Lilymarleeni
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29784628:
Eiköhän se nyt oo tässä jo moneen kertaan tullu selväksi, että tuolle pitää laittaa se luu kurkkuun tai homma jatkuu pahempana. Hän itse aina nämä aloittaa ja sille on pakko sanoa takaisin, tai kohta se on tekemässä jo jotain hullua
Eli siis uskoo, jos sanotte takaisin. Eihän tuo sitten niin paha tapaus ole :)
 
"Kaisla"
Ihmettelen myös, jos lapset ovat jo kohta aikuisia, eli varmaan ihan teinejä jo, että eivätkö osaa itse kulkea tapaamaan isäänsä. Eihän äiti voi sellaista murrosikäisiltä enää kieltääkään ilman oikeuden päätöstä. Jota tehdessä tuon ikäisten lasten mielipidettä kysytään myös.

Ei voi kieltää ei, mutta äidin lähivanhempana ja sillä hetkellä vastuussa olevana huoltaja tulee tietää missä lapset liikkuvat. Liikkuivat sitten leffassa tai kaverilla äidin täytyisi vastuussa ollessaan tietää mistä lapsia etsitään jos esim.jotain sattuu. Tämä viestinä lähinnä KOOÄFFÄLLE joka on hakenut lapsia salaa miehensä kanssa heille vierailemaan.
 
nössykkävässykkä
Kuuntelen ja lohdutan vaimoani sekä olen pahoillani että asia varjostaa hänen iloaan.
Siis sä oikeasti lohdutat vaimoasi sen takia että oot ollut ennenkin naimisissa ja sulla on lapsia exän kanssa?? Haloo hei, nyt herätys mies!! Minkälainen tossuvässy sitä voikaan ihminen olla, herranen aika. Ja miten tuollaisessa asiassa ees lohdutetaan? "ei hätää kulta, en mä sitä oikeesti koskaan rakastanut, muuten vaan tein lapsia sen kanssa ja naimisissakin olin, mutta ei se koskaan ollut niin ihana kuin sä, uskothan kulta"? Mites kun astrokin on ollu sua ennen naimisissa ja sillä on lapsikin jonkun muun kanssa niin lohdutteleeko hän kanssa sua kuinka "ei sillä ollut niin isoa mulkkua kun sulla, eikä se osannut tehdä mitään oikein, täysin kulissiliitto oli se, en oo koskaan rakastanut ennen"? Ettekö te oikeasti hyvät ihmiset tajua että toi on todella sairasta? :O

Astron todellakin kannattais harkita itsetunnon kehitämistä jos oikeasti puolison elämä ennen häntä ahdistaa ja surettaa noin paljon....
 

Yhteistyössä