Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
Meillä minä haluan seksiä paljon useammin kuin puolisoni. Minä myös tuon tsloon tonnin suuremman palkkapussin. Eli meillä taidankin minä maksaa seksistä! Tämä ei taidakaan olla niin suoraviivaista kuin miehet kuvittelevat.
 
[QUOTE="poikia3";29767156]Meillä minä haluan seksiä paljon useammin kuin puolisoni. Minä myös tuon tsloon tonnin suuremman palkkapussin. Eli meillä taidankin minä maksaa seksistä! Tämä ei taidakaan olla niin suoraviivaista kuin miehet kuvittelevat.[/QUOTE]

poikkeus vahvistaa säännön
 
Vierasmiess
Eiköhän kaikissa ketjuissa kaikki kymmenennen sivun jälkeen kirjoitettu ole enemmän tai vähemmän OT.

Mutta teemaan liittyen: Ei näihin nykyisiin autoihin ihan helpolla sitä lamppuakaan vaihdeta. Korjaamohommia useimmiten, vaikka olis miten äijä.
Riippuu mitä nyt pitää nykyautona. Minusta se on taantumusta jos ei voi noin yksinkertaista toimenpidettä itse tehdä.

Siksi vanhempi laatuauto pesee uuden katiskan 100-0 siinäkin suhteessa.
 
no onhan se autonvalmistajilta ihan selvää vittuilua jos ne tarkotuksella tekee polttimon vaihdon omistajalle mahdottomaksi toimenpiteeksi
Mun vanhahkoon pikkukotterooni pystyy kyllä vaihtamaan polttimot purkamatta puolta autoa, ainoastaan toisella puolen pesusäiliö tekee homman hiukan ahtaaksi mutta onnistuu kyllä. Myös takavalot saa vaihdettua kätevästi takakontin kautta.

Takaisin aiheeseen: osaan kyllä vaihtaa ne itse mutta mies vaihtaa myös jos huomaa valon olevan pimeänä eikä ole sen varjolla vonkaamassa seksiä ;)
 
iu
Mun vanhahkoon pikkukotterooni pystyy kyllä vaihtamaan polttimot purkamatta puolta autoa, ainoastaan toisella puolen pesusäiliö tekee homman hiukan ahtaaksi mutta onnistuu kyllä. Myös takavalot saa vaihdettua kätevästi takakontin kautta.

Takaisin aiheeseen: osaan kyllä vaihtaa ne itse mutta mies vaihtaa myös jos huomaa valon olevan pimeänä eikä ole sen varjolla vonkaamassa seksiä ;)
Joissakin autoissa se polttimon vaihto onkin naisen hommaa: on niin vähän tilaa, että normaalin kokoinen saati yhtään isompi miehen käsi ei millään mahdu.

Takaisin aiheseen: Siitäpä lampun vaihdosta kertyy taas pikkurouvalle vähän valuuttaa, jolla ostaa sitä seksiä. :)
 
niimpä, pissapojan säiliössä sininen tulppa ja öljytikun päässä keltanen silmukkaa

muusta ei vissiin mattimeikäläisen tartte tietää mitään, tommosesta kuvan tappikoneesta sentään voi aika helposti tsekata vaikka venttiilivälykset
Ainii!
Etkös sää muuten käyny jo sillä vanhuksella pillurallit heittämässä?
Käänskö helmi katseita?

Voin kuvitella että sellasellako ajelee johonkin kaupan pihaan niin siellä on het viistoista päätä tsekkailemassa pellin alle.:D
 
Ainii!
Etkös sää muuten käyny jo sillä vanhuksella pillurallit heittämässä?
Käänskö helmi katseita?

Voin kuvitella että sellasellako ajelee johonkin kaupan pihaan niin siellä on het viistoista päätä tsekkailemassa pellin alle.:D
semmosen 50 kilsaa oon ajanu, nuoret ei kiinnitä mitään huomiota mutta seitenkymppiset vahtaa hyvinni tarkon
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joissakin autoissa se polttimon vaihto onkin naisen hommaa: on niin vähän tilaa, että normaalin kokoinen saati yhtään isompi miehen käsi ei millään mahdu.

Takaisin aiheseen: Siitäpä lampun vaihdosta kertyy taas pikkurouvalle vähän valuuttaa, jolla ostaa sitä seksiä. :)
Ai niin! Onneksi mua ei voi pikkurouvaksi sanoa iän eikä koon perusteella
 
JOS mun kaarasta sammuis silmä ja JOS pikkurouva sen ehjäis niin ihan saletisti antaisin

vaikka kahesti :heart:
:ashamed: mä luulen ettei tartte ihan hirveesti lamppuja tuon takia vaihdella, ainakin tuo oli kimpussa heti kun salilta ja suihkusta tulin. Oli vartti hyvää peliaikaa ennenku lapsi tuli treeneistään. Kotityötkin meni suunnilleen tasan, mä pistin pyykit koneeseen ja imuroin ennen salille menoa ja ukko teki sillä aikaa ruokaa ja tyhjensi tiskarin. win-win.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Jaa, ja jos oletetaan, että suhteen naispuolinen henkilö on vähän ilmaissut näkemyksiään joissain asioissa, jotka mies on tulkinnut nalkutukseksi ja siitä ärähtänyt ja pahoittanut naisen mielen ja hieroo sopua seksillä, onko seksi silloin maksuväline vai se josta maksetaan.
 
En kai mä muuta olekaan harrastanut, kuin ilmaista seksiä.

Yhdessä suhteessa makselin ja tein kyllä kaikenlaista, mutta mies pihtaili silti minkä ehti.
Kerran olen saanut jonkinlaiset "voitelurahat/-teot" ennen seksiä ja se mies todellakin ansaitsi vähän tehdä jotain ja taloudellisen menetyksen vuokseni.
 
Joissakin autoissa se polttimon vaihto onkin naisen hommaa: on niin vähän tilaa, että normaalin kokoinen saati yhtään isompi miehen käsi ei millään mahdu.

Takaisin aiheseen: Siitäpä lampun vaihdosta kertyy taas pikkurouvalle vähän valuuttaa, jolla ostaa sitä seksiä. :)
Mä en tod. jaksa lukea ihan kokonaan tätä 15 sivua, mutta tämän just olin tulossa kertomaan. Että mä vaihtaisin varmaan polttimoni itse siinäkin tapauksessa, että talossa olisi mies.
Koska paljon mun pikkuräpylöitä isommilla rukkasilla joutuis purkamaan puoli autoa.
 

Yhteistyössä