Raiskaukset kasvussa, vika naisissa

  • Viestiketjun aloittaja "Silja"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29771324:
Niin, sun mielestä raiskaus on hellävarainen yhdyntä, jos raiskaaja on sitä mieltä.
Ja naiset pois metsästä tai piru vie.
Tiedätkö Lunatic, jos haluat jutella oikeasti lakkaat väärentelemästä toisten sanomisia tai sitten lainaat väittämääsi sen kommentin jossa näin on sanottu.
 
iu
Vaikka syy on aina raiskaajan tai muun väkivallan tekijän, niin silti tyttären äitinä olen teroittanut lapselleni asioita, joita tuskin pojalle olisi niin tullut painotettua:

ÄLÄ lähde pimeällä lenkille vähäliikenteisille teille. ÄLÄ mene syrjäiselle lenkkipolulle päivälläkään, ainakaan ilman koiraa. ÄLÄ liiku yksin yöllä, missään. KIERRÄ humalaiset miesporukat kaukaa. ÄLÄ lähde tuntemattomien kyytiin, älä edes puolituttujen. ÄLÄ KOSKAAN ota baarissa vastaan juomaa tuntemattomalta. ÄLÄ jätä juomaasi vartioimatta. ÄLÄ juo liikaa, ainakaan tuntemattomassa seurassa (mieluiten ei missään koskaan). ÄLÄ päästä tuntemattomia asunnollesi ÄLÄKÄ mene kenenkään tuntemattoman asunnolle. ÄLÄ IKINÄ jätä kaveria ilman huolenpitoa, jos hän näyttää sitä vähänkään tarvitsevan.

Rajoittaa yksilönvapautta? Totta hemmetissä. Mutta kyllä mä mieluusti näen, että lapseni suojelee itse itseään, koska kukaan muu ei sitä tässä reaalimaailmassa välttämättä tee. (Ei näistä mikään olis huono neuvo pojallekaan, mutta tytölle näitä tulee teroitettua enemmän, "jostain" syystä.)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29771330:
Lähdetäänkö nyt ihan lähtökohtasesti siitä, että naisilla on oikeus kävellä kadulla tai metsässä, ilman että kaikenmaailman bluet alkavat huudattaa riskisireeniä.
Ei ne oikeudet sua suojele silloin kun olisit voinut olla luottamatta ventovieraaseen mieheen kahden sekunnin tuntemisella. Tai sinä hetkenä kun päästät miehen kotiisi, vaikka olisitte voineet ekoilla treffeilla aivan hyvin nähdä kahvilassa. Noi on tosi pieniä valintoja, mutta voi säästää ja pelastaa 100% varmasti raiskauksilta koska suojelet ja arvostat itseäsi edes sen vertaa. Mies ei loukkaannu siitä että käytät järkeä ja yleisiä periaatteita.
 
Blue
Ei ne oikeudet sua suojele silloin kun olisit voinut olla luottamatta ventovieraaseen mieheen kahden sekunnin tuntemisella. Tai sinä hetkenä kun päästät miehen kotiisi, vaikka olisitte voineet ekoilla treffeilla aivan hyvin nähdä kahvilassa. Noi on tosi pieniä valintoja, mutta voi säästää ja pelastaa 100% varmasti raiskauksilta koska suojelet ja arvostat itseäsi edes sen vertaa. Mies ei loukkaannu siitä että käytät järkeä ja yleisiä periaatteita.
Kaboom! Napakymppi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Vaikka syy on aina raiskaajan tai muun väkivallan tekijän, niin silti tyttären äitinä olen teroittanut lapselleni asioita, joita tuskin pojalle olisi niin tullut painotettua:

ÄLÄ lähde pimeällä lenkille vähäliikenteisille teille. ÄLÄ mene syrjäiselle lenkkipolulle päivälläkään, ainakaan ilman koiraa. ÄLÄ liiku yksin yöllä, missään. KIERRÄ humalaiset miesporukat kaukaa. ÄLÄ lähde tuntemattomien kyytiin, älä edes puolituttujen. ÄLÄ KOSKAAN ota baarissa vastaan juomaa tuntemattomalta. ÄLÄ jätä juomaasi vartioimatta. ÄLÄ juo liikaa, ainakaan tuntemattomassa seurassa (mieluiten ei missään koskaan). ÄLÄ päästä tuntemattomia asunnollesi ÄLÄKÄ mene kenenkään tuntemattoman asunnolle. ÄLÄ IKINÄ jätä kaveria ilman huolenpitoa, jos hän näyttää sitä vähänkään tarvitsevan.

Rajoittaa yksilönvapautta? Totta hemmetissä. Mutta kyllä mä mieluusti näen, että lapseni suojelee itse itseään, koska kukaan muu ei sitä tässä reaalimaailmassa välttämättä tee. (Ei näistä mikään olis huono neuvo pojallekaan, mutta tytölle näitä tulee teroitettua enemmän, "jostain" syystä.)
:heart: Pidä aina noista neuvoista kiinni ja teroita niitä vielä lapsenlapsillekin tai tyttäresi kavereille jos mahdollista! Aina yhtä tarpeellisia. :flower:
 
