Kyllä se on suuri murhe ja estää tulevaisuuden parisuhteita. Lisäsi paljon ihania lapsia jää syntymättä. On myös hyvin tavallista että sterilisaatiota kadutaan silti vaika se on tehty yli 30 vuotiaana.Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;29776558:Kyllä pitäisi saada. Omapa on murheensa, jos mieli muuttuu myöhemmällä iällä.
Saako sitä edes julkisella? Vaikka saisi, en periaatteestakaan menisi sitä purkamaan julkisella...Kyllä, mutta jos mieli muuttuu, niin maksakoon sitten sen jälkeen kaiken yksityisellä itse.
Riippuu aika paljon tapauksesta. On paljon parisuhteita, joihin ei lapsia kaivata eikä haluta. Ja kaikki lapset eivät ole ihania.Kyllä se on suuri murhe ja estää tulevaisuuden parisuhteita. Lisäsi paljon ihania lapsia jää syntymättä. On myös hyvin tavallista että sterilisaatiota kadutaan silti vaika se on tehty yli 30 vuotiaana.
Asian vierestä täysin mutta hiukka erikoista on tuokin, että tekee usean abortin koska kaikki ehkäisyt pettää. Ei ne ehkäisyt nyt niin huteria ole, vaikka eivät 100% turvaa annakkaan. Yhden tai kaksi pettämiskertaa ymmärrän, mutta jos niitä on tusina on ehkäisyn käyttäjässäkin jo jotain vikaa. Ja jos noin oikeasti olisi, niin kaksi ehkäisyä pitäisi olla käytössä päällekäin, niin ei varmasti tarvitse abortteja tehdä.Pitäisi. Sain sisäiset raivarit kun kuulin yhdestä raukasta joka ollut jo useassa abortissa kun kaikki ehkäisyt vain pettää. Yksi lapsi on ja aivan masentunut jatkuvista aborteista, hänelle tosi kova pala. Ei vaan saa pyynnöistä huolimatta sterilisaatiota mikä on aivan käsittämätöntä. Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi saada itse päättää kehostaan.
Itse aion pyytää seuraavassa sektiossa sterilisaatiota, mutta mulla on se onni tässä, että sattumoisin sen kolme lasta haluan eli täytän toisen kriteerin.
purkua ei tehdä julkisella joten ite se omasta pussista maksat. No worries.. ei mene yhteiskunnan varat siihenEi, koska mieli kuitenkin vielä muuttuu ja sitten yhteiskunnan pitää taas maksaa purut ja hoidot.