Ei ne oikeudet sua suojele silloin kun olisit voinut olla luottamatta ventovieraaseen mieheen kahden sekunnin tuntemisella. Tai sinä hetkenä kun päästät miehen kotiisi, vaikka olisitte voineet ekoilla treffeilla aivan hyvin nähdä kahvilassa. Noi on tosi pieniä valintoja, mutta voi säästää ja pelastaa 100% varmasti raiskauksilta koska suojelet ja arvostat itseäsi edes sen vertaa. Mies ei loukkaannu siitä että käytät järkeä ja yleisiä periaatteita.
Vittu, METSÄ JA KATU. metsä ja katu. Puhuinko jostain treffeistä ja poskisuudelmista. Koita nyt edes lukea viesti ennen kuin lähdet vastaamaan.
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29771361:
Pidä turpasi rullalla. Kyllä ne sun kommentit tuolta löytyvät, rullaa taaksepäin, siellä ne seisoo.
Noista sun aivopieruista on muutkin huomautelleet kuin minä.
Niin, sinä ja tuo toinen joka vääristelee asioita. Ja jos ei niin tee niin ole hyvä ja laita totuus esille, ihan vaikka tämän viestin perään. Ei, minun turpani ei rullaudu käskystä, ainakaan sinun. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29771377:
Vittu, METSÄ JA KATU. metsä ja katu. Puhuinko jostain treffeistä ja poskisuudelmista. Koita nyt edes lukea viesti ennen kuin lähdet vastaamaan.
No yöaikaan metsässä ei todellakaan kannata naisen yksin kävellä tai kadulla. Itse syyllistyn usein tuohon jälkimmäiseen mutta häpeän kyllä kovasti, niiiiin idioottimaista pitää taksimaksua arvokkaampana kun omaa turvallisuutta. Ihminen on tyhmä:D
 
Niin, sinä ja tuo toinen joka vääristelee asioita. Ja jos ei niin tee niin ole hyvä ja laita totuus esille, ihan vaikka tämän viestin perään. Ei, minun turpani ei rullaudu käskystä, ainakaan sinun. :D

Totuus on että raiskaus on raiskaus, eikä mikään lemmenluikaus vaikka raiskaaja niin sanoisi. Omituista että määrittelet raiskauksen siitä näkökulmasta miltä raiskaajasta tuntuu. Koita nyt jo tajuta että jauhoit koko päivän sellasta sontaa, että sitä ei kaikki purematta nielleet.

Ni perkele. :D
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29771394:
Totuus on että raiskaus on raiskaus, eikä mikään lemmenluikaus vaikka raiskaaja niin sanoisi. Omituista että määrittelet raiskauksen siitä näkökulmasta miltä raiskaajasta tuntuu. Koita nyt jo tajuta että jauhoit koko päivän sellasta sontaa, että sitä ei kaikki purematta nielleet.

Ni perkele. :D
= sinä ja tuo yksi perskärpänen. Ei se kuule ole kaikki Ja en edelleenkään näe niitä väittämiäni missään...
 
No yöaikaan metsässä ei todellakaan kannata naisen yksin kävellä tai kadulla. Itse syyllistyn usein tuohon jälkimmäiseen mutta häpeän kyllä kovasti, niiiiin idioottimaista pitää taksimaksua arvokkaampana kun omaa turvallisuutta. Ihminen on tyhmä:D

No ei sinun, sulla alkaa nukkuma-aikakin varmaan yhdeksältä. Kyllä minä olen kulkenut ja tulen kulkemaan, mutta olenkin jo aikuinen enkä mikään prinsessa merihädässä.
ps.Yhteenkään mieheen en luota, annatko luvan mennä metsään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29771411:
No ei sinun, sulla alkaa nukkuma-aikakin varmaan yhdeksältä. Kyllä minä olen kulkenut ja tulen kulkemaan, mutta olenkin jo aikuinen enkä mikään prinsessa merihädässä.
ps.Yhteenkään mieheen en luota, annatko luvan mennä metsään?
Älä liioittele vaikka se onkin kaikkein helpointa keskustelun kärjistämiseksi :) Niin kun sanoin, mäkin rikon noita yleisiä ohjeita jotka oon itsekin oppinut kantapään kautta, mutta kun mukavuus menee usein edelle. Ja luotan liikaa intuutioon ja ja ja... Mutta se sitä faktaa poista, ettei järjen käyttö rajoita elämää, se on JÄRJEN KÄYTTÖÄ. Ei kannata luottaa ensisilmäyksellä tuntemattomaan tai lähteä toisen kämpille heti. Mutta jos haluat olla ikuinen teini niin go for it! Mä taas haluan antaa itsestäni mielummin aikuisen kuvan ja käyttää aivoja jotka mulle on suotu.
 
"vieras."
= sinä ja tuo yksi perskärpänen. Ei se kuule ole kaikki Ja en edelleenkään näe niitä väittämiäni missään...
Kun sinua huomauttaa ketjussa päästelemistäsi tyhmyyksistä, niin on perskärpänen? Just.

Mitä noista asioista et mielestäsi ole sanonut? Että raiskaajan päässä ei välttämättä ole vikaa? Että raiskaus voi olla raiskaajalle normaali yhdyntä eikä raiskaus? Että ensin väitit, että naisen pukeutumisella on väliä ja sitten sillä ei ollutkaan väliä, kun tuli puhe kaavuista?
 
  • Tykkää
Reactions: virtsanpylväs
Blue
[QUOTE="vieras.";29771432]Kun sinua huomauttaa ketjussa päästelemistäsi tyhmyyksistä, niin on perskärpänen? Just.

Mitä noista asioista et mielestäsi ole sanonut? Että raiskaajan päässä ei välttämättä ole vikaa? Että raiskaus voi olla raiskaajalle normaali yhdyntä eikä raiskaus? Että ensin väitit, että naisen pukeutumisella on väliä ja sitten sillä ei ollutkaan väliä, kun tuli puhe kaavuista?[/QUOTE]

Mene lukemaan ne uudestaan perskärpänen, ajatuksella.
 

Yhteistyössä